Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Avuton autoilija, osa 34

Tankkasin väärin ja haluan korvauksia!
Avuton autoilija, osa 34

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 67 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Laksatiivitaavi 5.9.2017 0:33
      Tulos: +1767 (1785 ääntä)
      Sari ja sen molemmat kaverit (joista toinen on äiti) tekee varmasti lopun ABC:n bensiinimonopolista.

      Lainaa

    2. Tulos: +881 (887 ääntä)
      kyllä menee nyt ABC konkkaan...

      Lainaa

    3. Tulos: +1180 (1186 ääntä)
      Eikös kaikki bensa-asemat ole valaistuja myös öisin... Ehkä ihan hyvä, ettei auto toimi, jos näkökyky on tuolla tasolla!

      Lainaa

    4. Tulos: +124 (136 ääntä)
      Patrickilla on viisauden sanoja

      Lainaa

    5. Sami Kuupas 5.9.2017 1:00
      Tulos: +712 (722 ääntä)
      Tuskin Sarin ystävät niin tyhmiä on, että alkavat boikotoimaan ABC:ta sen vuoksi, että Sari on idiootti. :D

      Lainaa

    6. Tulos: -263 (315 ääntä)
      Ihan hyvä vaan jos ABC tekee pumpuista saman värisiä. Loppuu se luonnon saastuttaminen henkilöautojen kanssa. E85 on muutenkin luontoa suojelevaa. Sitä vain tankkiin. :)

      Lainaa

    7. Harriportteri 5.9.2017 1:34
      Tulos: +376 (388 ääntä)
      Sarin kaltasten ihmisten kannattaisi pysyä kotona. Naiivin itsekeskeisellä ajattelutavalla turhaan pilaa toisten päivää, kun kaikki on aina muiden syytä. Sari varmaan lototessaankin syyttää Veikkausta, kun ei nyt voittanutkaan miljoonia vaikka olisi niin kovasti halunnut voittaa ja teki itse kaiken oikein. "Miten ajattelitte korvata tämän?!"

      Lainaa

    8. Mr. Ällö 5.9.2017 1:51
      Tulos: +322 (510 ääntä)
      Sari pumppasi yön pimeydessä reikäänsä väärällä pistoolilla ja havahtui vasta, kun tavarat oli sisällä. Nam nam.

      Lainaa

    9. Tulos: +135 (203 ääntä)
      "Bensiini ja diesel -pistooleista..." Sisäinen äidinkielinatsinini hätkähti niin, että pumppu jätti lyönnin välistä.

      Lainaa

    10. Tulos: +177 (183 ääntä)
      Sami Kuupas: Tuskin Sarin ystävät niin tyhmiä on, että alkavat boikotoimaan ABC:ta sen vuoksi, että Sari on idiootti.
      Sarihan heittää ultimaattumit ilmoille niin, että jos kehtaavat kaverit tankata tällaisen skandaalin jälkeen ABC:llä jatkossa niin se on sitte välit poikki.

      Lainaa

    11. Tulos: +127 (129 ääntä)
      Ems: Sarihan heittää ultimaattumit ilmoille niin, että jos kehtaavat kaverit tankata tällaisen skandaalin jälkeen ABC:llä jatkossa niin se on sitte välit poikki.
      Ja kuka nyt muutenkaan uskaltaisi uhmata Saria.

      Lainaa

    12. Tulos: +90 (98 ääntä)
      Sarina siirtyisin suosiolla julkiseen liikenteeseen.

      Lainaa

    13. Tulos: +143 (203 ääntä)
      "Jumaleissön, dieseliä alle euron litra!" "Onpas söpö sininen kahva, tosi ihQ! *Selfie*" "E85, tää on varmaan sitä jotain uutta juttua nistä jokucpuhu, niin varmaan sitä biodieseliä!" *KöhköhputputKLANG* "Huoltoaseman vika saatana" Hyvä ettei tyty sentään raakaa AdBlueta tankannut, sekin on sininen kahva....

      Lainaa

    14. Tulos: +262 (270 ääntä)
      Kuinka saatanan uuno pitää olla, ettei lue mitä siinä pistoolin päällä lukee, ennen kuin nostaa sen pois telineestä.

      Lainaa

    15. elämäässäkoulu 5.9.2017 5:29
      Tulos: +173 (177 ääntä)
      KUKA ON VASTUUSSA KYSYNPÄ VAAN!

      Lainaa

    16. Tulos: -35 (77 ääntä)
      jooooo: kyllä menee nyt ABC konkkaan…
      Toivottavasti.

      Lainaa

    17. Omituinen höpöttäjä 5.9.2017 6:55
      Tulos: +193 (209 ääntä)
      Minä tankkasin kerran 98 95:n sijasta. Ei siinä muuta, mun autoon käy molemmat. Mut kun se pumppu oli eri paikassa kuin huoltoasemilla yleensä ja otin automaattisesti sen siitä keskeltä vai kummin päin se nyt yleensä on, en muista. Mut korvausta pitäisi saada siitä, että se 98 on muutaman sentin kalliimpaa ja mulle tuli paha mieli, kun maksoi liikaa. Aseman vika, että pumput on eri päin kuin useimmilla muilla asemilla ja pitäisihän se ottaa huomioon, että mä tankkaan rutiininomaisesti vanhasta tottumuksesta. Tai sitten eiku...

      Lainaa

    18. Tulos: +144 (150 ääntä)
      Ihmiset jotka vaatii omasta mokastaan korvauksia, on kyllä huvittavia tapauksia. Poliiseilla yms on aina hauskaa tällaisten kanssa.

      Lainaa

    19. Neiti Knatterton 5.9.2017 7:27
      Tulos: -245 (269 ääntä)
      Entinen mieheni tankkasi kerran vahingossa dieseliä. Ei se auto siihen hajonnut. Mistä tuhansien eurojen menoista Sari oikein puhuu? Btw, on kyllä häijyjä miehiä nuo 3 Sarille kommentoivaa äijää, ne ei kyllä pärjäisi asiakaspalvelutyössä. Sarin raivoamisen tajuan, kun hän ajattelee juuri rikkoneensa autonsa, mutta nuo piikikkäät ukot...

      Lainaa

    20. Kyä näi o 5.9.2017 7:41
      Tulos: -15 (41 ääntä)
      Keni: Ja kuka nyt muutenkaan uskaltaisi uhmata Saria.
      Keni: Ja kuka nyt muutenkaan uskaltaisi uhmata Saria.
      Kyl muuten näin on. Tunnen monta Saria ja jos sanot mistä vaan sanan EI heille, niin ei hyvä heilu. Esim. "tiskaa" - en. "selvä. Voit painua sinne minne aurinko ei paista ja takasi ei ole tulemista"

      Lainaa

    21. Tulos: +138 (144 ääntä)
      Neiti Knatterton: Entinen mieheni tankkasi kerran vahingossa dieseliä. Ei se auto siihen hajonnut. Mistä tuhansien eurojen menoista Sari oikein puhuu? Btw, on kyllä häijyjä miehiä nuo 3 Sarille kommentoivaa äijää, ne ei kyllä pärjäisi asiakaspalvelutyössä. Sarin raivoamisen tajuan, kun hän ajattelee juuri rikkoneensa autonsa, mutta nuo piikikkäät ukot…
      Mutta Sari olikin tankannut bensaa dieselautoon, se taitaa olla vähän kalliimpi tikki.

      Lainaa

    22. Tulos: +173 (175 ääntä)
      Itse en saa mielenrauhaa ellen tarkista vähintään kolmea kertaa mitä tankkaan autoon. Tuplat jos auto ei ole oma.

      Lainaa

    23. Tulos: +58 (66 ääntä)
      Dea: “Bensiini ja diesel -pistooleista…” Sisäinen äidinkielinatsinini hätkähti niin, että pumppu jätti lyönnin välistä.
      Hyh. Unenpöpperössä minulta jäi kirjoitusvirhe huomaamatta, mutta tuli kylmäävä ja ahdistunut olo tuossa kohtaa tekstiä lukiessa. Vaikka itse olen unessa, ei sisäinen äidinkielinatsini onneksi ole!

      Lainaa

    24. Tulos: +159 (161 ääntä)
      Sari ei osaa lukea eikä tunnista värejä? Kuka korvaa? Äiti? Opettaja? Jossain kohtaa aiemmin vääryys käynyt

      Lainaa

    25. Tulos: +183 (187 ääntä)
      Sarin selityksissä on aika rumia aukkoja... "diesel on aina ollu sininen" "ei, diesel on musta ja e85 sininen" "no pimeässä näyttää samalta" Eli alun perin näki tankkaavansa sinisellä mut sit se näyttikin samalta kun musta? Ja bensa-asemat on valaistuja. Loppukaneetti: idiootti

      Lainaa

    26. Tulos: +47 (53 ääntä)
      Itse ilmeisesti ajatuksissaan tankannut väärin ja syyttää ABC: tä sekä vaatii tuhansien korvauksia? Hah. Aika väsynyttä alkaa tapella pistoolin väristä kun yleensä asema valaistu eikä värit ei oo ikkään vaihtunu ja toisekseen diesel järjestelmän vaihto ei maksa _tuhansia_ korkeintaan kaksi mikäli auto on todella uusi. Kalliit on mokat silti :D ja en tiiä mulla on semmonen tunne tankilla et entäs jos joku on laittanut pistoolit ristiin niin varmistan aina että menee oikeeta tavaraa tankkiin vaikka bensaa se syökin eikä maailmanloppu tule 98 ja 95 välillä mutta silti :D

      Lainaa

    27. Tulos: +25 (61 ääntä)
      Aaaah, originaali Mr. Ällö, oli ikävä. <3

      Lainaa

    28. totuuden_torvi 5.9.2017 11:03
      Tulos: +25 (33 ääntä)
      Neiti Knatterton: Entinen mieheni tankkasi kerran vahingossa dieseliä. Ei se auto siihen hajonnut. Mistä tuhansien eurojen menoista Sari oikein puhuu? Btw, on kyllä häijyjä miehiä nuo 3 Sarille kommentoivaa äijää, ne ei kyllä pärjäisi asiakaspalvelutyössä. Sarin raivoamisen tajuan, kun hän ajattelee juuri rikkoneensa autonsa, mutta nuo piikikkäät ukot…
      Oma taiteenlajinsa tuokin, koska paksumpi diesel-pistooli ei mahdu bensiiniauton tankkausreikään.
      Huoh: Ihan hyvä vaan jos ABC tekee pumpuista saman värisiä. Loppuu se luonnon saastuttaminen henkilöautojen kanssa. E85 on muutenkin luontoa suojelevaa. Sitä vain tankkiin.
      Ei nuo asiat ole noin yksinkertaisia, jos et sattunu tietämään. Vanhemmat autot vaatisi muutostöitä ym. kuten jo ABC:n työntekijäkin kommentoi. Nyt, kun maailmassa sähköautot ovat kovassa nosteessa ja jossain määrin Suomessakin, ei pidä silti hairahtua siihen, että sähköauto ois automaattisesti luontoystävällisempi. Akkuja kun ei kasva luonnossa. Esim. Mazdan tulevat bensiinimallit on merkin omien lupausten mukaan auton koko elinkaarella sähköautoja ympäristöystävällisempi (pieni kulutus eikä tarvi akkuja).

      Lainaa

    29. ihanmummovaan 5.9.2017 11:04
      Tulos: +56 (58 ääntä)
      Nyt vain jäämme odottamaan kun Sari tankkaa Nesteellä, ST1:llä ja mitä näitä nyt on, joka kerta väärin "kun ne oli eri paikassa ja eri värisiä". Autokorjaamot kiittää ja kumartaa?

      Lainaa

    30. Tulos: +70 (72 ääntä)
      Kannattaisi käydä selvin päin tankkaamassa.

      Lainaa

    31. Toimistovosu 5.9.2017 12:48
      Tulos: +50 (52 ääntä)
      Nyt kun ei ole enää vaaraa törmätä Sariin ABC:llä, niin alankin heti käydä vain siellä, vaikka toisaalta suurempaa tuhoa Sari saa aikaan liikennevaloissaristeyksissä, eli siirrynkin julkiseen.

      Lainaa

    32. Tulos: -13 (19 ääntä)
      Sami Kuupas: Tuskin Sarin ystävät niin tyhmiä on, että alkavat boikotoimaan ABC:ta sen vuoksi, että Sari on idiootti.
      Entäpä jos ne alkaakin boikotoida, vaikka Sari on idiootti?

      Lainaa

    33. Seppolainen 5.9.2017 14:31
      Tulos: +74 (80 ääntä)
      Olisit käynyt Specsaversilla..

      Lainaa

    34. Tulos: -23 (31 ääntä)
      Olenko muka ainoa joka ihmettelee tässä eniten Tomin kommenttia asiaan

      Lainaa

    35. Ettämitähän? 5.9.2017 15:12
      Tulos: +5 (19 ääntä)
      Hohhoi: Olenko muka ainoa joka ihmettelee tässä eniten Tomin kommenttia asiaan
      Et. Löpöpistooli punainen?

      Lainaa

    36. Neiti Knatterton 5.9.2017 15:43
      Tulos: -12 (28 ääntä)
      JPT: Mutta Sari olikin tankannut bensaa dieselautoon, se taitaa olla vähän kalliimpi tikki.
      No kertokaa nyt punapää-toimistovirkailijalle, mitä bensamoottoriautolle tapahtuu, jos siihen menee tankkaamaan dieseliä?

      Lainaa

    37. Neiti Knatterton 5.9.2017 15:44
      Tulos: +10 (22 ääntä)
      Neiti Knatterton: No kertokaa nyt punapää-toimistovirkailijalle, mitä bensamoottoriautolle tapahtuu, jos siihen menee tankkaamaan dieseliä?
      EIEIEI! Tarkoitin siis ihan päinvastoin! Mitä diesel-autolle tapahtuu, jos siihen tankkaa bensiiniä?

      Lainaa

    38. realgrammarnazi 5.9.2017 16:00
      Tulos: +38 (46 ääntä)
      Dea: “Bensiini ja diesel -pistooleista…” Sisäinen äidinkielinatsinini hätkähti niin, että pumppu jätti lyönnin välistä.
      Natsinininini. Hihihiii. Grammarnazin typo.

      Lainaa

    39. totuuden_torvi 5.9.2017 16:19
      Tulos: +27 (31 ääntä)
      Neiti Knatterton: EIEIEI! Tarkoitin siis ihan päinvastoin! Mitä diesel-autolle tapahtuu, jos siihen tankkaa bensiiniä?
      Antaa jonkun bensalenkkarin antaa tarkka vastaus, mutta sieltä menee uusiksi suurinpiirtein kaikki polttoaineputket ja -letkut, pa-pumppu tankista tai ruiskutuspumppu moottorista(vai molemmat?), kaikki tiivisteet, jotka joudutaan irrottamaan töiden takia, suuttimetkin muistaakseni on entiset ja mitä näitä nyt on. MUTTA se on sitä Motorsportia :)

      Lainaa

    40. totuuden_torvi 5.9.2017 16:22
      Tulos: +26 (30 ääntä)
      Ettämitähän?: Et. Löpöpistooli punainen?
      On teitä kaksi... löpöllä tarkotetaan polttoainetta eli vähemmän verotettua dieseliä, jota saa käyttää mm. traktorit, mutta ei esim. rekat eikä koskaan siviiliauto. Pienestäkin löpön käyttämisestä dieselautossa jää autoon jäljet todella pitkäksi aikaa ellei jopa ikuisesti ja jos siitä jäät kiinni niin todella kalliiksi tulee veronkierto pienine lisämaksuineen.

      Lainaa

    41. Polttoöljy 5.9.2017 16:23
      Tulos: +38 (38 ääntä)
      Ettämitähän?: Et. Löpöpistooli punainen?
      Tomi tarkoittaa löpöllä varmaan polttoöljyä

      Lainaa

    42. Tulos: +17 (25 ääntä)
      realgrammarnazi: Natsinininini. Hihihiii. Grammarnazin typo.
      Hahaa, no kappas. Kai sitä kielinatsillekin sattuu

      Lainaa

    43. Tulos: +14 (16 ääntä)
      totuuden_torvi: Oma taiteenlajinsa tuokin, koska paksumpi diesel-pistooli ei mahdu bensiiniauton tankkausreikään.
      Riippuu ihan auton vuosimallista. Väittäisin, että vaikkapa useimpiin 70-luvun autoihin onnistuu vaivatta. Joissain dieselautoissahan on täyttöaukon sivulla "salvat" (en nyt parempaakaan sanaa keksi), joita ohuempi bensiinipistooli ei vapauta. Toisaalta ainakin Virosta löytyy edelleen asemia, joilla kaikki pistoolit ovat saman paksuisia. Tämä selvisi, kun ei diesel-Bemarin tankkaus meinannut onnistua.
      totuuden_torvi: Ei nuo asiat ole noin yksinkertaisia, jos et sattunu tietämään. Vanhemmat autot vaatisi muutostöitä ym. kuten jo ABC:n työntekijäkin kommentoi.
      Teoriassa näin, mutta mm. mun autoni, johon ei maahantuojan mukaan saisi tankata edes 10% etanolia, kulkee ihan nätisti E85:lla ilman mitään muunnostöitä.

      Lainaa

    44. Tulos: +44 (48 ääntä)
      No mutta kun Sarihan on ASIAKASOMISTAJA! Se muuttanee asioiden laidan. Tai sitten ei. Oma vika, pikkusika.

      Lainaa

    45. Köyhä sokea opiskelija 5.9.2017 18:54
      Tulos: +10 (20 ääntä)
      totuuden_torvi: Antaa jonkun bensalenkkarin antaa tarkka vastaus, mutta sieltä menee uusiksi suurinpiirtein kaikki polttoaineputket ja -letkut, pa-pumppu tankista tai ruiskutuspumppu moottorista(vai molemmat?), kaikki tiivisteet, jotka joudutaan irrottamaan töiden takia, suuttimetkin muistaakseni on entiset ja mitä näitä nyt on. MUTTA se on sitä Motorsportia
      Tästä selviää, jos erehtyy tankkaamaan vain vähän bensaa (n.10e edestä) dieselin sijaan. Eiku vaan dieseliä perään jos moka sattunut ja vaikka autokin jo sammunut. Sitte käynnistelee pari kertaa ja kyllä lähtee kulkee. Säästyypähä tuhannet..

      Lainaa

    46. Jalopuutoukka 5.9.2017 22:16
      Tulos: +23 (25 ääntä)
      Sargee: Kuinka saatanan uuno pitää olla, ettei lue mitä siinä pistoolin päällä lukee, ennen kuin nostaa sen pois telineestä.
      Stone ja Shell pitää niissä pistoolien kahvoissa yleensä omia kahvimainoksiaan. Sarista sai sellaisen tunteen ettei se välttämättä olisi tässä tapauksessa auttanut vaikka pistoolissa olisi lukenut "Ei dieselautoihin!" Ehkä Sari onkin ovela ja yrittää maksattaa oman kämminsä olemalla röyhkeä. Tuo toimii Ameriikan Yhdysvalloissa yllättävän usein.

      Lainaa

    47. Tulos: +26 (28 ääntä)
      Teoriassa näin, mutta mm. mun autoni, johon ei maahantuojan mukaan saisi tankata edes 10% etanolia, kulkee ihan nätisti E85:lla ilman mitään muunnostöitä.
      Kulkeehan sillä jonkun aikaa mikä vaan auto. Kysymys on siitä että suurempi etanolipitoisuus syövyttää materiaaleja, joita ei ole suunniteltu sitä kestämään. Eli jossain vaiheessa joku osa joka normaalilla bensalla kestäisi 30v, antaa E85:llä periksi esim. 5 vuodessa.

      Lainaa

    48. Tulos: +33 (35 ääntä)
      En omista autoa, mutta jos omistaisin niin kiinnostaisi varmaan vitusti joku naapurin Sari joka ei osannut tankata oikeasta pistoolista ja vaatii nyt tuttujansakin boikotoimaan bensa-asemaa sen takia.

      Lainaa

    49. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Elämäm koulu loistaa vahvana, kun pitää mainita olevansa asiakasomistaja

      Lainaa

    50. totuuden_torvi 6.9.2017 7:26
      Tulos: +36 (38 ääntä)
      Köyhä sokea opiskelija: Tästä selviää, jos erehtyy tankkaamaan vain vähän bensaa (n.10e edestä) dieselin sijaan. Eiku vaan dieseliä perään jos moka sattunut ja vaikka autokin jo sammunut. Sitte käynnistelee pari kertaa ja kyllä lähtee kulkee. Säästyypähä tuhannet..
      Enpä itse usko, että enää kauheasti auttaa, jos auto on jo sammunu. Silloin se väärä aine on levinny ympäri pa-järjestelmää. Kun tajuaa tankanneensa bensaa dieseliin, autoa ei saa missään nimessä käynnistää vaan lyhytkin matka korjaamolle hoidetaan hinaamalla. Korjaamo tyhjentää tankin ja hommasta selviää parhaillaan muutamalla kympillä + hukkaan menneellä tankillisella. Jos auto on ehditty käynnistää, tirautetaan pari kyyneltä, myönnetään oma moka, soitetaan edelleen se hinausauto ja varaudutaan, että auto on hetken pois ajosta. Sitten noutaessa Otto-automaatin kautta.

      Lainaa

    51. Tulos: -1 (23 ääntä)
      totuuden_torvi: Antaa jonkun bensalenkkarin antaa tarkka vastaus, mutta sieltä menee uusiksi suurinpiirtein kaikki polttoaineputket ja -letkut, pa-pumppu tankista tai ruiskutuspumppu moottorista(vai molemmat?), kaikki tiivisteet, jotka joudutaan irrottamaan töiden takia, suuttimetkin muistaakseni on entiset ja mitä näitä nyt on. MUTTA se on sitä Motorsportia
      Rikkoutuneet osat vaihdetaan, ei se moottori ole mikään erityisherkkä vegaani jonka loppuelämä on piloilla vaan siitä tiedosta että nyt meni väärää kamaa tankkiin. Ongelma on lähinnä siinä, että bensa on liuotin ja diesel voiteluöljy. Bensa siis poistaa voitelun polttoainejärjestelmästä ja sulattaa tiivisteet. Lisäksi se muuttaa palo-ominaisuuksia jotka voivat olla pidemmän päälle haitallisia, mutta mitään välitöntä vahinkoa sillä ei yleensä ehdi aiheuttamaan.

      Lainaa

    52. Tulos: +11 (15 ääntä)
      Odottelinkin milloin kyseinen moka päätyy tänne :D Ei voi kun nostaa hattua.

      Lainaa

    53. Tulos: +45 (45 ääntä)
      Ss: Ihmiset jotka vaatii omasta mokastaan korvauksia, on kyllä huvittavia tapauksia. Poliiseilla yms on aina hauskaa tällaisten kanssa.
      Tulee mieleen yksi tarina jossa asiakas tuli elokuvateatteriin tunnin liian aikaisin koska oli katsonut näytöksen kellonaikaa väärin, ja vaati että näytös aloitettaisiin aikaisemmin häntä varten. Sitten oli se juttu jossa pankin asiakas oli pelästynyt jotain verkkopankissa näkyvää tekstiä, ja oli saman tien ajanut autolla monta kymmentä kilometriä pankin konttoriin kysymään mitä se tarkoittaa, ja vaati että pankki korvaa hänelle bensakulut.

      Lainaa

    54. Tulos: -6 (26 ääntä)
      Samaa mieltä, että Sarin oma moka, mutta ärsyttääkö ketään muuta, että ABC ei vastaa kysymykseen? "Ikävä kyllä emme ole valmiit korvaamaan kysymääsi vahinkoa. Pahoittelut, että emme voineet auttaa tällä kertaa." Ei oo niin vaikeeta. :)

      Lainaa

    55. Penttipena 7.9.2017 11:25
      Tulos: +13 (13 ääntä)
      totuuden_torvi: ...Pienestäkin löpön käyttämisestä dieselautossa jää autoon jäljet todella pitkäksi aikaa ellei jopa ikuisesti ja jos siitä jäät kiinni niin todella kalliiksi tulee veronkierto pienine lisämaksuineen.
      Ei todellakaan jää ikuisesti, polttoöljy kyllä laimenee dieselin seasta olemattomiin aika nopeasti jos ajetaan pelkällä dieselillä.

      Lainaa

    56. Arthur Brown 7.9.2017 22:18
      Tulos: -5 (23 ääntä)
      Dea: “Bensiini ja diesel -pistooleista…” Sisäinen äidinkielinatsinini hätkähti niin, että pumppu jätti lyönnin välistä.
      Tuohan on ihan oikein, jos jossain on bensiini ja diesel -pistooli. Siis vähän samaan tapaan kuin Smith & Wesson -revolveri.

      Lainaa

    57. Penttipena 7.9.2017 22:49
      Tulos: +12 (30 ääntä)
      Arthur Brown: Tuohan on ihan oikein, jos jossain on bensiini ja diesel -pistooli. Siis vähän samaan tapaan kuin Smith & Wesson -revolveri.
      Eipäs, vaan on bensiinipistooli ja dieselpistooli. Silloin kuuluisi kirjoittaa "bensiini- ja dieselpistooleista"

      Lainaa

    58. Penttipena 7.9.2017 22:53
      Tulos: +16 (16 ääntä)
      Siis kun sitä bensiini ja diesel -pistoolia ei taida kuitenkaan millään ABC-asemalla olla.

      Lainaa

    59. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Niin siis olisko hänellä ollut joku pätevä ratkaisukin ongelmaansa?

      Lainaa

    60. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Söin 100 levyä suklaata viikon aikana - kuinka Fazer korvaa miulle tulleet liikakilot? Kysynpä vaan!

      Lainaa

    61. tai sitten ei 15.9.2017 17:45
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Neiti Knatterton: Entinen mieheni tankkasi kerran vahingossa dieseliä. Ei se auto siihen hajonnut. Mistä tuhansien eurojen menoista Sari oikein puhuu? Btw, on kyllä häijyjä miehiä nuo 3 Sarille kommentoivaa äijää, ne ei kyllä pärjäisi asiakaspalvelutyössä. Sarin raivoamisen tajuan, kun hän ajattelee juuri rikkoneensa autonsa, mutta nuo piikikkäät ukot…
      Jos dieseliin tankkaa E85 alkoholibensaa, niin kyllä siitä voi tulla vaurio moottoriin. Ja jo erehtyy viemään huoltoon, niin laskussa suurin luku tulee polttoainejärjestelmän puhdistuksesta ja ongelmajätekuluista.

      Lainaa

    62. tai sitten ei 15.9.2017 17:49
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Kyöpeli: Samaa mieltä, että Sarin oma moka, mutta ärsyttääkö ketään muuta, että ABC ei vastaa kysymykseen? “Ikävä kyllä emme ole valmiit korvaamaan kysymääsi vahinkoa. Pahoittelut, että emme voineet auttaa tällä kertaa.” Ei oo niin vaikeeta.
      Miten voisi vastata noin jos ei eds kerrota että mikä vahinko sattui ja miksi se olisi tankkauspaikan vika. t. tankkasin dieseliä kylpytynnyriin ja sain turpiin

      Lainaa

    63. Tulos: +1 (1 ääni)
      Tankkasin bensavolvooni erehdyksissä RE85 bioetanolia. Tapanani on ollut tankata aina korkeaoktaanista 98E5-polttoainetta, jota ei kuitenkaan kyseisellä ST-1:n asemalla ollut saatavilla. Vanhaan tapaan vaan vaistomaisesti tarrauduin 95:a vasemmalla puolella olevaan pistooliin. Kyseistä pontikkaa ehti mennä tankkiin vajaat 10 litraa, ennen kuin huomasin erheeni. Tuumasin vain, että noh onhan tuota etanolia tavallisessakin bensassa, joten laitoin loput 60 litraa 95E10:ä. Onneksi en sentään dieseliä laittanut! Pohjalla oli varmaan reilut 10 litraa 98E5:ä. Täyden 80-litran tankillisen seoksessa oli siis lopulta 15 litraa etanolia, eli vajaat 19% Vaikka etanolin lisäys olikin verrattavissa nelosoluesta portviiniin, ei silti V70 ollut moksiskaan, vaan hyrräsi entiseen malliin.

      Lainaa

    64. jukkapalmu 4.8.2019 12:28
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Ettämitähän?: Et. Löpöpistooli punainen?
      Moottoripolttoöljy on punaisella merkattu.

      Lainaa

    65. jukkapalmu 4.8.2019 12:30
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      tai sitten ei: Jos dieseliin tankkaa E85 alkoholibensaa, niin kyllä siitä voi tulla vaurio moottoriin. Ja jo erehtyy viemään huoltoon, niin laskussa suurin luku tulee polttoainejärjestelmän puhdistuksesta ja ongelmajätekuluista.
      Jos tankkaa väärin ja huomaa sen tankatessaan niin ei todellakaan knannata käynnistää autoa. Säästää paljon rahaa.

      Lainaa

    66. Syötävä kesyhanhi 15.9.2020 22:23
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Sami Kuupas: Tuskin Sarin ystävät niin tyhmiä on, että alkavat boikotoimaan ABC:ta sen vuoksi, että Sari on idiootti. :D
      Ja jos ovat, niin turvallisinta niin meille muille ABC:n käyttäjille.

      Lainaa

    67. Tulos: -3 (3 ääntä)
      Voiko polttoomoottoribentsoo tankkaa moottoripolttooöljyy eikun "benaa"? T. Älykäs blondi teini

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ABC, huoltoasema, bensa, diesel, polttoaine, E85, pumppu, väri, korvaus, kahva