Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Erittäin reilu meininki

Etsimme ystäviä maahanmuuttajille, mutta...
Erittäin reilu meininki

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 113 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. purppurakruunu 3.7.2018 0:51
      Tulos: +1573 (1993 ääntä)
      Ihmettelevät, miksi toiminta suunnattu naisille, kun ensimmäinen ja kolmanneksi tykätyin kommentti ketjussa on "oisko semmoista nuorta ja hyvännäköistä tarjolla", ja kukaan "loukkaantuneista" miehistä ei millään tavalla anna ilmi, että olisi alkuperäistä vastaajaa asiallisemmalla mielellä liikkeellä.

      Lainaa

    2. Tulos: -573 (1013 ääntä)
      purppurakruunu: Ihmettelevät, miksi toiminta suunnattu naisille, kun ensimmäinen ja kolmanneksi tykätyin kommentti ketjussa on “oisko semmoista nuorta ja hyvännäköistä tarjolla”, ja kukaan “loukkaantuneista” miehistä ei millään tavalla anna ilmi, että olisi alkuperäistä vastaajaa asiallisemmalla mielellä liikkeellä.
      Nyt tais mennä vitsi vähän ohi

      Lainaa

    3. Tulos: +240 (260 ääntä)
      Milloin tuo lainaus loppuu?

      Lainaa

    4. Mustalaisnaamio 3.7.2018 0:55
      Tulos: -456 (684 ääntä)
      purppurakruunu: Ihmettelevät, miksi toiminta suunnattu naisille, kun ensimmäinen ja kolmanneksi tykätyin kommentti ketjussa on “oisko semmoista nuorta ja hyvännäköistä tarjolla”, ja kukaan “loukkaantuneista” miehistä ei millään tavalla anna ilmi, että olisi alkuperäistä vastaajaa asiallisemmalla mielellä liikkeellä.
      Nyyh.

      Lainaa

    5. Mustalaisnaamio 3.7.2018 1:04
      Tulos: -229 (659 ääntä)
      Kyllä muslimi maahanmuuttajanaiset (ja äidit) voisivat tutustua myös suomalaisiin miehiin. Se auttaa integroitumisessa suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä monikulttuuriset parisuhteet jäisivät ainoastaan suomalaisten naisten harteille ja taakaksi. Vai onko se muka jossain kiellettyä?

      Lainaa

    6. Risto Räppääjä 3.7.2018 1:06
      Tulos: -116 (528 ääntä)
      Olipahan aika vitun huono. Varmaan huonoin feissarimoka miesmuistiin. Mitä taas tulee Tanjan heitosta siitä ettei tämä hakemus koske miehiä kertonee enemmän miehistä kuin Tanjasta. T: mies.

      Lainaa

    7. purppurakruunu 3.7.2018 1:07
      Tulos: +129 (177 ääntä)
      lol: Nyt tais mennä vitsi vähän ohi
      Loukkaantuminen oli ihan tarkoituksella heittomerkkien sisässä.

      Lainaa

    8. Tulos: -191 (381 ääntä)
      Kyllähän siinä on Janilla ja Villellä pointtia, vaikka asia ei niin yksioikoinen olekaan. Ja harvoinhan mikään asia on.

      Lainaa

    9. häpeäisitte itse 3.7.2018 1:32
      Tulos: +25 (97 ääntä)
      hohhoijjaa

      Lainaa

    10. miinaharava 3.7.2018 2:18
      Tulos: +441 (657 ääntä)
      Jaa että sellasia mieslapsia tällä kertaa.

      Lainaa

    11. Tulos: +125 (255 ääntä)
      Harvemmin feissarimokien kommentoijat pahottaa mielensä mutta nyt tais käydä niin

      Lainaa

    12. Tulos: +350 (478 ääntä)
      lol: Nyt tais mennä vitsi vähän ohi
      Näitä kommentteja kuulee ihan tosissaan sanottuna niin paljon, ettei mauttomana vitsinä naurata pätkääkään, eikä ”vitsien” ymmärtämiseen riitä ollenkaan ymmärrystä. En haluaisi olla missään tekemisissä kyseisten kommentoijien kanssa, aivan mautonta.

      Lainaa

    13. Häpeänmyötäilijä 3.7.2018 4:54
      Tulos: +402 (628 ääntä)
      Kyllä valkoinen heteromies sitten on vitsikäs. Taputetaan ja nauretaan, än yy tee nyt!

      Lainaa

    14. Rototiltti 3.7.2018 5:37
      Tulos: -54 (116 ääntä)
      En sitten pääse tuohonkaan touhuun mukaan. Voi samperi.

      Lainaa

    15. Tulos: -141 (181 ääntä)
      purppurakruunu: Ihmettelevät, miksi toiminta suunnattu naisille, kun ensimmäinen ja kolmanneksi tykätyin kommentti ketjussa on “oisko semmoista nuorta ja hyvännäköistä tarjolla”, ja kukaan “loukkaantuneista” miehistä ei millään tavalla anna ilmi, että olisi alkuperäistä vastaajaa asiallisemmalla mielellä liikkeellä.
      Se on ikävä fakta kun hakee kavereita tuolla tavalla netissä että ei ne kaikki asia linjalla tule sinne kommentoimaan, tai pahinta, tule "kahville" vaikka. Se on ikävä kääntöpuoli internetissä ja kannattaa ehkä jättää kaikenlaiset seuranhaku ilmoitukset tekemättä. Ihmisiä kun on moneen junaan.

      Lainaa

    16. Tulos: -121 (199 ääntä)
      Timon kommentissa on totuus

      Lainaa

    17. Tulos: -231 (381 ääntä)
      Häpeänmyötäilijä: Kyllä valkoinen heteromies sitten on vitsikäs. Taputetaan ja nauretaan, än yy tee nyt!
      Hommaa huumorintaju vaikka alkajaisiksi.

      Lainaa

    18. Landepaukku 3.7.2018 6:51
      Tulos: +319 (487 ääntä)
      Nyt kun näitä nyyhkyttäviä miehiä on liikkeellä useampikin, niin sovitaanko, että Pyryn ja kaverien vitseille nauretaan siinä vaiheessa, kun miehet kokevat samanlaista ''hauskaa'' vitsiä päivittäin naisilta, joita eivät pidä ollenkaan viehättävinä? Esimerkiksi karrikoidusti: - hyvin vanhoilta - rumilta - amazoneilta - naisilta, jotka näyttävät 60v miehiltä Sitten voin minäkin tulla nauramaan, kun se puuma Irmeli lähtee heittämään vitsiä kuumista nuorista pojista, joita mielellään ottaisi päiväkahviseuraksi ja sille nauretaan vedet silmissä.

      Lainaa

    19. Kilokalori 3.7.2018 7:30
      Tulos: +173 (335 ääntä)
      Rasset löytävät kyllä valittamista asiasta kuin asiasta. Kkunhan jossain vaan on ulkomaalaiset mainittu, niin hyväntahtoosia tasa-arvon korppikotkia ilmestyy. Vakiolauluhan heillä on, että "ihmiset saavat vielä valita edes sosiaaliset suhteet / seurustelukumppanit miten haluavat (tarkoittavat vain valkeita). Mutta nyt pitäisi sitten naisen valita ystävät jonosta ensimmäisenä tulleet, ei aleta mitään syrjintää... Ja miehille on kyllä edelleen sallittua pitää keskenään ties mitä harrastuksia men-onlynä. Kysykää monelleko miehen varaamalle säbävuorolle, keilaratavaraukselle, saunaillalle, maastopyörävaellukselle tai Levin reissulle on tyttöystävät sydämellisen tervetulleita. Valitus alkaa aina vasta silloin, kun naiset alkavat tehdä samoja asioita keskenään.

      Lainaa

    20. Tulos: -77 (205 ääntä)
      Häpeänmyötäilijä: Kyllä valkoinen heteromies sitten on vitsikäs. Taputetaan ja nauretaan, än yy tee nyt!
      Eli oliko tuossa sinusta nyt yhtä kuin valkoinen heteromies? Eivätkös maahanmuuttajien/naisten/minkä tahansa vähemmistöjen tai altavastaajien puolestapuhujat yleensä juuri ensimmäiseksi vastusta tuollaista profilointia?

      Lainaa

    21. Tulos: +87 (169 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Kyllä muslimi maahanmuuttajanaiset (ja äidit) voisivat tutustua myös suomalaisiin miehiin. Se auttaa integroitumisessa suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä monikulttuuriset parisuhteet jäisivät ainoastaan suomalaisten naisten harteille ja taakaksi. Vai onko se muka jossain kiellettyä?
      On kieletty, heidän uskonnossa.

      Lainaa

    22. Muumi (kopio) 3.7.2018 8:09
      Tulos: -138 (190 ääntä)
      Onkohan siellä hotteja milfejä tarjolla?

      Lainaa

    23. Tulos: -190 (372 ääntä)
      Joka ainut kerta kun vähänkään joku tekee pilaa feministien iänikuisesta kitinästä niin tänne tullaan posket punaisina itkemään siitä, kuinka kamalia "valkoiset heteromiehet" on. Stay classy.

      Lainaa

    24. Tulos: +391 (445 ääntä)
      Itse olen ollut mukana tuollaisessa vapaaehtoisessa kaveriksi -toiminnassa. Koko sen tapahtuman aikana eräs vanha mies yritti iskeä minua, eikä uskonut kun sanoin, että voi painua sanonko minne. Jäi niin huono maku, etten enää lähtisi mukaan itsekään, ellei tapahtuma olisi pelkästään naisille. Äh, turhauttaa koko ”vitsi”. Ettäs kehtaavat aikuiset miehet mennä tällaisesta valittamaan. Jos joku vastaava olisi vain miehille suunnattu, niin en minä pistäisi pahakseni, sen kun jätkät kaveeraisivat keskenään. Tämäkin on vapaaehtoistyötä, jossa on tarkoituksena löytää kavereita: kyllä niinkin henkilökohtaisen asian kohdalla saa rajata niin, että hakuryhmä koostuu vain yhdestä sukupuolesta.

      Lainaa

    25. Partaaaaa 3.7.2018 8:30
      Tulos: -192 (294 ääntä)
      Naiset ovat niin etuoikeutetty ryhmä, että nauravat miesten yrityksille saavuttaa tasa-arvo. Tässä kuvassa tosin tuo miehen aloituskommentti oli typerä ja mauton.

      Lainaa

    26. Tulos: -26 (128 ääntä)
      Kilokalori: Ja miehille on kyllä edelleen sallittua pitää keskenään ties mitä harrastuksia men-onlynä. Kysykää monelleko miehen varaamalle säbävuorolle, keilaratavaraukselle, saunaillalle, maastopyörävaellukselle tai Levin reissulle on tyttöystävät sydämellisen tervetulleita. Valitus alkaa aina vasta silloin, kun naiset alkavat tehdä samoja asioita keskenään.
      No onpas tämä aikamoista yleistämistä, ei nyt taivu mun ymmärrykseen yhtään sun kommentti, sori. Vai enkö ymmärrä jotain "pointtia", joka sun postauksessa piilee... Pistää niiiin silmään tuo "edelleen sallittua". Miksei olis sallittua? Saahan kaveriporukat tehdä keskenään just mitä haluavat, ihan sama onko kyse miehistä vai naisista. Enpä oo huomannu kenenkään valittavan heti ja aina, kun kimmaporukalla kokoonnutaan. Sanoisinpa melkeen, et se on ihan normaalia. Ja ainakin mun ystäväpiirissä mimmit vasta näkeekin omalla porukalla, ilman miehiä, ja tekee yhtä sun toista. Ja se on ihan jees. Samalla lailla tuo oma mies lähtee toisinaan jätkien saunailtaan tai fribanheittoreissulle, johon mua ei kutsuta, ja mun mielestä se on hienoa, pitää miehellä olla ne omat jutut yhtä lailla kun mullakin on sillon tällön kimmaporukalla. Ei näistä jutuista kuuluisi "valittaa". Se ei mun vinkkelistä ole tasa-arvoa, et väkisin pitää olla joka asiassa kumpaakin sukupuolta. Kaikilla pitää saada olla myös ne omat jutut, ja tehdä niitä porukassa, joka koostuu mistä koostuu, ketä ne frendit sitten onkaan, miehiä vai naisia vai miehiä ja naisia. Kenenkään ei pitäisi vetää hernettä nenään sen perusteella, mistä joku porukka koostuu.. paitsi jos on sellainen henkilö, jota ei koskaan kutsuta mukaan näihin porukalla tekemisiin. Sit se valitus alkaa :)

      Lainaa

    27. Tulos: +283 (353 ääntä)
      Tuskinpa näistä miesten syrjinnästä valittavista olisi kukaan kiinnostunut maahanmuuttajaäitien ystäväpalvelusta. Mutta auta armias, kun käy ilmi, että se ei ole teitä varten. Kaikki maailman asiat eivät ole. Muille ihmisryhmille tämä on selvää eikä aiheuta itkupotkuraivareita. Mutta joillekin miehille on sietämätöntä, että naiset voisivat olla ja tehdä asioita ilman heitä. Että naisilla olisi oman mukavuutensa ja turvallisuutensa vuoksi paikkoja, joihin miehiä ei ole kutsuttu. Vaikka se ei ole teiltä millään tavalla pois, koska te ette siitä ole kiinnostuneita, ennen kuin käy ilmi, että se ei ole teitä varten. Tässä ei ole kyse valkoisen miehen syrjinnästä, vaan siitä epämieluisasta tosiasiasta, että maailma kuuluu myös muille.

      Lainaa

    28. Kilokalori 3.7.2018 9:28
      Tulos: +224 (290 ääntä)
      Partaaaaa: Naiset ovat niin etuoikeutetty ryhmä, että nauravat miesten yrityksille saavuttaa tasa-arvo. Tässä kuvassa tosin tuo miehen aloituskommentti oli typerä ja mauton.
      Kultaseni, sillä, että nämä miehet yrittävät nöyryyttää musliminaisia pakottamalla heidät pitkin hampain "ystävyyteen" kanssaan, ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Ystävyys on aina tasa-arvoista. Se ei IKINÄ perustu toisen ihmisen naurunalaiseksi tekemiseen, yritykseen loukata ystävän aviomiestä, tai haluun ilveillä jollekin hyvälle asialle (tässä ystävätoiminnalle). Jos taas OIKEASTI haluat alkaa naisen ystäväksi, niin paikallisella seurakunnalla ja isommissa kaupungeissa SPR:llä on ystäväpiirejö. Niissä on paljon nuoria ja vanhoja yksinäisiä ihmisiä, jotka varmasti arvostaisivat hyvää ystävää.

      Lainaa

    29. Kilokalori 3.7.2018 9:36
      Tulos: +66 (94 ääntä)
      Umbrella: No onpas tämä aikamoista yleistämistä, ei nyt taivu mun ymmärrykseen yhtään sun kommentti, sori. Vai enkö ymmärrä jotain “pointtia”, joka sun postauksessa piilee… Pistää niiiin silmään tuo “edelleen sallittua”. Miksei olis sallittua? Saahan kaveriporukat tehdä keskenään just mitä haluavat, ihan sama onko kyse miehistä vai naisista. Enpä oo huomannu kenenkään valittavan heti ja aina, kun kimmaporukalla kokoonnutaan. Sanoisinpa melkeen, et se on ihan normaalia. Ja ainakin mun ystäväpiirissä mimmit vasta näkeekin omalla porukalla, ilman miehiä, ja tekee yhtä sun toista. Ja se on ihan jees. Samalla lailla tuo oma mies lähtee toisinaan jätkien saunailtaan tai fribanheittoreissulle, johon mua ei kutsuta, ja mun mielestä se on hienoa, pitää miehellä olla ne omat jutut yhtä lailla kun mullakin on sillon tällön kimmaporukalla. Ei näistä jutuista kuuluisi “valittaa”. Se ei mun vinkkelistä ole tasa-arvoa, et väkisin pitää olla joka asiassa kumpaakin sukupuolta. Kaikilla pitää saada olla myös ne omat jutut, ja tehdä niitä porukassa, joka koostuu mistä koostuu, ketä ne frendit sitten onkaan, miehiä vai naisia vai miehiä ja naisia. Kenenkään ei pitäisi vetää hernettä nenään sen perusteella, mistä joku porukka koostuu.. paitsi jos on sellainen henkilö, jota ei koskaan kutsuta mukaan näihin porukalla tekemisiin. Sit se valitus alkaa
      Lue alkuperäinen moka. Kommentoin siinä olevaa ammattiloukkaantujan väitettä, jonka mukaan "oikeuden päätöksellä pakotetaan ottamaan naiset mukaan aktiviteettiin". Ja tässähän miehet just yrittivät isolla joukolla vängätä, että miehetkin pitää ottaa mukaan naisten ystävätoimintaan. Sitä kritisoin, olen siis samaa mieltä kanssasi, että on ja on aina ollut yhden sukupuolen ystäväporukoita, jotka tekevät asioita keskenään.

      Lainaa

    30. Kilokalori 3.7.2018 9:39
      Tulos: +172 (216 ääntä)
      Nino: Joka ainut kerta kun vähänkään joku tekee pilaa feministien iänikuisesta kitinästä niin tänne tullaan posket punaisina itkemään siitä, kuinka kamalia “valkoiset heteromiehet” on. Stay classy.
      Nino se näkee feministejä sielläkin, missä niitä ei lainkaan ole. Tämä moka koski moukkamaisia miehiä tyrkyttämässä itseään mukaan naisten ystävätoimintaan.

      Lainaa

    31. Tulos: +28 (96 ääntä)
      Landepaukku: Nyt kun näitä nyyhkyttäviä miehiä on liikkeellä useampikin, niin sovitaanko, että Pyryn ja kaverien vitseille nauretaan siinä vaiheessa, kun miehet kokevat samanlaista ”hauskaa” vitsiä päivittäin naisilta, joita eivät pidä ollenkaan viehättävinä? Esimerkiksi karrikoidusti: - hyvin vanhoilta - rumilta - amazoneilta - naisilta, jotka näyttävät 60v miehiltä Sitten voin minäkin tulla nauramaan, kun se puuma Irmeli lähtee heittämään vitsiä kuumista nuorista pojista, joita mielellään ottaisi päiväkahviseuraksi ja sille nauretaan vedet silmissä.
      Näin on tapahtunut iät ajat. Kyllä nämä vanhemmat naiset todellakin heittävät vitsiä nuoremmista komeista miehistä. Tosin niin heittävät nuoremmatkin. tyyliin "sitoisin ton sänkyyni enkä päästäis pois".

      Lainaa

    32. Tulos: +139 (201 ääntä)
      lol: Nyt tais mennä vitsi vähän ohi
      Ei mennyt, eikä ollut vitsi. On syvään juurtunut sukupuolisen syrjinnän muoto. Naista kohdellaan seksuaaliobjektina.

      Lainaa

    33. Tulos: +57 (157 ääntä)
      Profiili: Näin on tapahtunut iät ajat. Kyllä nämä vanhemmat naiset todellakin heittävät vitsiä nuoremmista komeista miehistä. Tosin niin heittävät nuoremmatkin. tyyliin “sitoisin ton sänkyyni enkä päästäis pois”.
      Tuo on harvinaista, eikä sitä koskaan sanota valta-asemasta. Tule sitten itkemään kun kolmasosa miehistä kokee ahdistelua, pahoinpitelyn tai raiskatuksi tulon parisuhteessa tai työssä. Tai palkkasyrjintää sukupuolen perusteella. Kuten naiset.

      Lainaa

    34. Prefrontalcortex 3.7.2018 10:00
      Tulos: +31 (59 ääntä)
      Don: Timon kommentissa on totuus
      Kun on ohimossa lommo, mielikuvitus laukkaa ja looginen ajattelu on mahdotonta.

      Lainaa

    35. Tulos: +195 (219 ääntä)
      Risto Räppääjä: Olipahan aika vⅰtun huono. Varmaan huonoin feissarimoka miesmuistiin. Mitä taas tulee Tanjan heitosta siitä ettei tämä hakemus koske miehiä kertonee enemmän miehistä kuin Tanjasta. T: mies.
      Kommentoijamiehet olivat osa tunnettua ongelmaa. Fiksut miehet eivät etsi "hyvännäköistä" ystävää, jonka seurassa heppi ehkä seisoo. Ystävyys on jotain muuta kuin hyväksikäyttöä.

      Lainaa

    36. Sosiopaattimiehille 3.7.2018 10:14
      Tulos: +120 (150 ääntä)
      Deebolzx: Hommaa huumorintaju vaikka alkajaisiksi.
      Hommaa sinä tilannetajua ja empatian kyky.

      Lainaa

    37. Tulos: -119 (175 ääntä)
      Kilokalori: Lue alkuperäinen moka. Kommentoin siinä olevaa ammattiloukkaantujan väitettä, jonka mukaan “oikeuden päätöksellä pakotetaan ottamaan naiset mukaan aktiviteettiin”. Ja tässähän miehet just yrittivät isolla joukolla vängätä, että miehetkin pitää ottaa mukaan naisten ystävätoimintaan. Sitä kritisoin, olen siis samaa mieltä kanssasi, että on ja on aina ollut yhden sukupuolen ystäväporukoita, jotka tekevät asioita keskenään.
      Piti aamulla lähtee verstaalle hiekkapuhaltaa mut hiekat hävis johonkin selkäni käännettyä. Mutta internetin aukaistuani, huomasin et mihin vittuu ne hiekat sit olikin hävinny.

      Lainaa

    38. Tulos: -88 (130 ääntä)
      Risto Räppääjä: Olipahan aika vⅰtun huono. Varmaan huonoin feissarimoka miesmuistiin. Mitä taas tulee Tanjan heitosta siitä ettei tämä hakemus koske miehiä kertonee enemmän miehistä kuin Tanjasta. T: mies.
      "T: mies" Nyt Outi E. oli aika huono :D Kyllähän tuo on nykypäivänä kohtuutonta tuollain sulkea sukupuolia poissa ja sitten vielä röyhkeästi olettaa vastaajien sukupuolia. Entä jos Pyry olisi ollut hydromorbidinengenderfluidapachee ja kokee nyt valtavaa tuskaa asiasta?

      Lainaa

    39. yli opisto hörhö 3.7.2018 10:58
      Tulos: -74 (126 ääntä)
      Kyllähän sitä tästäkin saatiin aikaiseksi valitus siitä miten naisia sorretaan. Ihmisille tekis hyvää "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" -mentaliteetti, koska trolleja ja "hassunhauskojen vitsien" levittelijöitä riittää aina. Jos jokaiseen heittoon tartutaan tällä intohimolla niin koko elämä menee pilalle kun jatkuvasti saa olla vihainen.

      Lainaa

    40. Kilokalori 3.7.2018 10:59
      Tulos: +122 (154 ääntä)
      puhaltaja: Piti aamulla lähtee verstaalle hiekkapuhaltaa mut hiekat hävis johonkin selkäni käännettyä. Mutta internetin aukaistuani, huomasin et mihin vⅰttuu ne hiekat sit olikin hävinny.
      Miten raikasta ja omaperäistä kommentointia, ja toit keskusteluun monta uutta näkökantaa. Keksitkö jutun ihan itse, vai kopioitko isommilta pojilta netistä? Ps. Voitit just internetbingon rivillä nro 3: 3. Leimaa valittajaksi, nimbyksi, kukkahattutädiksi tai hiekkapilluksi. Miksi kaikesta pitää valittaa? Leimaamalla vastustajan valittajaksi tai huomiohuoraksi, muut ymmärtävät sinun olevan valittamisen ja ylipäätään muiden yläpuolella. Huomaathan, että kukkahattutädin sijasta nykyisin käytetään muodikkaampaa ilmaisua ”hiekkapillu”. Näin osoitat seuraavan aikaasi, ja kaikki pitävät sinua kekseliäänä sananiekkana. ”Ota hiekka pois pillusta.” Siinä. Järjen Ääni voitti, ilman mitään tylsiä perusteluita tai lähdeviitteitä! Ks. myös alatyyliset lausahdukset. http://www.designvictim.org/kuinka-voittaa-internet/

      Lainaa

    41. Tulos: -56 (124 ääntä)
      Change: Tuo on harvinaista, eikä sitä koskaan sanota valta-asemasta. Tule sitten itkemään kun kolmasosa miehistä kokee ahdistelua, pahoinpitelyn tai raiskatuksi tulon parisuhteessa tai työssä. Tai palkkasyrjintää sukupuolen perusteella. Kuten naiset.
      Eli yksittäisten miesten ahdisyelit voi nykyään sivuuttaa kun sitä tapahtuu liian pienelle osalle miehiä? Onpa tasa-arvoa

      Lainaa

    42. Tulos: -18 (58 ääntä)
      Häpeänmyötäilijä: Kyllä valkoinen heteromies sitten on vitsikäs. Taputetaan ja nauretaan, än yy tee nyt!
      ainoa että stereotyyppinen leimaamisesi menee kahden "vitsistä" kommentoineen ohi, toinen ei ole hetero ja toinen ei ole valkoinen, loput on.

      Lainaa

    43. Tulos: -47 (145 ääntä)
      Change: Tuo on harvinaista, eikä sitä koskaan sanota valta-asemasta. Tule sitten itkemään kun kolmasosa miehistä kokee ahdistelua, pahoinpitelyn tai raiskatuksi tulon parisuhteessa tai työssä. Tai palkkasyrjintää sukupuolen perusteella. Kuten naiset.
      Naisen euro on myytti, tai ainakin se väite että naiset tienaa vähemmän kun miehet syrjinnän takia (se on ollut jo vuosikymmeniä laitonta maksaa naisille vähemmän samasta työstä). Ja vielä isompi ja absurdimpi valhe on että yhdelläkään naisella ei koskaan olisi mitään valtaa. Eikös feminismin pitäisi voimauttaa ja rohkaista naisia eikä aivopestä heitä ajattelemaan että ne elää jossain dystooppisessa painajaisessa missä he tulevat aina olemaan kaikkivoivan ja pahan patriarkaatin uhreja?

      Lainaa

    44. grogrgrgrg 3.7.2018 11:49
      Tulos: -111 (187 ääntä)
      Niin, asiassahan ei olisi mitään väärää jos nainen olisi tiedustellut että olisiko sellaista komeata ja nuorta irakilaispoikaa ystäväksi, muttakun kysyjä nyt onkin mies niin se on väärein, koska sukupuolirasismi ja nykypäivän sekopäinen meno.

      Lainaa

    45. Tulos: +132 (180 ääntä)
      grogrgrgrg: Niin, asiassahan ei olisi mitään väärää jos nainen olisi tiedustellut että olisiko sellaista komeata ja nuorta irakilaispoikaa ystäväksi, muttakun kysyjä nyt onkin mies niin se on väärein, koska sukupuolirasismi.
      Olet ihan sekaisin... tyypillinen miesasiamies. Tämä EI ollut senssi-ilmoitus, vaan yksinäisten kotiäitien rinki. "Nuori hyvännäköinen nainen"-läähättäjät eivät ole mitenkään tervetulleita jonkun väsyneen äidin vauvaperheeseen, joka kaipaa kuuntelijaa ja lastenhoitajaakin. Puheesta päätellen ukoilla oli mielessä vain naisten tuijottelu ja kuittailu: -En mää vaan tiiä, mut onpa isot rinnat! Kukaan nainen ei siedä tuollaisia idiootteja, miksi sosiaalisesti taitamattomat äijänkuvatukset pitäisi väkisin naittaa nuorille pakolaisnaisille? Ei niitä irakilaisia rakastajia ole suomalaisnaisillekaan järjestetty: pitää osata ihan itse käyttäytyä mukavasti, puhua muille ihmisille ja hymyillä, olla kiinnostunut muiden asioista ja auttaa heitä. Sillä tavalla saa olla ihmisten kanssa läheisesti tekemisissä ja saattaa tavata jonkun, josta tulee se oma kumppani. Kaikilla on samat säännöt, naisilla vaan tiukemmat kuin miehillä. Jos joku typerä nainen huutelisi julkisesti, että haluaa komean ulkomaalaisen miehen itselleen ystäväpalvelusta, sellaisen nuoren ja hyvännäköisen miehen - ei ketään muuta - nainen saisi heti niskaansa herjaamista ja etenkin sitä h-sanaa.

      Lainaa

    46. Tulos: -76 (128 ääntä)
      Jjk: On kieletty, heidän uskonnossa.
      Kannattaa sitten vaihtaa uskontoa. Maassa maan tavalla, nääs. Aina voi mennä muualle, jos ei tavat kelpaa.

      Lainaa

    47. Tasa-arvoa myös Islamiin. 3.7.2018 13:58
      Tulos: -58 (126 ääntä)
      Varmasti kotoutuvat hyvin suomeen, jos eivät voi edes jutella kahvin ääressä miehen kanssa. Toki toimii hyvin jos naiset pidetään suomessakin sukupolvesta toiseen pelkkinä synnytyskoneina kotona.

      Lainaa

    48. Tulos: -85 (127 ääntä)
      Kilokalori: Miten raikasta ja omaperäistä kommentointia, ja toit keskusteluun monta uutta näkökantaa. Keksitkö jutun ihan itse, vai kopioitko isommilta pojilta netistä? Ps. Voitit just internetbingon rivillä nro 3: 3. Leimaa valittajaksi, nimbyksi, kukkahattutädiksi tai hiekkapⅰIIuksi. Miksi kaikesta pitää valittaa? Leimaamalla vastustajan valittajaksi tai huomiohuoraksi, muut ymmärtävät sinun olevan valittamisen ja ylipäätään muiden yläpuolella. Huomaathan, että kukkahattutädin sijasta nykyisin käytetään muodikkaampaa ilmaisua ”hiekkapⅰIIu”. Näin osoitat seuraavan aikaasi, ja kaikki pitävät sinua kekseliäänä sananiekkana. ”Ota hiekka pois pⅰIIusta.” Siinä. Järjen Ääni voitti, ilman mitään tylsiä perusteluita tai lähdeviitteitä! Ks. myös alatyyliset lausahdukset. http://www.designvictim.org/kuinka-voittaa-internet/
      Keksin kuule iha ite. Mut toi sun teksti oli muilta kopioitu. Eli jatka vaan valitsemallasi kasinaismoralismin tiellä.

      Lainaa

    49. Sniidelsnuu 3.7.2018 14:12
      Tulos: +29 (47 ääntä)
      Luin tän jutun yöllä ku ei ollu viel kommentteja, mut siin vaihees jo totesin et tähän tulee heti aamusta hyvää keskustelua. Olin oikeassa. Sai menettää uskon ihmiskuntaan ekana mokissa ja sitten mokien alla. Hyvältä näyttää, jatkakaa samaan malliin.

      Lainaa

    50. Tulos: +17 (83 ääntä)
      Change: Tuo on harvinaista, eikä sitä koskaan sanota valta-asemasta. Tule sitten itkemään kun kolmasosa miehistä kokee ahdistelua, pahoinpitelyn tai raiskatuksi tulon parisuhteessa tai työssä. Tai palkkasyrjintää sukupuolen perusteella. Kuten naiset.
      Vakava perheväkivalta jakautuu sukupuolten välillä aika lailla tasan. Naiset ovat jopa voitolla sen suhteen – siis siinä mielessä, että miehet ovat hiukan useammin vakavan perheväkivallan uhreja kuin he. Varmaan osin siksi että miehillä on korkea kynnys pyytää apua ja kun he sitä pyytävät, eivät he sitä välttämättä saa. Mahdollisuus saada suoraa pilkkaa auttavasta numerosta. Pakotetun sukupuoliyhteyden tm. pakotetun sukupuolisen kanssakäymisen uhreina miehet eivät ole kovinkaan kaukana naisten takana; miesuhreja on ehkä 15 % vähemmän. Tämä ei kumoa naisten ns. etuasemaa ahdistelua kokevina miehiin nähden: joka kolmas on tehnyt ilmoituksen. Vastaava luku on miehillä näemmä korkeintaan viidesosa, sekin miespoliiseilta jotka vastaavat ahdisteluun paljon rivikansalaista herkemmin. Toisaalta tasa-arvon yleisen edistämisen ja esim. Me Too -kampanjan myötä miesten ahdisteluilmoitusten määrä on noussut huomattavasti, mikä kertonee ilmoittamiskynnyksen laskemisesta ja tietoisuuden kasvamisesta. Asenteissa on vieläkin korjaamista mutta ne vaikuttavat korjaantuvan pikkuhiljaa, mikä näkyy myös seksuaalirikosten kokonaismäärän jatkuvassa laskussa. Miehen euro on naisen 95–99 senttiä (samasta määrästä samaa työtä samassa asemassa) tilastojen tulkintatavasta riippuen. Eroon vaikuttaa mm. että naiset tekevät vähemmän ylitöitä, hakevat miehiä harvemmin johtotehtäviä ja ylennyksiä, viettävät enemmän aikaa kotona lasten kanssa ja että heillä on vähemmän työkokemusta uransa alussa. Jos ero on viisi senttiä, olisi ero ainakin pari senttiä liikaa, mutta ideaalissakaan yhteiskunnassa ei päästä täyteen eroamattomuuteen, vaan heittoa on aina hiukan suuntaan tai toiseen. Eroja voisi kaventaa vaikka isyys- ja äitiysetuuksien välillä. Ruotsissa etuudet ovat hyvin tasaväkisiä, ja siellä näkee enemmän isyyslomaa viettäviä kuin Suomessa. Sukupuolten väliset palkkaerotkin ovat siellä hieman pienemmät. Joka tapauksessa Suomen tasa-arvolaki tekee palkkasyrjinnästä sukupuolen perusteella ja perusteettomasta palkkaerosta sukupuolten välillä laitonta. Mahdollisissa tapauksissa työntekijän apuna ovat sekä ammattiliitot että Suomen oikeusjärjestelmä. Sukupuolesta riippumatta. Ei täällä siis ole noin paljon itkemisen aihetta naiseudesta. Oli ihan pakko korjata. Mitä tähän mokaan tulee, äijien jutuista on hyvä maku hukassa.

      Lainaa

    51. Tulos: +65 (89 ääntä)
      Vihaan tuollaisia omasta mielestään rempseitä ja hassunhauskoja älykköjä.

      Lainaa

    52. Tulos: +102 (138 ääntä)
      Tän kommenttiosion miehet ovat juuri se syy, miksi Suomessakin on -valitettavasti - edelleen oltava naisille omia tiloja. Ja ennen kuin kukaan tulee viisastelemaan, että tasa-arvon kannattajat haluavat poistaa naisten pukuhuoneet niin ei, eivät halua, vaan että niiden lisäksi on myös vaihtoehto muille kuin naisille tai miehille.

      Lainaa

    53. Tulos: +49 (71 ääntä)
      Miehilläkö ei sitten ole niitä paikkoja joihin naiset ei oo tervetulleita? Mites vaikka vapaamuurarit?

      Lainaa

    54. Tulos: +90 (112 ääntä)
      manse: Kannattaa sitten vaihtaa uskontoa. Maassa maan tavalla, nääs. Aina voi mennä muualle, jos ei tavat kelpaa.
      Suomessa on uskonnonvapaus, ollu vuodesta 1923. Eikä kaikki Suomessa syntyneet ole Luterilaisia, "nääs".

      Lainaa

    55. Tulos: +21 (39 ääntä)
      Landepaukku: Nyt kun näitä nyyhkyttäviä miehiä on liikkeellä useampikin, niin sovitaanko, että Pyryn ja kaverien vitseille nauretaan siinä vaiheessa, kun miehet kokevat samanlaista ”hauskaa” vitsiä päivittäin naisilta, joita eivät pidä ollenkaan viehättävinä? Esimerkiksi karrikoidusti: - hyvin vanhoilta - rumilta - amazoneilta - naisilta, jotka näyttävät 60v miehiltä Sitten voin minäkin tulla nauramaan, kun se puuma Irmeli lähtee heittämään vitsiä kuumista nuorista pojista, joita mielellään ottaisi päiväkahviseuraksi ja sille nauretaan vedet silmissä.
      Uimahallissa jossa käyn on vanhempi nainen siivoojana myös miesten puolella. Sovitaan, että "vitsille" voi nauraa kun k.o. siivooja voi "vitsinä" tempoa suihkussa uikkarit pojilta nilkkoihin "hähähä onko noin pieni". Jep, jotkut pojat ei uskalla ilman uikkareita mennä suihkuun. Ja se ei johdu siivojista.

      Lainaa

    56. Tulos: +25 (45 ääntä)
      Janni: Vihaan tuollaisia omasta mielestään rempseitä ja hassunhauskoja älykköjä.
      Ei se ketään haittaisi jos ottaisivat kritiikin vastaan kuin MIEHET, kun joku ei suvaitsekaan pitää herrojen letkautuksia hauskoina. Silloin surkeatkin vitsit olis fine, jos niistä ei olis pakko innostua tai tulee itkupokuraivarit...

      Lainaa

    57. Tulos: +64 (82 ääntä)
      Tasa-arvoa myös Islamiin.: Varmasti kotoutuvat hyvin suomeen, jos eivät voi edes jutella kahvin ääressä miehen kanssa. Toki toimii hyvin jos naiset pidetään suomessakin sukupolvesta toiseen pelkkinä synnytyskoneina kotona.
      Alkuperäisessä mainittiin kyllä että kyseessä on tuki/ystäväryhmä *pienten lasten äideille*. Joten jos löydät jostain miehen joka on pienten lasten äiti -ja kunhan translaki tästä paranee niin voi olla että löydätkin -niin vinkkaa toki heille.

      Lainaa

    58. Sukupuolivarianssi 3.7.2018 18:14
      Tulos: +98 (120 ääntä)
      Nokkelassa "oletitko juuri sukupuoleni??!?"" -letkautuksessa koomisinta on se, että tuskin yksikään transsukupuolinen ihminen oikeesti laukoo sekaannustilanteissa tuollaisia aggressiivisia ja syyllistäviä heittoja. Korkeintaan se harmittaa ja masentaa sisäisesti, mut ei siitä huvita lisäksi alkaa julkista riitaa repimään. Kyllä me ihan itekin tajutaan, että oma ulkonökö sekoittuu helposti toiseen sukupuoleen... siksihän sitä sukupuolidysforiaa edes koetaan :/ Ps. Pahoittelen nyt jo etukäteen tätä brutaalia SJW-hyökkäystä ;)

      Lainaa

    59. Mustalaisnaamio 3.7.2018 18:26
      Tulos: -26 (72 ääntä)
      Jjk: On kieletty, heidän uskonnossa.
      Onpa typerä ja suvaitsematon uskonto. Ei kai tuollaista voi olla?

      Lainaa

    60. Tulos: -31 (81 ääntä)
      Juupa: Ei se ketään haittaisi jos ottaisivat kritiikin vastaan kuin MIEHET, kun joku ei suvaitsekaan pitää herrojen letkautuksia hauskoina. Silloin surkeatkin vitsit olis fine, jos niistä ei olis pakko innostua tai tulee itkupokuraivarit…
      Jos sanonta "kestä kuin mies" on nykypäivää niin lopeta valittamasta kuin nainen.

      Lainaa

    61. Mustalaisnaamio 3.7.2018 18:27
      Tulos: -65 (89 ääntä)
      Janni: Vihaan tuollaisia omasta mielestään rempseitä ja hassunhauskoja älykköjä.
      Onneksi minä vihaan kaltaisiasi. Syvästi.

      Lainaa

    62. Sukupuolivarianssi 3.7.2018 18:35
      Tulos: +34 (56 ääntä)
      puhaltaja: Jos sanonta “kestä kuin mies” on nykypäivää niin lopeta valittamasta kuin nainen.
      Se vitsi taisi olla nimenomaan siinä, että käytetään stereotypioita korostavaa sanontaa, koska puhuja selvästi kannattaa sukupuolistereotyyppien korostamista (huom. korostettu MIEHET-sana). Ei tarkoita, että pitäisin tällaisten stereotypioiden ylläpitoa kannatettavana :D

      Lainaa

    63. Tulos: -17 (63 ääntä)
      Hihi: Vakava perheväkivalta jakautuu sukupuolten välillä aika lailla tasan. [...] Mitä tähän mokaan tulee, äijien jutuista on hyvä maku hukassa.
      Miesasiamies, jonka nimimerkki on: Hihi. Ei taida olla ihan aitoa naurua? Kaikki mikä tulee sinun näppäimistöltäsi on valetta, misogyynistä vääristelyä. Nuo prosenttisi ensinnäkin ovat hevon***kaa. En halua tuhlata kesääni enempää tuollaisen naisia vihaavan hapannaaman örinöihin. Yök. :P

      Lainaa

    64. Tulos: +34 (76 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Onneksi minä vihaan kaltaisiasi. Syvästi.
      "Onneksi minä vihaan..."? Olet kyllä täysi sekopää.

      Lainaa

    65. Tulos: +31 (93 ääntä)
      Hihi: Vakava perheväkivalta jakautuu sukupuolten välillä aika lailla tasan. Naiset ovat jopa voitolla sen suhteen – siis siinä mielessä, että miehet ovat hiukan useammin vakavan perheväkivallan uhreja kuin he. Varmaan osin siksi että miehillä on korkea kynnys... blaablaablaa önnönnöö naiset on ilkeitä ja tytöt haisee ja naiset on aina väärässä uliuliuli
      Ettet nyt hiukan keksisi juttuja siellä peräkammarissa? Perheväkivallan uhreista puhuttaessa uhreihin lasketaan myös poikalapset, joita isä tai isäpuoli on lyödä mäiskinyt. Useimmiten - yhä edelleen - yleisin niin sanotun "perheväkivallan" muoto on naisen hakkaaminen, jota tekee sen naisen oma mies. Käytännössä on erittäin harvinaista, että nainen mätkisi niin sanotusti miestä turpaan, niin että mies joutuu pakenemaan kiljuen ulos, peläten henkensä edestä, ihan tosissaan. Yleensä nainen on jo luustonsa takia alisteinen mieheen nähden, ja perhehelveteissä tapahtuva vankinapitäminen, raiskaaminen, nyrkillä mäiskintä, tappamisella uhkailu ja päähänpotkiminen yms. on miehen naiseen kohdistama vihanilmaus, joka päättyy joko naisen pakenemiseen tai kuolemaan. Näitä naisia on Turvakodit täynnä. Väkivallan miesuhreja on aina lyönyt toinen mies. Ei musta muutu valkoiseksi vääristelemällä. Ymmärrän tämän niin, että sinä koet kollektiivista häpeää aggressiivisista aviomiehistä sen takia kun olet itse mies? Epäilet että naiset saavat ansaitsematonta etua lyömisenä olemisesta? Heillä on hirveän hauskaa Turvakodissa? Kaikki voivottelevat ja auttavat sitä naista? Naisiahakkaavaa miestä vain haukutaan, mikä on sinusta väärin? Miestenkin pitäisi sinun mielestäsi saada naisen nyrkistä, niin että nenä on poskella? No kuule, eikö se Virpi Butt päässyt juuri linnasta, siinä on sinulle pimu, joka voi ihan oikeasti tehdä sinustakin miesuhrin.

      Lainaa

    66. Mustalaisnaamio 3.7.2018 19:36
      Tulos: -42 (60 ääntä)
      Ruma Elsa: “Onneksi minä vihaan…”? Olet kyllä täysi sekopää.
      Uijui.

      Lainaa

    67. Tulos: -19 (33 ääntä)
      Sukupuolivarianssi: Se vitsi taisi olla nimenomaan siinä, että käytetään stereotypioita korostavaa sanontaa, koska puhuja selvästi kannattaa sukupuolistereotyyppien korostamista (huom. korostettu MIEHET-sana). Ei tarkoita, että pitäisin tällaisten stereotypioiden ylläpitoa kannatettavana
      Ainiinku persu: kännis ja läpäl

      Lainaa

    68. Tulos: -60 (86 ääntä)
      miinaharava: Jaa että sellasia mieslapsia tällä kertaa.
      taitaa suututtaa kun mieslapset tekee satiiria naislasten hölmöilyistä..

      Lainaa

    69. Tulos: +30 (36 ääntä)
      Landepaukku: Nyt kun näitä nyyhkyttäviä miehiä on liikkeellä useampikin, niin sovitaanko, että Pyryn ja kaverien vitseille nauretaan siinä vaiheessa, kun miehet kokevat samanlaista ”hauskaa” vitsiä päivittäin naisilta, joita eivät pidä ollenkaan viehättävinä? Esimerkiksi karrikoidusti: - hyvin vanhoilta - rumilta - amazoneilta - naisilta, jotka näyttävät 60v miehiltä Sitten voin minäkin tulla nauramaan, kun se puuma Irmeli lähtee heittämään vitsiä kuumista nuorista pojista, joita mielellään ottaisi päiväkahviseuraksi ja sille nauretaan vedet silmissä.
      Mikäs vika amazoneissa on? :O

      Lainaa

    70. Neiti Knatterton 3.7.2018 22:58
      Tulos: +11 (29 ääntä)
      Dildis: Mikäs vika amazoneissa on?
      Jos tälle kommentoijalle amatsoni tarkoittaa steroideja käyttävää ammattibodaria, joka on treenannut yli 10 vuotta? Minullekin tulee amatsonista ennemmin mieleen joku Modesty Blaise tai Yoko Tsuno...

      Lainaa

    71. Tulos: -56 (78 ääntä)
      Häpeänmyötäilijä: Kyllä valkoinen heteromies sitten on vitsikäs. Taputetaan ja nauretaan, än yy tee nyt!
      <-Kuiva pihtari

      Lainaa

    72. Leipäressu 4.7.2018 3:20
      Tulos: -2 (40 ääntä)
      Hihi: Vakava perheväkivalta jakautuu sukupuolten välillä aika lailla tasan. Naiset ovat jopa voitolla sen suhteen – [...]
      Aika lailla asiaa tässä, ei tätä kannata ohittaa tuhahtaen sillä perusteella, miten olemme oppineet ajattelemaan naisten asemasta. Kuten pistepistepistepistekin aiemmin huomautti, eikö meidän naisten pitäisi jo lakata näkemästä itseämme jatkuvasti uhreina. Vaikka välillä olemmekin jonkin tai jonkun uhri. Kuten jokainen ihminen joskus on. Ja joo, typerä heitto Pyryltä tuo, että nuori ja hyvännäköinen nainen kelpaisi kyllä. Tällä kertaa kyse ei olekaan Pyryn naistarpeista vaan naisen ystävän tarpeesta.

      Lainaa

    73. Gage Roundwell 4.7.2018 5:56
      Tulos: +24 (26 ääntä)
      Wtf: Milloin tuo lainaus loppuu?
      " Nyt

      Lainaa

    74. Tulos: +12 (50 ääntä)
      Landepaukku: Nyt kun näitä nyyhkyttäviä miehiä on liikkeellä useampikin, niin sovitaanko, että Pyryn ja kaverien vitseille nauretaan siinä vaiheessa, kun miehet kokevat samanlaista ”hauskaa” vitsiä päivittäin naisilta, joita eivät pidä ollenkaan viehättävinä? Esimerkiksi karrikoidusti: - hyvin vanhoilta - rumilta - amazoneilta - naisilta, jotka näyttävät 60v miehiltä Sitten voin minäkin tulla nauramaan, kun se puuma Irmeli lähtee heittämään vitsiä kuumista nuorista pojista, joita mielellään ottaisi päiväkahviseuraksi ja sille nauretaan vedet silmissä.
      Mutta puuma-Irmeleitä jotka viljelevät vastaavaa käytöstä ON, ja miehet törmäävät tälläiseen myös. Nuoret ja viehättävät useastikin, mitä olen miespuolisilta ystäviltäni kuullut. Toiset naiset taas eivät kohtaa tälläistä käytöstä olleenkaan, koska eivät esimerkiksi täytä yleisiä kauneusihanteita. Missä menee siis raja sille, että kenen pitää kokea epäasiallista käytöstä ja miten paljon, jotta se voidaan ottaa tosissaan? Ei si
      Change: Tuo on harvinaista, eikä sitä koskaan sanota valta-asemasta. Tule sitten itkemään kun kolmasosa miehistä kokee ahdistelua, pahoinpitelyn tai raiskatuksi tulon parisuhteessa tai työssä. Tai palkkasyrjintää sukupuolen perusteella. Kuten naiset.
      https://yle.fi/uutiset/3-5487134 Sanoisin kans, et esim. lapsien vieminen isältä erotilanteessa kostoksi/tällä uhkailu on aika vakavaa VALTA-ASEMAN VÄÄRINKÄYTTÖÄ naisilta miehiä kohtaan. Mene itse muualle itkemään kun et osaa edistää aitoa tasa-arvoa käytökselläsi.

      Lainaa

    75. Tulos: +3 (35 ääntä)
      Kommentti lähti etuajassa, oli tarkoitus lisätä et Pyryn kommentti oli silti epäasiallinen ja noi muut miehet löysi kyllä nyt ihan väärän paikan uhriutua. Mutta nää Feissarimokien kommentit on suurelta osin ihan yhtä hävettävää luettavaa, yritettäis nyt ihmiset tulla toimeen keskenään vaikka oltais miehiä tai naisia tai mitä tahansa.

      Lainaa

    76. De Guillon 4.7.2018 9:27
      Tulos: -26 (60 ääntä)
      Sosiaalioikeussoturit lähteneet porukalla liikenteeseen kommenttikentässä :D Jotenkin huvittavaa kun valkoiset sheimaa toisia valkoisia siitä, että ovat valkoisia

      Lainaa

    77. Tulos: +21 (47 ääntä)
      Ruma Elsa: Ettet nyt hiukan keksisi juttuja siellä peräkammarissa? Perheväkivallan uhreista puhuttaessa uhreihin lasketaan myös poikalapset, joita isä tai isäpuoli on lyödä mäiskinyt.
      Uhrit jaotellaan miehiin, naisiin ja lapsiin – ainakin näissä Ylen uutisoimissa Tilastokeskuksen tuloksissa: https://yle.fi/uutiset/3-5487134
      Väkivallan miesuhreja on aina lyönyt toinen mies.
      Tulevatko perheväkivallan miesuhrit sitten yksinomaan miespuolisten homopariskuntien muodostamista perheistä? Vai ovatko he keksittyjä? Maailmankuvasi ontuu pahasti.
      Käytännössä on erittäin harvinaista, että nainen mätkisi niin sanotusti miestä turpaan, niin että mies joutuu pakenemaan kiljuen ulos, peläten henkensä edestä, ihan tosissaan. Yleensä nainen on jo luustonsa takia alisteinen mieheen nähden, ja perhehelveteissä tapahtuva vankinapitäminen, raiskaaminen, nyrkillä mäiskintä, tappamisella uhkailu ja päähänpotkiminen yms. on miehen naiseen kohdistama vihanilmaus, joka päättyy joko naisen pakenemiseen tai kuolemaan. Näitä naisia on Turvakodit täynnä. Väkivallan miesuhreja on aina lyönyt toinen mies. Ei musta muutu valkoiseksi vääristelemällä.
      Muuta jutussasi ei olekaan kuin pelkkää mustaa ja valkoista. Asiatieto eriää peräkammarijutuistasi. Vai ovatko turvakoteihin hakeutuvat miehet sinun mielestäsi sitten urbaanilegendaa? Vaikka parisuhteessa mies on pitkä ja painava ja häntä pahoinpitelevä nainen kevyt ja pieni, kyllä iso ihminenkin jäätyy helposti aloilleen hänelle rakkaan ihmisen käyttäessä väkivaltaa häneen. Sitä paitsi naiskumppaniaan isompi mies voi ihan tarkoituksella välttää ja yleensä välttääkin puolustautumista viimeiseen asti juuri siksi, että hän tiedostaa ettei ole väliä, lyökö hänen 20 kiloa kevyempi puolisonsa häntä 10 vai 20 kertaa, sillä jos hän tönäisee hänet kerrankin pois, on hän kaltaisesti kupla-ajattelijoiden silmissä kaiken pahan alku ja juuri siinä parisuhteessa saman tien. Iso mies ei välttämättä voi kuin paeta pientä pahoinpitelijänaista, koska juttu käännetään erittäin helposti häntä itseään eli jutun uhria vastaan, jos hän tekee niin. Moni pahoinpitelevä nainen hyötyy tuosta laajalle levinneestä asenneviasta, jota sinäkin vaalit, jonka mukaan mies ei voi olla parisuhdeväkivallan uhri, koska hän voi aina peitota tilanteen voimalla. Jos hän kuitenkin tekisi niin, tekisi hän sillä hetkellä väärin ja olisi kaltaistesi silmissä tilanteen ainoa väärintekijä. Käytännössä nämä yleisesti vallitsevat asenteet, joita sinä kannatat, pakottavat ison miehen pakenemaan itseään pienempää. Niin iso kuin pieni ihminen on myös vaarallinen vaikka keittiöveitsellä aseistautuessaan, mutta sinun maailmassasi naiset eivät ilmeisesti tee niin muissa olosuhteissa kuin heitä satuttavan paholaismiehensä nurkkaan ajamina.
      Ymmärrän tämän niin, että sinä koet kollektiivista häpeää aggressiivisista aviomiehistä sen takia kun olet itse mies? Epäilet että naiset saavat ansaitsematonta etua lyömisenä olemisesta? Heillä on hirveän hauskaa Turvakodissa? Kaikki voivottelevat ja auttavat sitä naista? Naisiahakkaavaa miestä vain haukutaan, mikä on sinusta väärin? Miestenkin pitäisi sinun mielestäsi saada naisen nyrkistä, niin että nenä on poskella? No kuule, eikö se Virpi Butt päässyt juuri linnasta, siinä on sinulle pimu, joka voi ihan oikeasti tehdä sinustakin miesuhrin.
      Haistanko projisointia? Säälin tunne-elämääsi.

      Lainaa

    78. Tulos: -36 (66 ääntä)
      Nyt on feminismi vanhvasti läsnä. Toiset nyt on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset, näköjään.

      Lainaa

    79. Tulos: -14 (26 ääntä)
      Umbrella: No onpas tämä aikamoista yleistämistä, ei nyt taivu mun ymmärrykseen yhtään sun kommentti, sori. [...]
      Tämäki palsta on täynnä trolleja ja mielensäpahoittahia, päätellen asiallisen kommenttisi miinuspeukuista. Itse koen varmaankin saman kohtalon.

      Lainaa

    80. Tulos: +6 (30 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Kyllä muslimi maahanmuuttajanaiset (ja äidit) voisivat tutustua myös suomalaisiin miehiin. Se auttaa integroitumisessa suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä monikulttuuriset parisuhteet jäisivät ainoastaan suomalaisten naisten harteille ja taakaksi. Vai onko se muka jossain kiellettyä?
      No tiedät varmasti, että on. Sairasta? Kyllä.

      Lainaa

    81. Tulos: -17 (35 ääntä)
      Leipäressu: Aika lailla asiaa tässä, ei tätä kannata ohittaa tuhahtaen sillä perusteella, miten olemme oppineet ajattelemaan naisten asemasta. Kuten pistepistepistepistekin aiemmin huomautti, eikö meidän naisten pitäisi jo lakata näkemästä itseämme jatkuvasti uhreina. Vaikka välillä olemmekin jonkin tai jonkun uhri. Kuten jokainen ihminen joskus on. Ja joo, typerä heitto Pyryltä tuo, että nuori ja hyvännäköinen nainen kelpaisi kyllä. Tällä kertaa kyse ei olekaan Pyryn naistarpeista vaan naisen ystävän tarpeesta.
      Eiköhän se Pyryn heitto ollut ihan vaan vitsi.

      Lainaa

    82. Tulos: -8 (36 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Onpa typerä ja suvaitsematon uskonto. Ei kai tuollaista voi olla?
      No eihän se edes ole pelkkä uskonto, totalitaristinen ideologia siinä missä kommunismikin.

      Lainaa

    83. Tulos: -6 (54 ääntä)
      Häpeänmyötäilijä: Kyllä valkoinen heteromies sitten on vitsikäs. Taputetaan ja nauretaan, än yy tee nyt!
      Mikään ei ole niin koominen kuin valkoisuuttaan 24h häpeävä valkoinen sukupuolesta riippumatta.

      Lainaa

    84. Leipäressu 4.7.2018 15:46
      Tulos: -5 (23 ääntä)
      Näin: Eiköhän se Pyryn heitto ollut ihan vaan vitsi.
      Oli tietysti, muttei mielestäni kovin tasokas sellainen. Ne seuraavatkin kommentit luin itse ihan huulenheittona. Yhteiskunnallisen muutoksen huomioimisena vitsailun tasolla, en missään tapauksessa minään todellisena "miesten loukkaantumisena". Mutta saatiinpahan siitä taas hyvä syy lähteä haukkumaan miehiä, naisia, muslimeja ja nimimerkkejä.

      Lainaa

    85. Tulos: -24 (44 ääntä)
      purppurakruunu: Ihmettelevät, miksi toiminta suunnattu naisille, kun ensimmäinen ja kolmanneksi tykätyin kommentti ketjussa on “oisko semmoista nuorta ja hyvännäköistä tarjolla”, ja kukaan “loukkaantuneista” miehistä ei millään tavalla anna ilmi, että olisi alkuperäistä vastaajaa asiallisemmalla mielellä liikkeellä.
      Sehän oli ihan selvästi vitsi, mutta jos huumorintajuinen kaveri ei kelpaa niin mikäs siinä. :D

      Lainaa

    86. Tasa-arvoa myös Islamiin. 4.7.2018 16:08
      Tulos: +21 (41 ääntä)
      Joo: Tasa-arvoa myös Islamiin.: Varmasti kotoutuvat hyvin suomeen, jos eivät voi edes jutella kahvin ääressä miehen kanssa. Toki toimii hyvin jos naiset pidetään suomessakin sukupolvesta toiseen pelkkinä synnytyskoneina kotona. Alkuperäisessä mainittiin kyllä että kyseessä on tuki/ystäväryhmä *pienten lasten äideille*. Joten jos löydät jostain miehen joka on pienten lasten äiti -ja kunhan translaki tästä paranee niin voi olla että löydätkin -niin vinkkaa toki heille.
      Minä taas kommentoin siitä lähtökohdasta, että Islamin uskoisilta naisilta on kielletty kaikki kontaktit vääräuskoisiin miehiin. Ja myös ns. oikeauskoisiin ilman esiliinaa. Totuus on että nämä naiset ovat yhteyksissä vain toisiinsa ja omaan perheeseensä. 20 vuotta suomessa 8+ lasta ja ei osaa suomea = onnistunut kotoutuminen?

      Lainaa

    87. Tulos: -37 (59 ääntä)
      Huomaa et tääl on "feministejä" helvetisti, joita ei miesten oikeudet kiinnosta pätkääkään

      Lainaa

    88. Tulos: -32 (38 ääntä)
      mini: Kommentti lähti etuajassa, oli tarkoitus lisätä et Pyryn kommentti oli silti epäasiallinen ja noi muut miehet löysi kyllä nyt ihan väärän paikan uhriutua. Mutta nää Feissarimokien kommentit on suurelta osin ihan yhtä hävettävää luettavaa, yritettäis nyt ihmiset tulla toimeen keskenään vaikka oltais miehiä tai naisia tai mitä tahansa.
      Siis sullekko trans-sukupuoliset ihmiset on vaan "mitä tahansa". Vittu mikä rasisti

      Lainaa

    89. Tulos: +7 (43 ääntä)
      Ruma Elsa: Ettet nyt hiukan keksisi juttuja siellä peräkammarissa? Perheväkivallan uhreista puhuttaessa uhreihin lasketaan myös poikalapset, joita isä tai isäpuoli on lyödä mäiskinyt. Useimmiten – yhä edelleen – yleisin niin sanotun “perheväkivallan” muoto on naisen hakkaaminen, jota tekee sen naisen oma mies. Käytännössä on erittäin harvinaista, että nainen mätkisi niin sanotusti miestä turpaan, niin että mies joutuu pakenemaan kiljuen ulos, peläten henkensä edestä, ihan tosissaan. Yleensä nainen on jo luustonsa takia alisteinen mieheen nähden, ja perhehelveteissä tapahtuva vankinapitäminen, raiskaaminen, nyrkillä mäiskintä, tappamisella uhkailu ja päähänpotkiminen yms. on miehen naiseen kohdistama vihanilmaus, joka päättyy joko naisen pakenemiseen tai kuolemaan. Näitä naisia on Turvakodit täynnä. Väkivallan miesuhreja on aina lyönyt toinen mies. Ei musta muutu valkoiseksi vääristelemällä. Ymmärrän tämän niin, että sinä koet kollektiivista häpeää aggressiivisista aviomiehistä sen takia kun olet itse mies? Epäilet että naiset saavat ansaitsematonta etua lyömisenä olemisesta? Heillä on hirveän hauskaa Turvakodissa? Kaikki voivottelevat ja auttavat sitä naista? Naisiahakkaavaa miestä vain haukutaan, mikä on sinusta väärin? Miestenkin pitäisi sinun mielestäsi saada naisen nyrkistä, niin että nenä on poskella? No kuule, eikö se Virpi Butt päässyt juuri linnasta, siinä on sinulle pimu, joka voi ihan oikeasti tehdä sinustakin miesuhrin.
      Ja tämä on taas surullinen esimerkki siitä, että naisten miehiin ja lapsiin kohdistama väkivalta on yhteiskunnassa normalisoitu. Sen olemassaolos ei edes ymmärretä, ja feministien keskuudessa ei halutakkaan ymmärtää.

      Lainaa

    90. Tulos: +29 (51 ääntä)
      Hyi. Vaikka sukupuolta ei olisikaan rajoitettu, niin en tommosia limasia sovinistisia luusereita huolisi edes himaani vessaa pesemään.

      Lainaa

    91. Tulos: +14 (36 ääntä)
      Ruma Elsa: Ettet nyt hiukan keksisi juttuja siellä peräkammarissa? Perheväkivallan uhreista puhuttaessa uhreihin lasketaan myös poikalapset, joita isä tai isäpuoli on lyödä mäiskinyt. Useimmiten – yhä edelleen – yleisin niin sanotun “perheväkivallan” muoto on naisen hakkaaminen, jota tekee sen naisen oma mies. Käytännössä on erittäin harvinaista, että nainen mätkisi niin sanotusti miestä turpaan, niin että mies joutuu pakenemaan kiljuen ulos, peläten henkensä edestä, ihan tosissaan. Yleensä nainen on jo luustonsa takia alisteinen mieheen nähden, ja perhehelveteissä tapahtuva vankinapitäminen, raiskaaminen, nyrkillä mäiskintä, tappamisella uhkailu ja päähänpotkiminen yms. on miehen naiseen kohdistama vihanilmaus, joka päättyy joko naisen pakenemiseen tai kuolemaan. Näitä naisia on Turvakodit täynnä. Väkivallan miesuhreja on aina lyönyt toinen mies. Ei musta muutu valkoiseksi vääristelemällä. Ymmärrän tämän niin, että sinä koet kollektiivista häpeää aggressiivisista aviomiehistä sen takia kun olet itse mies? Epäilet että naiset saavat ansaitsematonta etua lyömisenä olemisesta? Heillä on hirveän hauskaa Turvakodissa? Kaikki voivottelevat ja auttavat sitä naista? Naisiahakkaavaa miestä vain haukutaan, mikä on sinusta väärin? Miestenkin pitäisi sinun mielestäsi saada naisen nyrkistä, niin että nenä on poskella? No kuule, eikö se Virpi Butt päässyt juuri linnasta, siinä on sinulle pimu, joka voi ihan oikeasti tehdä sinustakin miesuhrin.
      Edelleenkin sinä jaksat vähätellä miesten kokemaa perheväkivaltaa. Eivätkö aikaisemmin antamani linkit riittäneet sinulle? Vai tyydyitkö vaan tavalliseen tapaan miinustamaan viestiä, kieltämään tilastollisen faktan ja poistumaan paikalta kun argumentit loppuvat? Mikä muuten lienee motiiviisi vähätellä miesten ja poikien kokemaa ahdistelua ja väkivaltaa? Teetköhän itse sitä? Joka tapauksessa laitan tämän linkin uudestaan: https://yle.fi/uutiset/3-5487134 "Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin" lukee otsikossa, siltä varalta ettet osaa lukea.

      Lainaa

    92. Sukupuolivarianssi 5.7.2018 8:33
      Tulos: +18 (30 ääntä)
      Justice: Siis sullekko trans-sukupuoliset ihmiset on vaan “mitä tahansa”. Vⅰttu mikä rasisti
      Ei tartte muka-loukkaantua muiden puolesta ;) juuri tämänkaltaiset (yleensä tekaistut) ylilyönnit tarjoaa loistavia strawmaneja ja saa ihmiset pitämään seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä ihmiskuntakelvottomina...

      Lainaa

    93. Luigi Board? 5.7.2018 8:37
      Tulos: +17 (41 ääntä)
      Sargee: Ja tämä on taas surullinen esimerkki siitä, että naisten miehiin ja lapsiin kohdistama väkivalta on yhteiskunnassa normalisoitu. Sen olemassaolos ei edes ymmärretä, ja feministien keskuudessa ei halutakkaan ymmärtää.
      Ela pliis yleista. Meita feministeja on niitakin, jotka oikeasti ajaa sukupuolten valista tasa-arvoa eika pelkastaan naisten ylennysta jumaltenkaltaisiksi olennoiksi. Itse en feministina esim. tue ollenkaan oikeuden paatoksia suosia aitia isan sijaan. Koen myoskin epareiluna tilanteen, jossa mies ei voi avoimesti puhua kokemastaan vakivallasta, oli se fyysista tai henkista, vain siksi, etta naiset ja toiset miehet nakevat moisen "tunteilun" nossoilyna. Mutta kyseisesta tilanteesta saatte te miehet syyttaa lahinna itseanne. Ihan samalla tavalla, kuin me naiset saamme syyttaa lahinna toisia naisia terveen vartalokuvan tuhoamisesta. (Juu ihan oikeasti, suurin osa miehista ei katso kahdesti jos naisella bikineissa on vahan vatsaa, mutta jumalauta akat juoruaa moisesta naysta viela viikko jalkikateenkin.)

      Lainaa

    94. Sukupuolivarianssi 5.7.2018 8:46
      Tulos: +1 (27 ääntä)
      ….: Mikä muuten lienee motiiviisi vähätellä miesten ja poikien kokemaa ahdistelua ja väkivaltaa? Teetköhän itse sitä?
      Oma villi veikkaukseni on se, että "ei miehille ikinä mitään satu/ ei se oo mies eikä mikään joka ei itseään pysty puolustamaan" elää yhteiskunnassamme vahvana stereotyyppinä. Kun jotain pidetään totuutena, yhteiskunnan kollektiiviset aivot laiskistuu ja menee lepotilaan koska asia "on jo selvitetty". Ja kun joku osoittaa minkä tahansa kyseenalaistamattoman "faktan" vääräksi, mykistää se faktan kannattajat, kun minkäänlaiseen vasta-argumentointiin ei ole osattu varautua. Näin on joskus käynyt itsellekin :D

      Lainaa

    95. Kilokalori 6.7.2018 7:49
      Tulos: +36 (50 ääntä)
      UrPO: Sehän oli ihan selvästi vitsi, mutta jos huumorintajuinen kaveri ei kelpaa niin mikäs siinä.
      Eli vitsillä ja kännissä läpällä yritin pokailla että ei saa pahastua! Mutta hei jos natsais kumminki ni voidaan kyllä mennä meille? (Ja tähän aina perään vielä sama kysymys myös seurueen toiselle naisjäsenelle.) Todella väsynyt facepalm.

      Lainaa

    96. Tulos: +37 (61 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Kyllä muslimi maahanmuuttajanaiset (ja äidit) voisivat tutustua myös suomalaisiin miehiin. Se auttaa integroitumisessa suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä monikulttuuriset parisuhteet jäisivät ainoastaan suomalaisten naisten harteille ja taakaksi. Vai onko se muka jossain kiellettyä?
      Kun tässä ei haeta parisuhdetta vaan ystäviä. Y S T Ä V I Ä saatana, vitun itsekeskeiset pilluhaukat kuinka vaikeaa on nähdä naisella mitään muuta funktiota tai edes toiveita kuin sukupuolesi ympärillä pyörivät??

      Lainaa

    97. Tulos: +28 (64 ääntä)
      Jos jokin asia tässä maailmassa on ehtymätön luonnonvara, on se valkoisen heteromiehen kyltymätön tarve uhriutua ja korottaa itsensä tärkeimmäksi. Tässäkin kommenttiketjussa kitistään miten "miesten oikeudet" ei kiinnosta feministejä, yhyy kyllä nyt on esimerkki miten miehiä sorretaan nyyh buhuu sniff mix en saa niinku dissaa jotai maahanmuuttajanaista kun se haluaa naiskavereita mut mixen myöskään saa silt pimperoo mixei mun huumorintajuu niinku kunnioiteta

      Lainaa

    98. Tulos: +39 (43 ääntä)
      Onhan esimerkiksi Mieskaveri-toiminta. Se on tarkoitettu vain miehille.

      Lainaa

    99. Tulos: -3 (17 ääntä)
      Niin mukavaa mielensäpahoittamista monella. Kommenttiosuus menisi itsessään mokasta. Jos olisin tiennyt kommenttien sisällön niin olisin tehnyt popparit ennen lukemista.

      Lainaa

    100. Tulos: -15 (35 ääntä)
      Tervetuloa Suomeen. Täällä toimitaan erilailla, kuin Irakissa.

      Lainaa

    101. Tulos: -14 (26 ääntä)
      Pyryn kommentissa on totuus.

      Lainaa

    102. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Neiti Knatterton: Jos tälle kommentoijalle amatsoni tarkoittaa steroideja käyttävää ammattibodaria, joka on treenannut yli 10 vuotta? Minullekin tulee amatsonista ennemmin mieleen joku Modesty Blaise tai Yoko Tsuno…
      Itselle tuli bodarin sijaan mieleen "tavallista" pidempi nainen tai ylipäätään miestä pidempi nainen, jolloin mies saattaisi kokea itsensä jotenki uhatuksi koska primitiivisestä näkökulmastahan miehen "pitää" olla naista pidempi/kookkaampi pystyäkseen suojelemaan "haavoittuvaista" naista. Esim. Tinderissäkin monet ilmoittavat profiilissaan pituutensa ja ihmeellisen monelle ihmiselle se on ratkaiseva tekijä että viitsiikö edes treffeille lähteä.

      Lainaa

    103. Tulos: +13 (13 ääntä)
      Justice: Siis sullekko trans-sukupuoliset ihmiset on vaan “mitä tahansa”. Vⅰttu mikä rasisti
      Siis todellakin, saavat minun puolestani olla ihan mitä tahansa haluavat tai tuntevat olevansa. Ei vittu mikä rasisti kun antaa ihmisten olla rauhassa mitä ovat! >:[

      Lainaa

    104. Vekkulikekkuli 18.7.2018 11:30
      Tulos: +34 (38 ääntä)
      UrPO: Sehän oli ihan selvästi vitsi, mutta jos huumorintajuinen kaveri ei kelpaa niin mikäs siinä.
      Ei kelpaa, jos vitsit koostuu lähinnä naisien kuolaamisesta ja ahdistelusta vitsien varjolla. Siedän sellaista itse ihan liian usein, koska haluan vain tilanteesta pois. Asiakaspalvelijana kohtaa aika paljon etenkin vanhempia miehiä, jotka "hauskasti" vitsailevat miten voisivat tuhlata aikaani jaarittelemalla turhuuksia, koska "kyllä päivä paranee noin kauniin nuoren naisen seurassa". Hyvä, jos paranee, mutta minulla on muutakin tekemistä eikä minusta ole hauskaa, että esittelet minut kavereillesi uutena tyttöystävänäsi, johon kaverisi nauravat että "mistä tuollaisia daameja saa tilattua". Ymmärrän, että tarkoituksena on heittää harmitonta läppää. Ongelma vaan on siinä, että se ei ole minusta, vitsin kohteesta, hauskaa. Siinäkin vaiheessa, kun pyydän lopettamaan, juttu vain jatkuu: "ohhoh sehän on sähäkkä, tästä minä tykkään!" Ja ihan sama mikä leima otsaan nyt isketään, minulta ne kaikki varmaan jo löytyy. Tosikkohan tässä nyt ainakin olen, kun vingun siitä miten huulenheitto loukkaa herkkää hipiääni. Olisi vaan joskus tosi kiva olla esim. vakavasti otettava ammattini edustaja (johon pyrin mm. käytökselläni), eikä pelkästään nuori nainen jota voi tuijottaa. Sillä on vissi ero, sanooko kohteliaisuuksia vai ahdisteleeko jotakuta (ja ei, se ei ole ulkonäöstä kiinni). Jos ei tiedä niiden eroja, parempi pitää suu kiinni.

      Lainaa

    105. Tulos: -1 (9 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Kyllä muslimi maahanmuuttajanaiset (ja äidit) voisivat tutustua myös suomalaisiin miehiin. Se auttaa integroitumisessa suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä monikulttuuriset parisuhteet jäisivät ainoastaan suomalaisten naisten harteille ja taakaksi. Vai onko se muka jossain kiellettyä?
      Koraanissa

      Lainaa

    106. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Kilokalori: Rasset löytävät kyllä valittamista asiasta kuin asiasta. Kkunhan jossain vaan on ulkomaalaiset mainittu, niin hyväntahtoosia tasa-arvon korppikotkia ilmestyy. Vakiolauluhan heillä on, että “ihmiset saavat vielä valita edes sosiaaliset suhteet / seurustelukumppanit miten haluavat (tarkoittavat vain valkeita). Mutta nyt pitäisi sitten naisen valita ystävät jonosta ensimmäisenä tulleet, ei aleta mitään syrjintää… Ja miehille on kyllä edelleen sallittua pitää keskenään ties mitä harrastuksia men-onlynä. Kysykää monelleko miehen varaamalle säbävuorolle, keilaratavaraukselle, saunaillalle, maastopyörävaellukselle tai Levin reissulle on tyttöystävät sydämellisen tervetulleita. Valitus alkaa aina vasta silloin, kun naiset alkavat tehdä samoja asioita keskenään.
      Se on myös kumma homma että mistä kaikki nämä rasset ja lasset on oikein tullut? Kun ne on tuntunut lisääntyvän räjähdyksenomaisesti muutaman vuoden aikana? Eikö tämä ollutkaan onnellinen kansa ja täydellinen maa? Eikait päättäjät valehtele, kyllä kai kansa ymmärtää maailman menon päälle.?

      Lainaa

    107. Tulos: -8 (10 ääntä)
      Partaaaaa: Naiset ovat niin etuoikeutetty ryhmä, että nauravat miesten yrityksille saavuttaa tasa-arvo. Tässä kuvassa tosin tuo miehen aloituskommentti oli typerä ja mauton.
      Oli kyllä mauton jopa suomalaisen kirjoittamana kun niin tykätään siitä suolasta? Ei kyllä itsellä ole yhtäkään kokemusta kommenteista mitkä maistuvat jollekkin mutta en ole kyllä vielä ehtinytkään kaikkea kokea että ehkä joku päivä.

      Lainaa

    108. Tulos: -6 (10 ääntä)
      yli opisto hörhö: Kyllähän sitä tästäkin saatiin aikaiseksi valitus siitä miten naisia sorretaan. Ihmisille tekis hyvää “toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos” -mentaliteetti, koska trolleja ja “hassunhauskojen vitsien” levittelijöitä riittää aina. Jos jokaiseen heittoon tartutaan tällä intohimolla niin koko elämä menee pilalle kun jatkuvasti saa olla vihainen.
      2018 etkä ole ikinä tavannut ammattiloukkaantujia? Onko se kivi kovinkin kodikas minkä alla asut?

      Lainaa

    109. Tulos: -13 (13 ääntä)
      Ruma Elsa: “Onneksi minä vihaan…”? Olet kyllä täysi sekopää.
      Tarkoitatko että absoluuttinen mutta silti kirjoittaa tänne? Hyvä tietää että nuokin olettamat osaavat kirjoittaa! Kiitos.

      Lainaa

    110. Tulos: -12 (16 ääntä)
      De Guillon: Sosiaalioikeussoturit lähteneet porukalla liikenteeseen kommenttikentässä Jotenkin huvittavaa kun valkoiset sheimaa toisia valkoisia siitä, että ovat valkoisia
      Etkai just olettanut minun ihonväriä? Moukka!

      Lainaa

    111. Tulos: -15 (17 ääntä)
      Kaira: Hyi. Vaikka sukupuolta ei olisikaan rajoitettu, niin en tommosia limasia sovinistisia luusereita huolisi edes himaani vessaa pesemään.
      Taidat pitää vessaa aika arvossa ;)

      Lainaa

    112. Taitokseton hai 18.8.2021 1:24
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      yli opisto hörhö: Kyllähän sitä tästäkin saatiin aikaiseksi valitus siitä miten naisia sorretaan. Ihmisille tekis hyvää "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" -mentaliteetti, koska trolleja ja "hassunhauskojen vitsien" levittelijöitä riittää aina. Jos jokaiseen heittoon tartutaan tällä intohimolla niin koko elämä menee pilalle kun jatkuvasti saa olla vihainen.
      Ei tee. Mitta on täynnä. Nyt loppuu ne heitot.

      Lainaa

    113. Raju katkarapu 2.7.2023 4:41
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      Nino: Joka ainut kerta kun vähänkään joku tekee pilaa feministien iänikuisesta kitinästä niin tänne tullaan posket punaisina itkemään siitä, kuinka kamalia "valkoiset heteromiehet" on. Stay classy.
      Feministit lopettaa sen iänikusen kitinän sittenkun ei oo enää kitistävää, niin yksinkertasta se on!

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: naiset, miehet, tasa-arvo, sukupuoli, maahanmuuttajat