Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Yliluonnolliset ilmiöt, osa 10

Onko koirilla sielu?
Yliluonnolliset ilmiöt, osa 10

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 66 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Kaljumpi Spede Pasanen 26.10.2017 0:32
      Tulos: -823 (1147 ääntä)
      No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.

      Lainaa

    2. Tulos: +466 (492 ääntä)
      Keskellä liekkejä huutaa punapersepaviaani ja ylhäällä on 2kpl korppikotkia.

      Lainaa

    3. Tulos: +604 (630 ääntä)
      Kieltämättä, kyllä ne kasvot ja pääkallo siellä näkyy. Siitä en sitten tiedä, että tarkoittaako se yhtikäs mitään.

      Lainaa

    4. Tulos: +459 (477 ääntä)
      Mikko: Kieltämättä, kyllä ne kasvot ja pääkallo siellä näkyy. Siitä en sitten tiedä, että tarkoittaako se yhtikäs mitään.
      Sama täällä. Naurattaa se et facessa pari panikoi tarkoitusta ja minä taas täällä ekana reagoin "Vau niin näkyykin. Vähän siistii~" *jatkaa lukemista pohtimatta mitä se tarkoittaa*

      Lainaa

    5. Tulos: +185 (217 ääntä)
      Mä nään liekeissä hevosen. Mikä kuulostaa kyllä melko järkevältä, onhan kyseessä kuitenkin grilli.

      Lainaa

    6. Tulos: +220 (232 ääntä)
      Jaahas, taas ollaan jännän äärellä. Tai Ninan tapauksessa tulen äärellä. Ja ilmeisesti vieläpä helvetin tulen äärellä.

      Lainaa

    7. Tulos: +461 (465 ääntä)
      Edelleen sitä mieltä et varmaan niillä demoneilla on parempaakin tekemistä kuin hengata tyyppien grilleissä....

      Lainaa

    8. Pimpelipompeli 26.10.2017 1:10
      Tulos: +94 (100 ääntä)
      Liekeissähän on ihan selkeästi naurava Kermit-sammakko, jonka koivet on grillattu!

      Lainaa

    9. Tulos: +55 (97 ääntä)
      Tuolla metsässä makaa kuollut mies Näin huutaen poika juoksi kylään Tuolla metsässä makaa lumeen kuollut mies Kuollut mies on tuttu kukaties Sillä yksi oli liehuva liekinvarsi Ja toinen oli kuivaa puuta Mutta minä olin tulehen tuijottaja Jolle tuli niin tukalasti kuuma

      Lainaa

    10. Tulos: +314 (324 ääntä)
      Ihan kuin näkisin halkoja siellä liekeissä. Mitähän se tarkoittaa? Joku on varmaan sytyttänyt ne tuleen?

      Lainaa

    11. Tulos: +193 (205 ääntä)
      Itse kerran kun kävin julkisessa vessassa, niin lattialle oli muodostunut jostakin keltaisesta nesteestä kummitus. Mitähän se tarkoittaa?

      Lainaa

    12. Tulos: +234 (242 ääntä)
      Haluaisin olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, jos joku näistä ihmisistä joutuisi joskus tekemään Rorschachin testin. "Tähän pahvinpalaan on selvästi manattu jonkun sielu"

      Lainaa

    13. Seppolainen 26.10.2017 1:26
      Tulos: -18 (42 ääntä)
      Ensimmäisestä kuvasta, liekistä ja kallosta tuli vain mieleeni: Tauski.

      Lainaa

    14. Tulos: +309 (339 ääntä)
      Kaljumpi Spede Pasanen: No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.
      Ja tämmösen edellä mainitun kommentin saa aikaseksi, kun annetaan tyhmille oikeus kirjoittaa anonyyminä nettiin.

      Lainaa

    15. Tulos: +96 (106 ääntä)
      Mä kyllä vielä liityn näihin ryhmiin ihan viihteen takia...

      Lainaa

    16. Tulos: +115 (121 ääntä)
      No en tiedä pääkalloista, mutta ihankuin Ninan tekstin perässä olisi jonkinlaiset hämmästyneet kasvot? :o

      Lainaa

    17. Tulos: +1 (53 ääntä)
      Kerran yhdessä valokuvassa oli jotain tosi salaperäistä. Oli niinkun talon seinä mut sitten siinä oli jotain. Raportoin tietenkin kaikkiin facebookryhmiin ja olin yhteydessä yliopistoon sekä Juhan af Granniin, kunnes huomasin, että se oli kärpäsen paska.

      Lainaa

    18. Tulos: +57 (89 ääntä)
      Kaljumpi Spede Pasanen: No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.
      Meneppäs takaisin nyrkin ja rahapussin väliin :D

      Lainaa

    19. Tulos: +84 (100 ääntä)
      Kärsii _konsanaan_???? Siinäpä esimerkki miten käytetään sanoja ilman niiden oikeaa merkitystä/sijaa ;)

      Lainaa

    20. Tulos: +96 (102 ääntä)
      Ei se oo henki, se on vaan Sirius Musta.

      Lainaa

    21. Tulos: +37 (45 ääntä)
      Mä taas nään apinan jolla on siivet vähä niinku siinä OZ:ssa ettei vaan hullu tiedemies olis grillannu apinaa tossa ompa muuten siistii kirjottaaa tälleen ilman mitään turhia merkkejä

      Lainaa

    22. Tulos: +52 (54 ääntä)
      Ninni: Jaahas, taas ollaan jännän äärellä. Tai Ninan tapauksessa tulen äärellä. Ja ilmeisesti vieläpä helvetin tulen äärellä.
      Tai vaan yksikertaistetusti helvetin jännän äärellä

      Lainaa

    23. Tulos: -85 (121 ääntä)
      En ymmärrä, että miten nämä kuuluu feissarimokiin? Toiset uskoo yliluonnolisiin asioihin, toiset ei. Jokaisen oma asia. Minkä takia täällä ei sitten ole esim. vaikka kristinuskon FB ryhmistä “mokia”?

      Lainaa

    24. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Itse nään noissa liekeissä vaan Doduon.

      Lainaa

    25. totuuden_torvi 26.10.2017 9:38
      Tulos: +87 (89 ääntä)
      Miten Nina kehtasikin sivuuttaa täysin tuon erittäin uhanalaisen Tulitöyhtökotkan liekin vasemmassa yläkulmassa?! Vai voisko se viitata tarujen Fenix-lintuun, joka on syntymässä uudestaan latvialaisessa grillissä? Kannattaa kauhoa tuhkat hyvin, jos vaikka löytyis sen muna. Voit myyä sen jollaki rennolla Facebook-kirppiksellä.

      Lainaa

    26. Tulos: +41 (45 ääntä)
      Taisi tulla Reetille potkut ryhmästä. Itsekin tuon kovan kohtalon koin.

      Lainaa

    27. Tulos: -41 (47 ääntä)
      Voisi nämä vähä-älyisten touhut huuhaa-ryhmistä jättää pois, ei hulluja kannata kiusata.

      Lainaa

    28. Tulos: +70 (82 ääntä)
      Kaljumpi Spede Pasanen: No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.
      Ai koska tässä mokassa oli sattumoisin naisia esillä niin tämä tarkoittaa automaattisesti että kaikki naiset on idiootteja joiden ei tulisi sallia äänestää? Voi kuules ukko, sinä se ainoa suustahengittäjä tässä olet jolla ei pitäisi olla äänioikeutta :D

      Lainaa

    29. Tulos: +80 (82 ääntä)
      Onhan siellä liekeissä jonkun kasvot ja pääkallokin. Lisäks nään hirven pään, korppikotkan, sammakon ja vaikka mitä muuta, ku tarpeeks tuijotan. Tuli on samanlainen ku pilvet, aivot alkaa tarkemmin katottuna muodostaa mitä mielikuvituksellisempia kuvioita. Ihan mukavaa ajanvietettä, mut en mä lähtis ehkä kärsivien sielujen puolesta itkemään vaan siks, et ihmisen aivot on kehittyny hahmottamaan kasvoja sielläkin, missä niitä ei ole.

      Lainaa

    30. Tulos: +42 (44 ääntä)
      Olen nähnyt taivaan pilvissä niin pirun, laivan, vasaran kuin koirankin. Jeesusta en vain koskaan ole nähnyt. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Meedioita läsnä? Anyone?

      Lainaa

    31. Tulos: +26 (26 ääntä)
      Riitu ja Reeti

      Lainaa

    32. Tulos: +43 (45 ääntä)
      Tuo liekkikuva on meleko hieno, voisi melkein kuvitella jonkin metallimusiikin kansikuvaksi \m/ Mitään yliluonnollista siinä ei kyl löydy

      Lainaa

    33. Arkkienkeli 26.10.2017 12:26
      Tulos: +37 (49 ääntä)
      Kaljumpi Spede Pasanen: No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.
      Kommenttisi myötä näppärästi luokittelet itsesi samaan joukkoon, eli niihin joille et halua äänioikeutta.

      Lainaa

    34. Tulos: -8 (28 ääntä)
      Kaljumpi Spede Pasanen: No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.
      Koskee myös kaikkia uskovaisia, katsohan meidän hallituksen päätöpeksijöitä..hihhuleita kaikki!

      Lainaa

    35. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Minä taas näen liekeissä kuolleiden armeijan, joka lähestyy jäämuuria.

      Lainaa

    36. anonyymi ameeba 26.10.2017 13:55
      Tulos: +5 (19 ääntä)
      Mikko: Kieltämättä, kyllä ne kasvot ja pääkallo siellä näkyy. Siitä en sitten tiedä, että tarkoittaako se yhtikäs mitään.
      No ei tarkoita.

      Lainaa

    37. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Ei kannata provosoitua ton ensimmäisen kommentista, siellä vaan joku tylsistynyt trollaa.

      Lainaa

    38. Tulos: +41 (41 ääntä)
      hmm: Keskellä liekkejä huutaa punapersepaviaani ja ylhäällä on 2kpl korppikotkia.
      Mutta mitä se tarkoittaa??? Kuulostaa minusta hätätilanteelta johon tarvitaan meediota!

      Lainaa

    39. Tulos: -21 (31 ääntä)
      Kasvot ja pääkallo erottuvat niin selvästi, että mieleen tulee vain yksi sana: PHOTOSHOP.

      Lainaa

    40. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Sielu, joka on jumissa grillissä..

      Lainaa

    41. Tulos: +2 (34 ääntä)
      Kaljumpi Spede Pasanen: No, tässäkin päästiin tuohon mitä jo aikaisemmin sanoin siitä naisten äänioikeudesta. Demokratiasta tulee vitsi, kun tämmösten suustahengittäjien annetaan äänestää.
      Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä, että yleinen äänioikeus on kuin rutto, joka on kokoajan tuhoamassa valtiotamme. Mutta naisten äänioikeus ei liity siihen mitenkään! Omasta mielestäni ennen äänioikeuden myöntämistä pitäisi jokaiselle tehdä mensan testi, ja vain keskiarvon ylittävät henkilöt saisivat äänioikeuden. Kyseinen testi olisi helppo suorittaa jokaiselle suomalaiselle peruskoulun lopulla, ja mikäli ei läpäise ensimmäisellä kerralla, voisi elämänkokemuksen karttuessa tehdä testin uudelleen, maksullisena.

      Lainaa

    42. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Yksi sana. Pareidolia.

      Lainaa

    43. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Näen kasvot ja pääkallon. Kasvot näyttävät Anton LaVeyn kasvoilta. Mitä tämä tarkoittaa?

      Lainaa

    44. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Oonko mä ainoa joka näkee alicornin liekeissä? (yksisarvinen pegasus. Täsmennys koska itsekkin piti googlettaa nimitys)

      Lainaa

    45. Tulos: -16 (26 ääntä)
      Nalkku: Kärsii _konsanaan_???? Siinäpä esimerkki miten käytetään sanoja ilman niiden oikeaa merkitystä/sijaa
      Säkö olet se Aino(Admin) sieltä rennosta feministiryhmästä?

      Lainaa

    46. Tulos: +21 (23 ääntä)
      J hay: Taisi tulla Reetille potkut ryhmästä. Itsekin tuon kovan kohtalon koin.
      En edes saanu. Aika hyvin oon saanu siellä leukailla.

      Lainaa

    47. Tulos: 0 (14 ääntä)
      Thunder: Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä, että yleinen äänioikeus on kuin rutto, joka on kokoajan tuhoamassa valtiotamme. Mutta naisten äänioikeus ei liity siihen mitenkään! Omasta mielestäni ennen äänioikeuden myöntämistä pitäisi jokaiselle tehdä mensan testi, ja vain keskiarvon ylittävät henkilöt saisivat äänioikeuden. Kyseinen testi olisi helppo suorittaa jokaiselle suomalaiselle peruskoulun lopulla, ja mikäli ei läpäise ensimmäisellä kerralla, voisi elämänkokemuksen karttuessa tehdä testin uudelleen, maksullisena.
      Kiitos Thunder. Niin samaa mieltä!

      Lainaa

    48. Tulos: -5 (13 ääntä)
      Tää ryhmä tekee järkevät paranormaalista kiinnostuneet ja sitä tutkivat ja siihe uskovat, näyttämään idiooteilta...

      Lainaa

    49. John Do(p)e 27.10.2017 15:42
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Liekeissä on aivan selvästi Osama bin Laden,tai sttenkin Arttu Wiskari...tai ehkä siinä on aivan vittu mitä tahansa siinä itse kukin haluaa nähdä!

      Lainaa

    50. Tulos: +6 (20 ääntä)
      Thunder: Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä, että yleinen äänioikeus on kuin rutto, joka on kokoajan tuhoamassa valtiotamme. Mutta naisten äänioikeus ei liity siihen mitenkään! Omasta mielestäni ennen äänioikeuden myöntämistä pitäisi jokaiselle tehdä mensan testi, ja vain keskiarvon ylittävät henkilöt saisivat äänioikeuden. Kyseinen testi olisi helppo suorittaa jokaiselle suomalaiselle peruskoulun lopulla, ja mikäli ei läpäise ensimmäisellä kerralla, voisi elämänkokemuksen karttuessa tehdä testin uudelleen, maksullisena.
      Muuten hyvä mutta mensan testit ei testaa kuin loogista päättelykykyä. Ei riitä päätöksentekoon pelkästään. Autistinen henkilökin suoriutuu hyvillä pisteillä mensan testistä mutta ihan jokainen järkevästi ajattelevakin saa vähemmän pisteitä.

      Lainaa

    51. Tulos: +12 (12 ääntä)
      ”mitäköhän tuo tarkoittaa??” Sitä, että aivoillasi on riittävästi toimintakykyä käsitellä ja analysoida signaaleja vaikkakaan se prosessori ei ihan suurimmalla taajuudella näytä käyvän.

      Lainaa

    52. Tulos: +14 (14 ääntä)
      Enkelöidy <3

      Lainaa

    53. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Helposti ihmiset näkevät epämääräisestä kuvasta sen asian mitä siitä etsivätkin. Jos kysymys on muodossa "Näetkö asian X?", niin jännä kyllä asian X näkeminen on todennäköisempää kuin jos kysymys olisi "Mitä näet?" Sama ilmiö toimii myös äänessä. Olette ehkä katsoneet näitä videoita, joissa ulkomaalaiselle biisille on kirjoitettu uudet sanat suomeksi. Kun lukee niitä tekstejä samalla kun kuuntelee, niin omassa mielessä se laulu kuulostaa huonolta SUOMELTA, vaikkei siinä ole oikeasti sanaakaan suomea.

      Lainaa

    54. Tulos: -1 (1 ääni)
      hmm: Keskellä liekkejä huutaa punapersepaviaani ja ylhäällä on 2kpl korppikotkia.
      Sori vaan, mutta ne ei ole korppikotkia vaan silkkiuikku ja hevonen.

      Lainaa

    55. Tulos: -1 (1 ääni)
      Minusta tuossa on kaksi linnun (Feeniks?) päätä

      Lainaa

    56. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Kilpi - Sielut Iskee Tulta

      Lainaa

    57. Tulos: +3 (11 ääntä)
      Vierailija: Muuten hyvä mutta mensan testit ei testaa kuin loogista päättelykykyä. Ei riitä päätöksentekoon pelkästään. Autistinen henkilökin suoriutuu hyvillä pisteillä mensan testistä mutta ihan jokainen järkevästi ajattelevakin saa vähemmän pisteitä.
      Tiedostan kyllä ettei tuokaan systeemi täysin aukoton ole, mutta tuo olisi parhaiten toteutettavissa oleva systeemi siihen, että saataisiin täysin vailla päättelykykyä olevat henkilöt pois maamme asioita sotkemasta. Looginen päättelykyky on helposti testattavissa, ja sitä tarvitaan järkevien ratkaisujen tekemisessä. Sinä puhut autismista, minä näen sen pienenä marginaalina, jolla ei ole merkittävää vaikutusta lopputulokseen.

      Lainaa

    58. niin se kieli kehittyy 28.10.2017 21:02
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      'Enkelöityminen' on kyllä hieno termi, kiitos Reeti

      Lainaa

    59. Tulos: +7 (15 ääntä)
      Thunder: Tiedostan kyllä ettei tuokaan systeemi täysin aukoton ole, mutta tuo olisi parhaiten toteutettavissa oleva systeemi siihen, että saataisiin täysin vailla päättelykykyä olevat henkilöt pois maamme asioita sotkemasta. Looginen päättelykyky on helposti testattavissa, ja sitä tarvitaan järkevien ratkaisujen tekemisessä. Sinä puhut autismista, minä näen sen pienenä marginaalina, jolla ei ole merkittävää vaikutusta lopputulokseen.
      Oletko kuulunut mensaan? Ei sielläkään mitenkään ihmiskunnan kaikki viisaus tiivisty, vaikka testitulokset on kaikilla hyvät. Ymmärrän, miksi ehdotat testausta, mutta testit eivät vain mittaa sen tyyppistä ymmärtämistä, mitä tarkoitat. Älykkyystestien tulokset eivät myöskään parane elämänkokemuksen karttuessa. Siinä mielessä testejä on turha toistaa muutaman vuoden välein.

      Lainaa

    60. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Thunder: Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä, että yleinen äänioikeus on kuin rutto, joka on kokoajan tuhoamassa valtiotamme. Mutta naisten äänioikeus ei liity siihen mitenkään! Omasta mielestäni ennen äänioikeuden myöntämistä pitäisi jokaiselle tehdä mensan testi, ja vain keskiarvon ylittävät henkilöt saisivat äänioikeuden. Kyseinen testi olisi helppo suorittaa jokaiselle suomalaiselle peruskoulun lopulla, ja mikäli ei läpäise ensimmäisellä kerralla, voisi elämänkokemuksen karttuessa tehdä testin uudelleen, maksullisena.
      Minusta tuo että pitää ylittää 100, on hieman liian suuri vaatimus. Noin puolet karsiutuu sitten pois. Ihmisten älykkyyden jakautuminen voi jossain määrin korreloida muidenkin "jakautumisten" kanssa (esim. asema yhteiskunnassa), ja tämä loisi aika epäreilun yhteiskunnan. Kun äänien perässä ajattaisiin vain älykkäämmän puoliskon etuja. Haluammeko sellaista yhteiskuntaa muutenkaan, jossa ihmisiä jaetaan vain yksittäisten piirteiden muodostamien todennäköisyyksien perusteella, koska yksilöivä testaaminen olisi niin vaativaa?

      Lainaa

    61. Ihmettelijä 30.10.2017 0:52
      Tulos: -4 (6 ääntä)
      Eläköön avohoito..

      Lainaa

    62. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Mikko: Kieltämättä, kyllä ne kasvot ja pääkallo siellä näkyy. Siitä en sitten tiedä, että tarkoittaako se yhtikäs mitään.
      Jep, ja pilviä kun kattelee aikansa niin sielläki näkyy kaikenmaailman kuvia ja muotoja, niin kuin monessa muussakin asiassa, vaikkapa paahtoleivässä, jos siinä vaan haluaa nähdä jotain :)

      Lainaa

    63. Tulos: -4 (10 ääntä)
      mari: Oletko kuulunut mensaan? Ei sielläkään mitenkään ihmiskunnan kaikki viisaus tiivisty, vaikka testitulokset on kaikilla hyvät. Ymmärrän, miksi ehdotat testausta, mutta testit eivät vain mittaa sen tyyppistä ymmärtämistä, mitä tarkoitat. Älykkyystestien tulokset eivät myöskään parane elämänkokemuksen karttuessa. Siinä mielessä testejä on turha toistaa muutaman vuoden välein.
      Ei, en ole kuulunut mensaan. Enkä voisikaan, ne on siel kaikki typeryksiä, joilla ei oo sosiaalista älyä, niinkuin minäkin. Ja älykkyyttä voi harjoittaa, sitä tarkoitin elämänkokemuksella. Ja testi jälkeenpäin olisi maksullinen, sen takia että siellä ei ravattaisiin vain testaamassa, josko nyt arvais oikein, vaan on ollut kiinnostusta kehittää aivotoimintaa sinä aikana. Enkä vaatinutkaan tässä mitään mensantason pisteitäkään, vaan ihan normaalien kanssakäyvien ihmisten keskivertoälykkyyttä. Ja tuossa otannassa on enimmikseen ihmisiä, joilla ei ole mitään sosiaalisien taitojen puutetta, tunnepuolen lukkoja, tai muitakaan epämääräisiä demoneja nurkissa lojuumassa.

      Lainaa

    64. Tulos: -1 (7 ääntä)
      kudfgh: Minusta tuo että pitää ylittää 100, on hieman liian suuri vaatimus. Noin puolet karsiutuu sitten pois. Ihmisten älykkyyden jakautuminen voi jossain määrin korreloida muidenkin “jakautumisten” kanssa (esim. asema yhteiskunnassa), ja tämä loisi aika epäreilun yhteiskunnan. Kun äänien perässä ajattaisiin vain älykkäämmän puoliskon etuja. Haluammeko sellaista yhteiskuntaa muutenkaan, jossa ihmisiä jaetaan vain yksittäisten piirteiden muodostamien todennäköisyyksien perusteella, koska yksilöivä testaaminen olisi niin vaativaa?
      Sehän tän homman nimi onkin, että puolet karsiutuu pois. Eikä testituloksia kuulu laittaa yleiseen tietoon. Ja jos et tiennyt, niin koko maapallolla ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan valtiota, jossa ihmiset olisivat kaikki tasa-arvoisia. Se on utopia, johon moni meistä tähtää, mutta mikä on käytännössä mahdoton toteuttaa. Eikä fiksujen ihmisten prioriteettina ole saada vain itseään parempaan asemaan, vaan saada kokonaisuus toimivaksi. Nyky-yhteiskunnassa eriarvoistaminen määräytyy tilipussin ja diplomien perusteella. Se olisi jokaisen etu, jos se määräytyisi älykkyyden perusteella. Eli tuo että "haluammeko yhteiskunnan, jossa ihmisiä jaetaan vain yksittäisten piirteiden muodostamien todennäköisyyksien perusteella", me elämme siinä jo! Kaikkein paras ratkaisu omasta mielestäni olisi palata viidakon lakeihin, jokainen pitäkööt huolen itsestään, päästäisiin vihdoinkin takaisin ainoaan oikeaan eriarvoistamiseen, eli luonnonvalintaan. Siinä järjestelmässä minäkin olisin todennäköisesti jo karsiutunut, ja olis ihan hemmetin hyvä niin.

      Lainaa

    65. Tulos: +1 (3 ääntä)
      se tarkoittaa että ihmisaivot ovat tehokkaita löytämään kuvia mistä tahansa.

      Lainaa

    66. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Tuo Sadun tarina on itse asiassa aika suloinen. Ja näen noissa liekeissä tulilinnun. Vasemmassa yläkulmassa on linnun pää - taisivat tyypit vahingossa feeniksin pesään pistää tulet.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, tuli, kasvot, naama, yliluonnollista, hätätilanne, koirat, sielu

  • Uusimmat

  • Kategoriat