Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Moni kakku päältä kaunis

...mutta ei näin mielipiteitä jakava.
Moni kakku päältä kaunis

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 98 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +269 (525 ääntä)
      On sitä pahempiakin asioita äidit lapsilleen tehnyt. Itse en nyt kyllä lapsille (kyllä, 18v on vielä lapsi) tuollaisia tekisi, mutta niin kauan kuin tuo on tapahtuu rakentavassa ja hyvässä hengessä, en nyt ehkä lähtisi tuosta vetämään hernettä nenään.

      Lainaa

    2. Tulos: +399 (467 ääntä)
      Sopimattomuuskysymykseen kantaa ottamatta: miksi?

      Lainaa

    3. Tulos: +488 (526 ääntä)
      Mielensäpahoittajien unelma.

      Lainaa

    4. Tulos: +109 (127 ääntä)
      Sensuuria!!

      Lainaa

    5. Tulos: +280 (362 ääntä)
      Hahaha, ihan mahtavat kakut XD toki en kans ite veis sukulaisten kahvipöytään mut noin niinku muuten

      Lainaa

    6. Tulos: +342 (482 ääntä)
      Nainen?: On sitä pahempiakin asioita äidit lapsilleen tehnyt. Itse en nyt kyllä lapsille (kyllä, 18v on vielä lapsi) tuollaisia tekisi, mutta niin kauan kuin tuo on tapahtuu rakentavassa ja hyvässä hengessä, en nyt ehkä lähtisi tuosta vetämään hernettä nenään.
      Missäs iässä sitten ihminen lakkaa olemasta lapsi? 18-vuotias on laillisesti aikuinen ja on jo kaksi vuotta saanut seksiäkin harrastaa laillisesti itseään vanhempienkin kanssa. Aika pumpulissa on saanut kasvaa jos tuosta järkyttyy.

      Lainaa

    7. Tulos: +29 (69 ääntä)
      Moni kakku päältä kaunis!

      Lainaa

    8. Tulos: +141 (149 ääntä)
      Jes: Moni kakku päältä kaunis!
      No se oli näköjään otsikkokin

      Lainaa

    9. Tulos: -55 (219 ääntä)
      Kulli on muuten anatomisesti väärinpäin xD

      Lainaa

    10. Tulos: +145 (207 ääntä)
      Kerrankin tyttö sai sen rivomman kakun :D Näen mielessäni kuinka (oletettavasti) poika on pyytänyt kakkua ja (oletettavasti) tyttö on sitten laittanut paremmaksi :D Huomaa myös, kummasta leipojalla on ollut enemmän kokemusta. Tuo miespuoleinen kun on esteettisesti paljon enemmän stereotyyppinen ihanne.

      Lainaa

    11. Tulos: +42 (66 ääntä)
      Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kaltoin kohdelluista kanamunista!!!

      Lainaa

    12. Tulos: +34 (206 ääntä)
      Jimbo: Missäs iässä sitten ihminen lakkaa olemasta lapsi? 18-vuotias on laillisesti aikuinen ja on jo kaksi vuotta saanut seksiäkin harrastaa laillisesti itseään vanhempienkin kanssa. Aika pumpulissa on saanut kasvaa jos tuosta järkyttyy.
      Täysi-ikäinen kyllä, mutta aikuinen? EI. 19 -vuotias on vielä teini.

      Lainaa

    13. Tulos: +92 (216 ääntä)
      Tyylikkäitähän nuo oli. Hyvähän se on, että huumorintajua löytyy, veikkaan että hyvin harva 18-vuotias mitään prinsessa- tai supersankarikakkua haluaa.

      Lainaa

    14. Tulos: +393 (429 ääntä)
      Tinka: Tyylikkäitähän nuo oli. Hyvähän se on, että huumorintajua löytyy, veikkaan että hyvin harva 18-vuotias mitään prinsessa- tai supersankarikakkua haluaa.
      Kakkuja on vain kahdenlaisia: prinsessa-/supersankarikakkuja ja puolialastomia vartaloita esittäviä kakkuja. Niistä pitää sitten valita.

      Lainaa

    15. Tulos: +202 (282 ääntä)
      En keksi millään minkä takia nuo kakut tai niiden antaminen on "sairasta", taitaa kommentoijilla laukata mielikuvitus vähän liian vilkkaasti. Joskus kyse on vain pelkästä huumorista.

      Lainaa

    16. Tulos: -60 (124 ääntä)
      Tuskin oli vegaanikakkuja, siksi dissaus.

      Lainaa

    17. Tulos: +249 (257 ääntä)
      Tinka: Tyylikkäitähän nuo oli. Hyvähän se on, että huumorintajua löytyy, veikkaan että hyvin harva 18-vuotias mitään prinsessa- tai supersankarikakkua haluaa.
      Haluan supersankarikakun. :---( t 22v.

      Lainaa

    18. Tulos: +207 (261 ääntä)
      En ehkä tarjoilisi juhlissa, joihin tulee pikkulapsia, mutta muuten noissa ei kyllä ole minusta oikeastaan mitään sairasta tai kyseenalaista. Äiti on ilmeisesti lasten toiveesta leiponut molempien aikuisuuden kunniaksi pikkutuhmat kakut. Ehkä hieman mautonta, mutta toisaalta niin on moni muukin asia, joten miksikä arvostella? Toivottavasti maistuivat hyvältä.

      Lainaa

    19. Määpää 24.4.2018 6:24
      Tulos: +163 (165 ääntä)
      Just: Haluan supersankarikakun. :—( t 22v.
      Ja mä prinsessakakun kun täytän 60. 50 meni jo tylsällä mansikkakakulla, kun on syntynyt mansikkasesonkiaikana.

      Lainaa

    20. Tulos: +201 (217 ääntä)
      Dipoli: Sopimattomuuskysymykseen kantaa ottamatta: miksi?
      Koska pennut pyysivät? Jos nyt oletetaan että tenavat koetteli äitiä, mun mielestä tämä on just hyvä reaktio äipältä: Be careful what you wish for! :D

      Lainaa

    21. Tulos: +158 (164 ääntä)
      Ehdin jo kuvitella, että kakku on tehty kuolleista eläimistä.

      Lainaa

    22. Tulos: -29 (55 ääntä)
      Väsynyt: Tuskin oli vegaanikakkuja, siksi dissaus.
      Pakollinen vege postaus pongattu.

      Lainaa

    23. Seppo Saviniemi 24.4.2018 8:26
      Tulos: +65 (101 ääntä)
      En pahoittanut mieltäni, omasta mielestäni oli ihan hauskat. Olen siis varmaan sairas.

      Lainaa

    24. Tulos: -153 (199 ääntä)
      Täällä taas feministit,vegaanit ja muut mielensäpahoittajat vauhdissa. Hauska idea kakkuun ja mitäs pahaa tuossa nyt on?

      Lainaa

    25. Tulos: +15 (63 ääntä)
      Nuohan on tehty todella taitavasti! Hienot kakut, ei moitittavaa. :)

      Lainaa

    26. Tulos: +103 (109 ääntä)
      Nyt on välit perheenjäsenillä joko todella hyvät tai todella oudot... Tai hyvällä tavalla oudot. :D

      Lainaa

    27. Tulos: +68 (104 ääntä)
      En nää noissa mitään sairasta. Voisin kuvitella että omakin äiti vitsillä leipois tollaset jos vaan taitoa olis. Tosin meidän perheessä kukkiikin huumori eikä verisuonet otsalla.

      Lainaa

    28. Arkkienkeli 24.4.2018 9:57
      Tulos: +8 (86 ääntä)
      Bob: Kulli on muuten anatomisesti väärinpäin
      Yllättävän moni on ollut kanssasi eri mieltä. Todennäköisesti eivät ole koskaan nähneet kyseistä uloketta.

      Lainaa

    29. Tulos: -34 (112 ääntä)
      Jeps: En ehkä tarjoilisi juhlissa, joihin tulee pikkulapsia, mutta muuten noissa ei kyllä ole minusta oikeastaan mitään sairasta tai kyseenalaista. Äiti on ilmeisesti lasten toiveesta leiponut molempien aikuisuuden kunniaksi pikkutuhmat kakut. Ehkä hieman mautonta, mutta toisaalta niin on moni muukin asia, joten miksikä arvostella? Toivottavasti maistuivat hyvältä.
      Osoittavathan nuo kakut vähän tirsk-tirsk -penikkamaista kypsyydenastetta. Kommenttiketjuissakin yksi jos toinen puolustelee huonoa makua huumoriksi. Tuolla perusteella voisi puolustella vaikkapa pierukakkua. Huono maku ja kypsymättömyyshän juuri ovat niitä asioita, joita voi arvostella koska niitä voi itse kukin aina muuttaa...

      Lainaa

    30. Tulos: +30 (76 ääntä)
      Psykologien mukaan ihminen on aikuinen noin 23-vuotiaana.Liittyy aivojen ja tunne-elämän kehitykseen. Tietysti kaikki eivät ole sitä koskaa. Tuskin aikuinen tollasta kakkua niin haluaiskaan? Teiniläppää.

      Lainaa

    31. Mauri Tasanen 24.4.2018 10:56
      Tulos: +12 (66 ääntä)
      Jeps: En ehkä tarjoilisi juhlissa, joihin tulee pikkulapsia, mutta muuten noissa ei kyllä ole minusta oikeastaan mitään sairasta tai kyseenalaista. Äiti on ilmeisesti lasten toiveesta leiponut molempien aikuisuuden kunniaksi pikkutuhmat kakut. Ehkä hieman mautonta, mutta toisaalta niin on moni muukin asia, joten miksikä arvostella? Toivottavasti maistuivat hyvältä.
      Pikkutuhmat? Ei paljoa härskimmäksi kakku enää muutu.

      Lainaa

    32. Tulos: +50 (98 ääntä)
      Kommenttiketjun 2 vegaanikommenttia tyyliltään todella tyypillisiä. 1.vegaanit aina pitää melua itsestään-tyyppi: "En oikein tykkää tosta stranger thingsin toisesta tuotantokaudesta" "jaa kun se ei oo vegaaninen niin pitää tulla huuteleen vai! Aina pitää julistaa vegaanien, että ne on vegaaneja!" 2. Syyllinen on ainakasvissyöjä-tyyppi: "Hesari tuli tänään myöhässä" "Joo, ne on ne vegaanit ja feministit"

      Lainaa

    33. Tulos: +53 (57 ääntä)
      Oon syönyt myös "aivokakkua"siis ihmisaivojen näköiseksi muokattua hyytelökakkua.

      Lainaa

    34. Tulos: +69 (73 ääntä)
      Tinka: Tyylikkäitähän nuo oli. Hyvähän se on, että huumorintajua löytyy, veikkaan että hyvin harva 18-vuotias mitään prinsessa- tai supersankarikakkua haluaa.
      Puoliso lupasi tehdä Batman-kakun mun 27-vuotis synttäreille.

      Lainaa

    35. Tulos: +11 (83 ääntä)
      Sanna: Kommenttiketjun 2 vegaanikommenttia tyyliltään todella tyypillisiä. 1.vegaanit aina pitää melua itsestään-tyyppi: “En oikein tykkää tosta stranger thingsin toisesta tuotantokaudesta” “jaa kun se ei oo vegaaninen niin pitää tulla huuteleen vai! Aina pitää julistaa vegaanien, että ne on vegaaneja!” 2. Syyllinen on ainakasvissyöjä-tyyppi: “Hesari tuli tänään myöhässä” “Joo, ne on ne vegaanit ja feministit”
      Osaisitko vielä sekavammin selittää mitä tarkoitat?

      Lainaa

    36. Tulos: +101 (111 ääntä)
      : Kerrankin tyttö sai sen rivomman kakun Näen mielessäni kuinka (oletettavasti) poika on pyytänyt kakkua ja (oletettavasti) tyttö on sitten laittanut paremmaksi Huomaa myös, kummasta leipojalla on ollut enemmän kokemusta. Tuo miespuoleinen kun on esteettisesti paljon enemmän stereotyyppinen ihanne.
      Oletuksia, oletuksia. En ainakaan huomannut, että kaksosten sukupuolia oli missään mainittu, joten voivat olla keskenään samaakin sukupuolta.

      Lainaa

    37. Tulos: +52 (58 ääntä)
      Mauri Tasanen: Pikkutuhmat? Ei paljoa härskimmäksi kakku enää muutu.
      Riippuu siitä onko kakussa kermaa.

      Lainaa

    38. Tulos: +99 (115 ääntä)
      Tirpana: Osoittavathan nuo kakut vähän tirsk-tirsk -penikkamaista kypsyydenastetta. Kommenttiketjuissakin yksi jos toinen puolustelee huonoa makua huumoriksi. Tuolla perusteella voisi puolustella vaikkapa pierukakkua. Huono maku ja kypsymättömyyshän juuri ovat niitä asioita, joita voi arvostella koska niitä voi itse kukin aina muuttaa…
      Huono maku ja kypsymättömyys -tässä oli 18-vuotiaiden kakkutoiveista kyse. Kypsymättömyys on siinä iässä aika standardia. Äidiltä osoittaa mielestäni asennetta todeta "tässä kakkusi, itse toivoit" eikä saada jotain kukkahattukohtausta jota jälkikasvu ehkä odotti. Hyvin tehdyiltä nuo näyttävät, jos eivät tyylikkäiltä. En näe ongelmaa.

      Lainaa

    39. Tulos: -72 (108 ääntä)
      Joo: Huono maku ja kypsymättömyys -tässä oli 18-vuotiaiden kakkutoiveista kyse. Kypsymättömyys on siinä iässä aika standardia. Äidiltä osoittaa mielestäni asennetta todeta “tässä kakkusi, itse toivoit” eikä saada jotain kukkahattukohtausta jota jälkikasvu ehkä odotti. Hyvin tehdyiltä nuo näyttävät, jos eivät tyylikkäiltä. En näe ongelmaa.
      Puhu vain omasta puolestasi noine standardeinesi. Ei siitä ole loppujen lopuksi niin kauaa, kun 18-vuotiaat meilläkin olivat sodassa maata puolustamassa. Sopii vaikka katsoa mitä Urho Kekkonen teki 18-vuotiaana... Sen ikäisen ei todellakaan ole pakko olla mikään pikkutirsku pippeleille ja nänneille naureskelija. Eikä sellaista odottaisi sen ikäisen äidiltäkään.

      Lainaa

    40. Tulos: +43 (73 ääntä)
      Luulen että tulisin toimeen tuollaisella huumorilla varustetun perheen kanssa. En oikeasti osaa loukkaantua leivonnaisista, mutta näköjään sellainenkin on mahdollista.

      Lainaa

    41. Tulos: -19 (55 ääntä)
      Maijja: Täysi-ikäinen kyllä, mutta aikuinen? EI. 19 -vuotias on vielä teini.
      Kyllä. Koska "teen between ages thirTEEN and nineTEEN is TEENager".

      Lainaa

    42. Tulos: +83 (99 ääntä)
      Tirpana: Puhu vain omasta puolestasi noine standardeinesi. Ei siitä ole loppujen lopuksi niin kauaa, kun 18-vuotiaat meilläkin olivat sodassa maata puolustamassa. Sopii vaikka katsoa mitä Urho Kekkonen teki 18-vuotiaana… Sen ikäisen ei todellakaan ole pakko olla mikään pikkutirsku pippeleille ja nänneille naureskelija. Eikä sellaista odottaisi sen ikäisen äidiltäkään.
      Et ole tainnut käydä armeijaa. Maanpuolustus ja täysin ala-arvoinen huumori eivät sulje toisiaan pois, päin vastoin, ne melkein kuuluvat yhteen. Isoisäni, sittemmin sotaveteraani mitalien kera ja elinikäinen kuoromies, oli sodan syttyessä vielä alaikäinen, ja värvättiin laulamaan jokseenkin törkeitä viisuja joukkojen viihdyttämiseksi. Siis ihan virallisesti. Viihtyivät. Sotilailla oli silloin muutakin ajateltavaa kuin korkealentoinen vitsikkyys ja kukkahattu, ja luulen että noilla kakuilla olisi sotilaskodissa faneja edelleen.

      Lainaa

    43. Tulos: -10 (22 ääntä)
      Naiskakku on aika nice.

      Lainaa

    44. Tulos: -60 (78 ääntä)
      Joo: Et ole tainnut käydä armeijaa. Maanpuolustus ja täysin ala-arvoinen huumori eivät sulje toisiaan pois, päin vastoin, ne melkein kuuluvat yhteen. Isoisäni, sittemmin sotaveteraani mitalien kera ja elinikäinen kuoromies, oli sodan syttyessä vielä alaikäinen, ja värvättiin laulamaan jokseenkin törkeitä viisuja joukkojen viihdyttämiseksi. Siis ihan virallisesti. Viihtyivät. Sotilailla oli silloin muutakin ajateltavaa kuin korkealentoinen vitsikkyys ja kukkahattu, ja luulen että noilla kakuilla olisi sotilaskodissa faneja edelleen.
      Kätevästi vaihdoit puheenaihetta. :-) Alkuun pidit standardina, että 18-vuotiaat ovat kypsymättöminä kikkeli- ja pimppahuumorista viehättyviä tirskujoita. Nyt olet sitä mieltä että sotaväkeen kypsätkin pitävät kyseisestä huumorista, eli se ei olekaan enää kypsymättömyyden standardi. Isoisäsi viihdyttämissä joukoissahan oli kaikenikäisiä, joten 18-vuotiaiden standardipiirteestä et puhu enää edes sinäkään. Mitä lyödään vetoa, ettet edes huomannut vaihtaneesi aihetta?

      Lainaa

    45. Tulos: +10 (30 ääntä)
      En ymmärtänyt miten kuolleet eläimet liittyvät tähän?

      Lainaa

    46. Tulos: -32 (68 ääntä)
      luolakaija: Kyllä. Koska “teen between ages thirTEEN and nineTEEN is TEENager”.
      Suomen sana teini ei ole johdannainen englannin sanasta teen, vaikka niin olisi helppo kuvitella. Sillä on ihan eri etymologia, jonka selvität helposti googlaamalla. Puhu "toistaikäisistä", jos väkisin haluat englannin mallia kopioida.

      Lainaa

    47. Tulos: +46 (56 ääntä)
      Tirpana: Suomen sana teini ei ole johdannainen englannin sanasta teen, vaikka niin olisi helppo kuvitella. Sillä on ihan eri etymologia, jonka selvität helposti googlaamalla. Puhu “toistaikäisistä”, jos väkisin haluat englannin mallia kopioida.
      Ei ehkä alun perin, mutta tästä huolimatta sanoilla viitataan molemmissa kielissä karkeasti samaan ikähaarukkaan. Wikipedia sanoo näin: ”Nykyinen teini-sanan käyttö perustuu suureksi osaksi 1900-luvun puolivälissä Yhdysvalloissa käyttöön otettuun teenager-sanaan, joka on johdettu lukujen 13–19 englanninkielisestä loppuosasta -teen (thirteen, fourteen jne.) tarkoittamaan vastaavaa ikäkautta, vaikka suomen teini-sanalla ei alkuaan ole ollut mitään tekemistä näiden englannin kielen sanojen kanssa.”

      Lainaa

    48. Höpöhöpö 24.4.2018 13:47
      Tulos: -3 (35 ääntä)
      Nainen?: On sitä pahempiakin asioita äidit lapsilleen tehnyt. Itse en nyt kyllä lapsille (kyllä, 18v on vielä lapsi) tuollaisia tekisi, mutta niin kauan kuin tuo on tapahtuu rakentavassa ja hyvässä hengessä, en nyt ehkä lähtisi tuosta vetämään hernettä nenään.
      Kyllä se 18 on ihan täysi-ikäinen

      Lainaa

    49. Tulos: -21 (49 ääntä)
      Teenager: Ei ehkä alun perin, mutta tästä huolimatta sanoilla viitataan molemmissa kielissä karkeasti samaan ikähaarukkaan. Wikipedia sanoo näin: ”Nykyinen teini-sanan käyttö perustuu suureksi osaksi 1900-luvun puolivälissä Yhdysvalloissa käyttöön otettuun teenager-sanaan, joka on johdettu lukujen 13–19 englanninkielisestä loppuosasta -teen (thirteen, fourteen jne.) tarkoittamaan vastaavaa ikäkautta, vaikka suomen teini-sanalla ei alkuaan ole ollut mitään tekemistä näiden englannin kielen sanojen kanssa.”
      Joojoo, mutta jos luet tuon Wikipediasta kiireen vilkkaa kopsaamasi määritelmän, huomaat itsekin ettei se ota mitään kantaa siihen kuka on aikuinen ja kuka ei. Osa teini-ikäisistä ei sitä selvästikään ole, mutta ei itse tieni-ikäisyys tarkoita sitä etteikö voisi olla aikuinen. Aikuisuuden määrittää laki, ja siellä ikärajana on 18-v. Jos teini kelpaa solmimaan sitovia sopimuksia, äänestämään, armeijaan, avioon ja lisääntymään, niin on ihan turha mussuttaa ettei kyseessä ole aikuinen. 18-v ja 19-v voi tehdä kaikkea tuota. He ovat samanaikaisesti aikuisia ja teinejä, koska nuo eivät ole toisiaan poissulkevia käsitteitä, kuten joku hätäinen tässä ketjussa ehti kuvitella.

      Lainaa

    50. Tulos: -11 (29 ääntä)
      Sanna: Psykologien mukaan ihminen on aikuinen noin 23-vuotiaana.Liittyy aivojen ja tunne-elämän kehitykseen. Tietysti kaikki eivät ole sitä koskaa. Tuskin aikuinen tollasta kakkua niin haluaiskaan? Teiniläppää.
      Keiden psykologien?? lyöppäs faktoja pöytään..

      Lainaa

    51. EiOikeinPäin 24.4.2018 15:33
      Tulos: +63 (83 ääntä)
      Bob: Kulli on muuten anatomisesti väärinpäin
      Miksi tämä komentti on saanut näin paljon miinusta? Ilmeisesti miehen anatomiaa tietämättömät asialla miinustamassa. Tässä on ihan validi pointti koska kenenkään, jolla normaalisti kehittyneet vehkeet, terska ei voi olla tuossa asennossa noin päin vaan siinä pitäisi olla se puoli missä on frenulum; terskan ja esinahan yhtymäkohta eli ns. peniksen etuosa päällepäin. Tuo olisi oikein vain siinä tapauksessa että tuo penis on toisen miehen joka olis tuon torson päällä, mutta siltä se ei näytä ku tolla kalsaritkin jalassa. Ilmeisesti miinustajat luuli, että kyseinen kommentoija tarkoitti ettei penis voisi olla vatsan päälle kääntyneenä mikä on tietenkin mahdollista, mutta edelleenkin pitäisi olla frenulum näkyvillä tuossa asennossa.

      Lainaa

    52. Tulos: +37 (79 ääntä)
      EiOikeinPäin: Miksi tämä komentti on saanut näin paljon miinusta? Ilmeisesti miehen anatomiaa tietämättömät asialla miinustamassa. Tässä on ihan validi pointti koska kenenkään, jolla normaalisti kehittyneet vehkeet, terska ei voi olla tuossa asennossa noin päin vaan siinä pitäisi olla se puoli missä on frenulum; terskan ja esinahan yhtymäkohta eli ns. peniksen etuosa päällepäin. Tuo olisi oikein vain siinä tapauksessa että tuo penis on toisen miehen joka olis tuon torson päällä, mutta siltä se ei näytä ku tolla kalsaritkin jalassa. Ilmeisesti miinustajat luuli, että kyseinen kommentoija tarkoitti ettei penis voisi olla vatsan päälle kääntyneenä mikä on tietenkin mahdollista, mutta edelleenkin pitäisi olla frenulum näkyvillä tuossa asennossa.
      Kiitos luennosta mut miinukset tuli varmaan siitä ettei ketään kiinnosta jonkun pervokakun anatominen tarkkuus. Sitä paitsi aika fucked up noi naisenkin kylkiluut vai mitä ne on olevinaan.

      Lainaa

    53. pinkki puudeli 24.4.2018 16:06
      Tulos: -22 (46 ääntä)
      EiOikeinPäin: Miksi tämä komentti on saanut näin paljon miinusta? Ilmeisesti miehen anatomiaa tietämättömät asialla miinustamassa. Tässä on ihan validi pointti koska kenenkään, jolla normaalisti kehittyneet vehkeet, terska ei voi olla tuossa asennossa noin päin vaan siinä pitäisi olla se puoli missä on frenulum; terskan ja esinahan yhtymäkohta eli ns. peniksen etuosa päällepäin. Tuo olisi oikein vain siinä tapauksessa että tuo penis on toisen miehen joka olis tuon torson päällä, mutta siltä se ei näytä ku tolla kalsaritkin jalassa. Ilmeisesti miinustajat luuli, että kyseinen kommentoija tarkoitti ettei penis voisi olla vatsan päälle kääntyneenä mikä on tietenkin mahdollista, mutta edelleenkin pitäisi olla frenulum näkyvillä tuossa asennossa.
      Ketä kiinnostaa joku haiseva peenis noin paljon.

      Lainaa

    54. Tulos: +44 (50 ääntä)
      Keke: Täällä taas feministit,vegaanit ja muut mielensäpahoittajat vauhdissa. Hauska idea kakkuun ja mitäs pahaa tuossa nyt on?
      Identifikoin itseni molempiin mainitsemiisi ryhmiin, mutta kakut ovat mielestäni mainiot (onnistunee myös maidottomastinja (kanan)munattomasti jos itselle iskee tarve). Taitaa ne mielensäpahoittajat näissä asioissa olla ihan muuta sakkia.

      Lainaa

    55. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Adhhs: Keiden psykologien?? lyöppäs faktoja pöytään.
      Faktoja ei tässä asiassa voi kukaan "lyödä pöytään". Intian hindulaisten mukaan ihminen täysi-ikäistyy 28-vuotiaana. Jos joku kuolee tätä nuorempana, hän joutuu heti syntymään uudelleen.

      Lainaa

    56. Tulos: +50 (56 ääntä)
      Keke: Täällä taas feministit,vegaanit ja muut mielensäpahoittajat vauhdissa. Hauska idea kakkuun ja mitäs pahaa tuossa nyt on?
      Anteeksi nyt Keke The Big Sovinist, mutta millä ihmeen logiikalla "feministi" vastustaa tasa-arvoista alastomuuden näyttämistä?

      Lainaa

    57. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Just: Haluan supersankarikakun. :—( t 22v.
      Haluaa supersankarikakun myös. T: kohta 30

      Lainaa

    58. Fakta homma 24.4.2018 16:39
      Tulos: +26 (34 ääntä)
      Keke: Täällä taas feministit,vegaanit ja muut vauhdissa. mitäs pahaa tuossa nyt on?
      Jukka huuteli tuossa ainakin kahdessa eri kommentissa: -Sairasta. Ällöä! Jukka on sinun mielestäsi siis inhottava feministi-vegaani. Entäs meidän Keke? Keke on varmaankin hurmaava naistenvihaaja-makkaranpaistaja...

      Lainaa

    59. Tulos: -6 (28 ääntä)
      Niin paljon valkoroskaa.

      Lainaa

    60. Kani numero kaksi 24.4.2018 17:21
      Tulos: +29 (35 ääntä)
      Etana: En ymmärtänyt miten kuolleet eläimet liittyvät tähän?
      Täällä oli kuvakoosteessa vähän aikaa sitten kuva "söpöistä" kaneista, jotka olivatkin kuolleita ja siitä nousi kommenteissa rage. Nyt olisikin siis sopiva hetki raivota siitä, että TISSIKAKKU SENSUROIDAAN MUTTA KUOLLEITA ELÄIMIÄ EI!?!

      Lainaa

    61. Tulos: -54 (58 ääntä)
      Bob: Kulli on muuten anatomisesti väärinpäin
      Et oo sitten koskaan nähnyt oikein terhakkaa erektiota. Noh, vielä voit ehtiä...

      Lainaa

    62. Tulos: +4 (24 ääntä)
      Aika perus vanhempaa suomalaisten ajattelutapaa, missä kaikki seksuaalisuus on sairasta, että hys hys vaan kaikesti seksuaalisesta

      Lainaa

    63. Tulos: +24 (24 ääntä)
      Mauri Tasanen: Pikkutuhmat? Ei paljoa härskimmäksi kakku enää muutu.
      no vaikka goatse-kakku...

      Lainaa

    64. Tulos: +35 (43 ääntä)
      En pahoittanut mieltäni noista sinänsä ihan hienoista kakuista, mutta en nähnyt niissä mitään hauskaa. Voisiko joku selittää minulle vitsin? Jos se vitsi on tosiaan tasoa "hahaa pippeli ja pimppi, pornokakkuja haha" niin en edelleenkään ymmärrä niiden hauskuutta. Sori siitä!

      Lainaa

    65. Tulos: +14 (30 ääntä)
      Tirpana: Puhu vain omasta puolestasi noine standardeinesi. Ei siitä ole loppujen lopuksi niin kauaa, kun 18-vuotiaat meilläkin olivat sodassa maata puolustamassa. Sopii vaikka katsoa mitä Urho Kekkonen teki 18-vuotiaana… Sen ikäisen ei todellakaan ole pakko olla mikään pikkutirsku pippeleille ja nänneille naureskelija. Eikä sellaista odottaisi sen ikäisen äidiltäkään.
      Niin että parempi päästä tappamisen makuun jo teini-iässä kuin maistella synttärikakkuja? No, määritelköön aikuistumisen kuka mitenkin haluaa... Mutta ihan vakavissaan, on vähintäänkin hassua että sotia ja väkivaltaa glorifioi lähinnä yksilöt, jotka eivät ole niitä kokeneet. Sotahistoria kiinnostaa itseänikin, tosin eri syistä kuin jokin, sori nyt kun sanon, keskenkasvuinen sentimentaalinen nationalismi.

      Lainaa

    66. Tulos: +31 (33 ääntä)
      No on kai tämä jonkun mielestä tosi hauskaa. Voin jo kuvitella pöytäkeskustelut. "vetäsen tästä pippelistä nyt palan itelleni hö hö hö höö"...

      Lainaa

    67. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Nuo "mummot" ovat heterogeeninen joukkio. Puhumattakaan siitä, että kaikki mummot eivät ole iäkkäitä, eivätkä kaikki iäkkäät ole mummoja. :)

      Lainaa

    68. Tulos: +22 (34 ääntä)
      Tirpana: Kätevästi vaihdoit puheenaihetta. Alkuun pidit standardina, että 18-vuotiaat ovat kypsymättöminä kikkeli- ja pimppahuumorista viehättyviä tirskujoita. Nyt olet sitä mieltä että sotaväkeen kypsätkin pitävät kyseisestä huumorista, eli se ei olekaan enää kypsymättömyyden standardi. Isoisäsi viihdyttämissä joukoissahan oli kaikenikäisiä, joten 18-vuotiaiden standardipiirteestä et puhu enää edes sinäkään. Mitä lyödään vetoa, ettet edes huomannut vaihtaneesi aihetta?
      Väitätkö ettet ite muka vaihtanu puheenaihetta? Puhuttiin kakuista ja sitten sinä neropatti päätät jostain repäistä sodan. "Tein tälläsen hauskan kakun." "Ei siitä ole loppujen lopuksi niin kauaa, kun 18-vuotiaat meilläkin olivat sodassa maata puolustamassa..." Aha.

      Lainaa

    69. Tulos: +27 (29 ääntä)
      HA: Et oo sitten koskaan nähnyt oikein terhakkaa erektiota. Noh, vielä voit ehtiä…
      Katsoppa uudestaan ja mieti onko terskasta oikea puoli päällepäin. Jos itseltäsi löytyy kyseisen kaltainen vehje niin laitappa se vatsaa vasten ja katso näyttääkö samalta kuin kakussa.

      Lainaa

    70. EiOikeinPäin 25.4.2018 2:07
      Tulos: +16 (16 ääntä)
      pinkki puudeli: Ketä kiinnostaa joku haiseva peenis noin paljon.
      No jotkut käy pesullakin ja joidenkin meistä on ihan työn puolesta pakko tuntea anatomia, mutta se kakun penis tuskin haisee pahalta ellei uusi villitys ole tehdä ruokaa joka haisee siltä miltä se näyttää. Japanissa myydään pyllyn ja tussun tuoksua pullossa. Oli juttua Starassa joskus muinoin.

      Lainaa

    71. EiOikeinPäin 25.4.2018 2:21
      Tulos: +16 (22 ääntä)
      lapanen: Kiitos luennosta mut miinukset tuli varmaan siitä ettei ketään kiinnosta jonkun pervokakun anatominen tarkkuus. Sitä paitsi aika fucked up noi naisenkin kylkiluut vai mitä ne on olevinaan.
      Niin no mitä sitä nyt mokia huomioimaan feissarimokissa. Täällä on parin kommentin perusteella tullut esille, ettei ole tajuttu mitä anatomiaa kritisoineessa kommentissa tarkoitettiin. Jos tekee noinkin yksityiskohtaisen kakun ja sit mokaa keskeisimmän elementin osalta niin saa kai sen huomioida.

      Lainaa

    72. Tulos: -6 (8 ääntä)
      Sanna: Kommenttiketjun 2 vegaanikommenttia tyyliltään todella tyypillisiä. 1.vegaanit aina pitää melua itsestään-tyyppi: “En oikein tykkää tosta stranger thingsin toisesta tuotantokaudesta” “jaa kun se ei oo vegaaninen niin pitää tulla huuteleen vai! Aina pitää julistaa vegaanien, että ne on vegaaneja!” 2. Syyllinen on ainakasvissyöjä-tyyppi: “Hesari tuli tänään myöhässä” “Joo, ne on ne vegaanit ja feministit”
      Olet nyt kyllä täysin väärässä! Trump tai venäjä on kaiken selitys kaikessa!

      Lainaa

    73. Tulos: +29 (37 ääntä)
      Dffvg: No on kai tämä jonkun mielestä tosi hauskaa. Voin jo kuvitella pöytäkeskustelut. “vetäsen tästä pippelistä nyt palan itelleni hö hö hö höö”…
      Itse en ole navanalushuumorin ystävä ja ajattelen täsmälleen noin, "höhö otanpa pippeliä suuhuh höhö", "nyt purraan nännistä niin että tuntuu höhö", ei ei iske. Jotkut kuvittelee tätä kukkahattuiluksi.

      Lainaa

    74. Tulos: -32 (44 ääntä)
      Mitä kukkahattuiluun tulee, niin kolme ryhmää nousee yli muiden, saamelaiset, feministit ja vegaanit. Noissa on pieni, mutta äänekäs vähemmistö joka loukkaantuu ihan kaikesta.

      Lainaa

    75. Tulos: +1 (11 ääntä)
      luolakaija: Kyllä. Koska “teen between ages thirTEEN and nineTEEN is TEENager”.
      Koska finglish -perustelu

      Lainaa

    76. Tulos: -18 (26 ääntä)
      Tikru: Väitätkö ettet ite muka vaihtanu puheenaihetta? Puhuttiin kakuista ja sitten sinä neropatti päätät jostain repäistä sodan. “Tein tälläsen hauskan kakun.” “Ei siitä ole loppujen lopuksi niin kauaa, kun 18-vuotiaat meilläkin olivat sodassa maata puolustamassa…” Aha.
      Kun luet tämän ketjun alusta alkaen, näet ettei keskustelu ole pompannut tuolla tavoin ja joudut myöntämään, pyyhkineesi kaikki välietapit pois kuvauksestasi. Tuollainen älyllinen epärehellisyys on jo itsessään myöntö, että sinulla on sormi suussa etkä harmistukseltasi tiedä mitä muuta vastata.

      Lainaa

    77. Tulos: -16 (30 ääntä)
      Aika perus: Aika perus vanhempaa suomalaisten ajattelutapaa, missä kaikki seksuaalisuus on sairasta, että hys hys vaan kaikesti seksuaalisesta
      Ja kuitenkin sinä milleniaalisukupolven edustaja olet olemassa. Sen jo itsessään pitäisi kertoa sinulle, että olet väärässä mutta on kai vaan kiva ponkittää omaa erityisyyttään kuvittelemalla aiemmin syntyneiden olevan ihan dorkia fossiileja.

      Lainaa

    78. Tulos: -18 (24 ääntä)
      : Niin että parempi päästä tappamisen makuun jo teini-iässä kuin maistella synttärikakkuja? No, määritelköön aikuistumisen kuka mitenkin haluaa… Mutta ihan vakavissaan, on vähintäänkin hassua että sotia ja väkivaltaa glorifioi lähinnä yksilöt, jotka eivät ole niitä kokeneet. Sotahistoria kiinnostaa itseänikin, tosin eri syistä kuin jokin, sori nyt kun sanon, keskenkasvuinen sentimentaalinen nationalismi.
      Huvittavaa miten sinä lokeroit keskustelukumppanisi ja argumentoit ihan omien ennakkoluulojesi pohjalta. Käyt ilmeisesti väittelyä päässäsi ja kuvittelet itse minun vuorosanani. Muuta selitystä en kummallekaan kappaleellesi yllä keksi.

      Lainaa

    79. Tulos: -10 (16 ääntä)
      Voisi jollekin kukkahattutädille leipoa tuollaisen.

      Lainaa

    80. Tulos: -16 (22 ääntä)
      "Sotahistoria kiinnostaa itseänikin, tosin eri syistä kuin jokin, sori nyt kun sanon, keskenkasvuinen sentimentaalinen nationalismi" Keskenkasvuinen sentimentaalinen nationalismi, mitään näin koomista en ole hetkeen kuullutkaan.

      Lainaa

    81. Tulos: -22 (40 ääntä)
      Väsynyt: Mitä kukkahattuiluun tulee, niin kolme ryhmää nousee yli muiden, saamelaiset, feministit ja vegaanit. Noissa on pieni, mutta äänekäs vähemmistö joka loukkaantuu ihan kaikesta.
      Unohdit nämä itseään niin suvaitsevaisina pitävät jotka eivät todellisuudessa suvaitse kuin vain omia mielipiteitään.

      Lainaa

    82. Tulos: +12 (26 ääntä)
      Aika perus: Aika perus vanhempaa suomalaisten ajattelutapaa, missä kaikki seksuaalisuus on sairasta, että hys hys vaan kaikesti seksuaalisesta
      Seksuaalisuus ja porno ovat mielestäsi verrattavissa olevia asioita? Melko sairasta sanoisin.

      Lainaa

    83. Tulos: +21 (35 ääntä)
      wsssd: Unohdit nämä itseään niin suvaitsevaisina pitävät jotka eivät todellisuudessa suvaitse kuin vain omia mielipiteitään.
      Kuvitelma, että pitäisi suvaita esim. rasismia on käsittämätön.

      Lainaa

    84. Tulos: -24 (36 ääntä)
      Väsynyt: Kuvitelma, että pitäisi suvaita esim. rasismia on käsittämätön.
      Suvaitset sinä syrjintää itsessäkin, niin miksi et sitten muissakin? En usko hetkeäkään, ettetkö olisi esim. mielipiteiden perusteella valmis syrjimään ja mustien rasismi valkoisia kohtaan menee varmaankin sinulla läpi selityksellä rakenteellisen väkivallan uhreista...

      Lainaa

    85. Tulos: -7 (21 ääntä)
      K-18 kakkuja. Sehän tuossa on ajatuksena. Olin todella pettynyt kuvan klikatessani, koska odotin oikeasti rivoja kakkuja. Amerikkalaisetkin tekee rivompia kakkuja. Ja mistä ihmeen kuolleista eläimistä nyt voi valittaa?

      Lainaa

    86. Tulos: +6 (16 ääntä)
      Bob: Kulli on muuten anatomisesti väärinpäin
      Totta. (miksi miinuksia?). Tuo on puoli jonka Katri on aina tottunut näkemään, mutta ei koskaan tuossa asennossa.

      Lainaa

    87. Tulos: +18 (24 ääntä)
      wsssd: Unohdit nämä itseään niin suvaitsevaisina pitävät jotka eivät todellisuudessa suvaitse kuin vain omia mielipiteitään.
      Suvaitsemattomuuden suvaitseminen on vähän oksymoronista.

      Lainaa

    88. Tulos: +15 (23 ääntä)
      Tirpana: Puhu vain omasta puolestasi noine standardeinesi. Ei siitä ole loppujen lopuksi niin kauaa, kun 18-vuotiaat meilläkin olivat sodassa maata puolustamassa. Sopii vaikka katsoa mitä Urho Kekkonen teki 18-vuotiaana… Sen ikäisen ei todellakaan ole pakko olla mikään pikkutirsku pippeleille ja nänneille naureskelija. Eikä sellaista odottaisi sen ikäisen äidiltäkään.
      Väitätkö, että Kekkonen ei naureskellut 18-vuotiaana pippeleille?

      Lainaa

    89. Tulos: +6 (14 ääntä)
      Tässähän nuoriso on itse halunnut tällaiset kakut - kai sitä äiti pyydettäessä tekee. Mietin vaan, että miten poika on asian muotoillut? "Tee mulle kakku missä on erektio." Ei kai siinä.

      Lainaa

    90. Tulos: +3 (13 ääntä)
      your mom: Tässähän nuoriso on itse halunnut tällaiset kakut – kai sitä äiti pyydettäessä tekee. Mietin vaan, että miten poika on asian muotoillut? “Tee mulle kakku missä on erektio.” Ei kai siinä.
      Poika varmaan pyysi tuon bikinivartalokakun. Kakkujen idea on siinä, että kun lapset täyttää 18, niille voi tehdö K-18 tyyliset kakut.

      Lainaa

    91. Tulos: -1 (1 ääni)
      Miksi tuo yksi kommentoijista on harmaalla ikonilla?

      Lainaa

    92. Tulos: -4 (4 ääntä)
      Onko tehty ns. oman mallin mukaan?

      Lainaa

    93. Tulos: +2 (12 ääntä)
      Tirpana: Kun luet tämän ketjun alusta alkaen, näet ettei keskustelu ole pompannut tuolla tavoin ja joudut myöntämään, pyyhkineesi kaikki välietapit pois kuvauksestasi. Tuollainen älyllinen epärehellisyys on jo itsessään myöntö, että sinulla on sormi suussa etkä harmistukseltasi tiedä mitä muuta vastata.
      Mitä helevettiä? :D

      Lainaa

    94. Tulos: -4 (6 ääntä)
      Moni vanhuskin käyttäytyy lapsellisesti. Muiden perheenjäsenieni lapset on saatu alle 20-vuotiaana, eikä siinä enää lapsesta voi puhua.

      Lainaa

    95. Tulos: -3 (3 ääntä)
      Eniten mua tässä kuvassa huvityi näkyy, jotka näyttää niiltä vaahtosienikarkeilta väärin päin

      Lainaa

    96. Tulos: +1 (7 ääntä)
      EiOikeinPäin: Miksi tämä komentti on saanut näin paljon miinusta? Ilmeisesti miehen anatomiaa tietämättömät asialla miinustamassa. Tässä on ihan validi pointti koska kenenkään, jolla normaalisti kehittyneet vehkeet, terska ei voi olla tuossa asennossa noin päin vaan siinä pitäisi olla se puoli missä on frenulum; terskan ja esinahan yhtymäkohta eli ns. peniksen etuosa päällepäin. Tuo olisi oikein vain siinä tapauksessa että tuo penis on toisen miehen joka olis tuon torson päällä, mutta siltä se ei näytä ku tolla kalsaritkin jalassa. Ilmeisesti miinustajat luuli, että kyseinen kommentoija tarkoitti ettei penis voisi olla vatsan päälle kääntyneenä mikä on tietenkin mahdollista, mutta edelleenkin pitäisi olla frenulum näkyvillä tuossa asennossa.
      Ai nyt ymmärsin mitä tuolla anatomialla tarkoitettiin. Jotenkin itsekin ajattelin, että se on mielestänne väärään suuntaan tai jotain. Mutta ei taida kyseisessä kakussa olla tuosta kyse, vaan ettei sitä frenulumia vaan ole nähty tarpeelliseksi muovata tuohon, vaan kyse on ns. sarjistyylistä. Eiköhän kaikki sen tiedä, ja tuskin pimppiäkään kovin yksityiskohtaisesti olisi tehty.

      Lainaa

    97. Honottava pähkinä 28.7.2020 7:37
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      No ihan samahan se on, jos huvittaa tällainen niin antaa mennä vaan. Pääasia kai että kakun saaja/t tykkää? Mutta jos ei istu jonkun huumorintajuun niin ei se tee ihmisestä tiukkapipoa kukkahattua mielensäpahoittajaa tms. (ne sanat voisi muutenkin kieltää lailla) Meillä ihmisillä kun tuppaa olemaan erilainen huumorintaju eikä siinä ole mitään väärää. No, ei välttämättä tarvis toiselle valittaa sen tekemisistä mutta noin muuten.

      Lainaa

    98. Hermostunut appelsiini 14.2.2021 19:42
      Tulos: -3 (5 ääntä)
      Martat taas mielet pahoina.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kakku, kakut, lapset, äiti, 18, kuva, rivo