Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Tuhmaakin tuhmempi tanssi

Tiedätkö, mihin viaton tankotanssi johtaa? Aina.
Tuhmaakin tuhmempi tanssi

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 64 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. mitä tahansa muuta 20.3.2018 0:23
      Tulos: +939 (957 ääntä)
      Heti kun luki otsikon ja näki kuvan, kävi mielessä, että kohta joku tulee sieltä haukkumaan huoraksi, strippariksi tai joksikin muuksi, mutta sieltä tulikin huumeluola. Odotin mitä tahansa muuta paitsi huumeluolaa.

      Lainaa

    2. Tulos: +633 (637 ääntä)
      Äidinkieli tilttasi. Mut onneks elämä opettaa!

      Lainaa

    3. Tulos: +611 (617 ääntä)
      Tangotanssi on tosiaan vaarallista.

      Lainaa

    4. Tulos: +571 (575 ääntä)
      "Tangotanssi" :D Kyl se näin on et jos lavatansseissa käy pyörähtämässä ni kohta sitä kaupataan ihteensä kadunkulmassa!

      Lainaa

    5. Virgin Mary 20.3.2018 0:31
      Tulos: +367 (373 ääntä)
      tänään äidinkieli ei toimi ei :D

      Lainaa

    6. Tulos: +432 (434 ääntä)
      Nyork.

      Lainaa

    7. Tulos: +357 (361 ääntä)
      Strippibaari, huumeluola, tankotanssisali, bordelli. Synonyymejähän ne.

      Lainaa

    8. hattufolio 20.3.2018 0:50
      Tulos: +430 (436 ääntä)
      En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka luulevat toisen ikään vetoamisen olevan kovinkin pätevä argumentti sellaisessa väittelyssä, jossa se ei ole erityisen olennaista. Usein vielä yhdistettynä sanan "kultapieni" eri variaatioiden viljelyyn (jota ei tässä sentään tapahtunut, luojan kiitos), jotta mahdollisimman paljon vielä voisi korostaa, kuinka vastapuoli on pelkkä mistään mitään tietämätön lapsi. Voihan sitä olla vaikka miten paljon vanhempi ja silti tyhmä kuin saapas?

      Lainaa

    9. Tulos: -2 (40 ääntä)
      Siis mitä?

      Lainaa

    10. Vodka angel 20.3.2018 1:51
      Tulos: +120 (180 ääntä)
      Elämäm_koulu on poikeuksellisen vahva tässä yksilössä.

      Lainaa

    11. Tulos: -385 (427 ääntä)
      Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?

      Lainaa

    12. Tulos: +292 (314 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      Olisiko parantunut itsemäärämisoikeus ja erilaisuuden ymmärtäminen mielestäsi hyviä asioita? Pahoittelen laitoin kaksi siltä varalta jos et toista hyväksy.

      Lainaa

    13. Tulos: +256 (266 ääntä)
      miafe: irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi.
      Sehän nyt riippuu ihan ihmisestä itsestään. Eihän tuollaista voi yleistää. Tunnen kyllä ihmisiä, jotka kärsivät vakiintuneessa parisuhteessakin, mutta ei sitäkään voi sen pidemmälle yleistää koko ihmiskuntaa koskemaan. Ja btw, miten seksuaaliliberalismi liittyy siihen suljetuilla saleilla harrastettuun tankotanssiin? :D

      Lainaa

    14. Sinne-siis 20.3.2018 3:09
      Tulos: +83 (91 ääntä)
      Onko tuo strippihuumeluola Seinäjoella, vai missä?

      Lainaa

    15. Tulos: +251 (265 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      Miten "seksuaaliliberalismi" liittyy mihinkään? Tankotanssi on käsittääkseni jonkin sortin harrastelaji.

      Lainaa

    16. haukansilmä 20.3.2018 4:05
      Tulos: -218 (236 ääntä)
      Sirkka on ihan oikeassa. Nuoret luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka eivät tosiasiassa tiedä vielä mistään mitään.

      Lainaa

    17. King Arthur 20.3.2018 5:50
      Tulos: +161 (173 ääntä)
      Mä oon ollu sellasissa "katumus haastatteluissa". Sain kummallakin kerralla pestin puhelinmyyjänä.

      Lainaa

    18. Tulos: +52 (120 ääntä)
      Vodka angel: Elämäm_koulu on poikeuksellisen vahva tässä yksilössä.
      Keksisit sinäkin jo jotain uutta...

      Lainaa

    19. Tulos: +35 (105 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      Et ole saanut siis?

      Lainaa

    20. Tulos: +227 (227 ääntä)
      Mitäköhän Sirkka kuvittelee Seinäjoen tangomarkkinoilla tapahtuvan

      Lainaa

    21. Lömpötin 20.3.2018 7:43
      Tulos: -48 (64 ääntä)
      mitä tahansa muuta: Heti kun luki otsikon ja näki kuvan, kävi mielessä, että kohta joku tulee sieltä haukkumaan huoraksi, strippariksi tai joksikin muuksi, mutta sieltä tulikin huumeluola. Odotin mitä tahansa muuta paitsi huumeluolaa.
      Alapeukku alamittaisesta mielikuvituksesta.

      Lainaa

    22. Tulos: +126 (128 ääntä)
      Luu: Mitäköhän Sirkka kuvittelee Seinäjoen tangomarkkinoilla tapahtuvan
      Ainakin katumus haastatteluja pysykää nuoret kaukana .......

      Lainaa

    23. Tulos: +21 (37 ääntä)
      Kaltevan pinnan argumentti se tuokin. Elämäm koulun oppi tunneilla kuultu.

      Lainaa

    24. Seppo Saviniemi 20.3.2018 8:19
      Tulos: +79 (95 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      No, ainakin yhdellä ei ilmeisesti ole pelkoa niistä sukupuolitaudeista.

      Lainaa

    25. Tulos: +74 (74 ääntä)
      Mjoo: Strippibaari, huumeluola, tankotanssisali, bordelli. Synonyymejähän ne.
      Tangotanssi,strippibaari ja huumeluola luonnollinen jatkumo!

      Lainaa

    26. King Arthur 20.3.2018 8:42
      Tulos: +115 (119 ääntä)
      Luu: Mitäköhän Sirkka kuvittelee Seinäjoen tangomarkkinoilla tapahtuvan
      No siis sehän on ollut Suomen tunnetuin synninpesä Lauantaitanssien jälkeen. Itse seurasin lapsena 90-luvun alussa jotain vastaavaa tanssiohjelmaa ja siellä sitä oli mummoa pappaa vasten niin että kameranlinssit vaan huurus. :O

      Lainaa

    27. Tulos: +166 (178 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      Tankotanssin juuret ovat kylläkin intialaisessa urheilu- ja voimistelulajissa sekä kiinalaisessa sirkustaiteessa t. Wikipedia Ps. Haluaisin kyllä nähdä hieman tilastoja siitä, miten sukupuolitaudit ovat muka nyt räjähtäneet käsiin, esim. keskiajallahan juuri kenelläkään ei varmaan ollut mitään tauteja

      Lainaa

    28. Tulos: +91 (91 ääntä)
      Itse oot eunukki tietojes kaa.

      Lainaa

    29. Tulos: +209 (223 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      1. Ei-toivotut raskaudet ovat vähentyneet 2. Väkivaltaisesta puolisosta voi päästä eroon 3. Ihmisillä on vapaus päättää, kenen kanssa seurustelevat tai harrastavat seksiä 4. Seksuaalivähemmistöjen elämä on aiempaa turvallisempaa 5. Taudit ovat VÄHENTYNEET 6. Ihmiset ovat onnellisempia Pääsiskö tuolla alkuun? Ps. Miten niin irtosuhteet eivät ole tehneet onnelliseksi, niitähän on ollut ihan yhtälailla silloin kun seksuaalinen elämä ei ollut vapaata.

      Lainaa

    30. St. Vitus Dance 20.3.2018 8:49
      Tulos: +97 (117 ääntä)
      haukansilmä: Sirkka on ihan oikeassa. Nuoret luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka eivät tosiasiassa tiedä vielä mistään mitään.
      Sirkka on ihan väärässä. Senorit luulevat tietävänsä kaiken, vaikka eivät tiedä enää mistään mitään.

      Lainaa

    31. Tulos: +137 (145 ääntä)
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      "Yksikin"? Ok... Homoja ei enää hakata ja heidän lapsensa saavat kasvaa rauhassa. Avioeron saa vapaasti, jos käy ilmi että tuli hirveä erehdys, loppuelämä ei ole pilalla. Jos epäilee saaneensa jonkinlaisen taudin, voi käydä testeissä ja hoidattaa sen eikä jäädä kotiin häpeämään (tai tartuttaa muita). Transporukoiden elämä, joskaan ei edelleenkään niin helppoa kuin pitäisi, on helpompaa. Naisia ei enää sovi esineellistää ja heidän itsemääräämisoikeudellaankin alkaa olla väliä. Avioliittoja solmitaan rakkaudesta, eikä siksi että "pitäisi". Pojilla on helpompaa koska miehen malli ei enää ole niin yksipuolinen ja ahdas. Epätoivottuja raskauksia on vähemmän; piankin jok'ainut lapsi on toivottu jos hyvin käy. Suhteista voi sopia kuten kullekin on paras, halusi sitten monogamiaa, polyamoriaa, vapaata, tai mitä onkaan, jotta kaikki ovat tyytyväisiä. Tankotanssi on liikuntaa ja liikunta on terveellistä. Jatkanko?

      Lainaa

    32. totuuden_torvi 20.3.2018 9:12
      Tulos: +96 (98 ääntä)
      Luu: Mitäköhän Sirkka kuvittelee Seinäjoen tangomarkkinoilla tapahtuvan
      Vanhusten parinvaihtoa ja villejä orgioita

      Lainaa

    33. hyukghjkfj 20.3.2018 9:17
      Tulos: +71 (77 ääntä)
      haukansilmä: Sirkka on ihan oikeassa. Nuoret luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka eivät tosiasiassa tiedä vielä mistään mitään.
      Tiedätkö telinevoimistelun? Tankotanssi on kuin telinevoimistelua, mutta rekki on pystysuorassa. Telinevoimistelussa se olisi vaakatasossa (googlaa rekki voimistelu). Haukansilmän kommentin kuullessani minulle tulee mieleen ne kymmenet Timot ja Mirjat, jotka tälläkin hetkellä jakavat facebookissa Prisma-viestejä ja klikkaavat Pornhubissa tykkää-nappia. Vuosiensa taakse piiloutuvia ignorantteja.

      Lainaa

    34. Tulos: +55 (81 ääntä)
      Miksei kukaa vaan voinut yksinkertaisesti selittää Sirkalle, että tankotanssikurssi ei oo stripparikoulutus? Siis olis nyt joku vääntäny ihan rautalangasta, että mitä se tankotanssi oikeasti on, eikä vaan heittäny tommosia turhia kommentteja. Paljo hedelmällisempi keskustelu olis syntynyt, mutta ehkä näin siitä tuli hauskempi? Eipä sitä tiiä.

      Lainaa

    35. Tulos: -48 (58 ääntä)
      St. Vⅰtus Dance: Sirkka on ihan väärässä. Senorit luulevat tietävänsä kaiken, vaikka eivät tiedä enää mistään mitään.
      Haistan penikan viestin takaa.

      Lainaa

    36. Tulos: +3 (17 ääntä)
      renkeli: Siis mitä?
      Sitä mietin minäkin. Mutta ehdottomasti haluan satasella sitä samaa kuin Sirkalla. Tai ehkä en sittenkään. =D

      Lainaa

    37. Tulos: -87 (95 ääntä)
      Janni: Tankotanssin juuret ovat kylläkin intialaisessa urheilu- ja voimistelulajissa sekä kiinalaisessa sirkustaiteessa t. Wikipedia Ps. Haluaisin kyllä nähdä hieman tilastoja siitä, miten sukupuolitaudit ovat muka nyt räjähtäneet käsiin, esim. keskiajallahan juuri kenelläkään ei varmaan ollut mitään tauteja
      Keskiajalla ei Euroopassa ollut ainakaan ollut vielä Amerikasta tuliaisina saatuja tauteja. Kuppa on saatu Amerikan intiaaneilta lahjaksi, eikä sitä Keskiajan Euroopassa ollut. Ehkä tarkoititkin kommentillasi nimenomaan keskiajan Amerikkaa? Siellä kuppaa toki oli. Tippuria täällä oli, ja pian sitä ei enää pystytä hoitamaan, jolloin palataan siltä osin keskiajan oloihin.

      Lainaa

    38. purppurakruunu 20.3.2018 10:38
      Tulos: +111 (119 ääntä)
      Ferputin: Keskiajalla ei Euroopassa ollut ainakaan ollut vielä Amerikasta tuliaisina saatuja tauteja. Kuppa on saatu Amerikan intiaaneilta lahjaksi, eikä sitä Keskiajan Euroopassa ollut. Ehkä tarkoititkin kommentillasi nimenomaan keskiajan Amerikkaa? Siellä kuppaa toki oli. Tippuria täällä oli, ja pian sitä ei enää pystytä hoitamaan, jolloin palataan siltä osin keskiajan oloihin.
      Eurooppalaisten ekat käynnit Amerikassa sisälsivät kansanmurhia, alkuperäisasukkaiden mm. syöttämistä koirille, ja järkyttäviä määriä raiskauksia. "On saatu lahjaksi" ei ole ehkä paras mahdollinen tapa kuvailla tapahtunutta. Ja uudemmat teoriat ovat ehdottaneet, että amerikanintiaaneilla ei ollut kuppaa siten kuin me nykyään se tunnetaan, vaan kuppa on syntynyt heidän tautiensa päätymisestä uusiin oloihin.

      Lainaa

    39. Perspillu ja hyvät vitut 20.3.2018 11:11
      Tulos: +73 (79 ääntä)
      404 aidinkieli not found

      Lainaa

    40. Tulos: +46 (52 ääntä)
      MUT KU PORTTI TEORIA!

      Lainaa

    41. Tulos: +41 (41 ääntä)
      Voi Sirkka tätä myötähäpeän määrää...

      Lainaa

    42. Tulos: -88 (96 ääntä)
      purppurakruunu: Eurooppalaisten ekat käynnit Amerikassa sisälsivät kansanmurhia, alkuperäisasukkaiden mm. syöttämistä koirille, ja järkyttäviä määriä raiskauksia. “On saatu lahjaksi” ei ole ehkä paras mahdollinen tapa kuvailla tapahtunutta. Ja uudemmat teoriat ovat ehdottaneet, että amerikanintiaaneilla ei ollut kuppaa siten kuin me nykyään se tunnetaan, vaan kuppa on syntynyt heidän tautiensa päätymisestä uusiin oloihin.
      Alkuperäisasukkaat itse vuodattivat virroittain verta uhratessaan nuoria naisia jumalilleen, kuten atsteekkien menneisyydestä varmaan tiedät. Heimot olivat hyvin julmia toinen toisilleen, lue vaikkapa komanssien historiasta ellet minua usko. Siihen verrattuna eurooppalaiset olivat peräti kesyjä, sillä minkä tappoivat, tappoivat 9/10 tapauksista tartuntataudeilla, kuten isorokolla. Löysäähän vähän sitä poliittisesti korrektia vannetta pääsi ympäriltä. En mina sinulla tsekkauta mitä ilmaisua saan käyttää, oli sitten paras mahdollinen tai ei.

      Lainaa

    43. yli opisto hörhö 20.3.2018 15:13
      Tulos: +83 (95 ääntä)
      Ferputin: Alkuperäisasukkaat itse vuodattivat virroittain verta uhratessaan nuoria naisia jumalilleen, kuten atsteekkien menneisyydestä varmaan tiedät. Heimot olivat hyvin julmia toinen toisilleen, lue vaikkapa komanssien historiasta ellet minua usko. Siihen verrattuna eurooppalaiset olivat peräti kesyjä, sillä minkä tappoivat, tappoivat 9/10 tapauksista tartuntataudeilla, kuten isorokolla. Löysäähän vähän sitä poliittisesti korrektia vannetta pääsi ympäriltä. En mina sinulla tsekkauta mitä ilmaisua saan käyttää, oli sitten paras mahdollinen tai ei.
      Puhutaan ehkä hieman eri mittakaavasta kun verrataan alkuperäisasukkaiden sotia keskenään, siihen kun kristityt tulivat "pelastamaan" niiden sielut (eli kullan väliamerikassa) tai edes siihen kun eurooppalaiset lähtivät asuttamaan P-Amerikkaa. Arvioiden mukaan 75-90% väestöstä kuoli eurooppalaisten takia Amerikassa. Toki, sairaudet isossa osassa tragediaa mutta et sä nyt voi ihan oikeasti tulla sanomaan että "siellä ne tappoi kuule ihan samalla tavalla toisiaan jo valmiiksi!" koska se vaan ei pidä paikkaansa. Verisiä kulttuureita joo, mutta oikeuttaako se miljoonien ihmisten tappamisen jos parilla heimolla/kansalla tällaisia tapoja on? Satojen tuhansien ihmisten orjuuttamisen, raiskaukset ja kidutukset? Vain koska "meidän jumala on parempi kuin teidän, ja me muuten halutaan teidän maat ja rikkaudet kans!", jota nykypäivänä idiootit yrittävät puolustella "mutkun nekin tappoi ihmisiä siellä". Ja God Bless 'Mericassa alkuperäisasukkaat vieläkin asuvat reservaateissa jotka eivät sijaitse heidän omilla maillaan (jotka pakkolunastettiin valtiolle satoja vuosia sitten), eli sorto jatkuu tänäkin päivänä.

      Lainaa

    44. Tulos: -81 (93 ääntä)
      yli opisto hörhö: Puhutaan ehkä hieman eri mittakaavasta kun verrataan alkuperäisasukkaiden sotia keskenään, siihen kun kristityt tulivat “pelastamaan” niiden sielut (eli kullan väliamerikassa) tai edes siihen kun eurooppalaiset lähtivät asuttamaan P-Amerikkaa. Arvioiden mukaan 75-90% väestöstä kuoli eurooppalaisten takia Amerikassa. Toki, sairaudet isossa osassa tragediaa mutta et sä nyt voi ihan oikeasti tulla sanomaan että “siellä ne tappoi kuule ihan samalla tavalla toisiaan jo valmiiksi!” koska se vaan ei pidä paikkaansa. Verisiä kulttuureita joo, mutta oikeuttaako se miljoonien ihmisten tappamisen jos parilla heimolla/kansalla tällaisia tapoja on? Satojen tuhansien ihmisten orjuuttamisen, raiskaukset ja kidutukset? Vain koska “meidän jumala on parempi kuin teidän, ja me muuten halutaan teidän maat ja rikkaudet kans!”, jota nykypäivänä idiootit yrittävät puolustella “mutkun nekin tappoi ihmisiä siellä”. Ja God Bless ‘Mericassa alkuperäisasukkaat vieläkin asuvat reservaateissa jotka eivät sijaitse heidän omilla maillaan (jotka pakkolunastettiin valtiolle satoja vuosia sitten), eli sorto jatkuu tänäkin päivänä.
      No sinäpä triggeröidyit kovaan ujellukseen. Mahtaa rodullinen itseinhosi olla kovaa luokkaa, kun noin kovilla kierroksilla käyt, vaikka sanoin vain historiallisen faktan. Intiaanit olivat heimokeskeisiä nurkkapatriootteja, jotka kohtelivat toisiaan julmasti ja olivat jatkuvassa sotatilassa keskenään. Atsteekitkin olivat helposti kumottavissa pienellä määrällä konkistadoreja, koska muut intiaanikansat olivat perin juurin saaneet tarpeekseen atsteekkien hirmuhallinnosta. Oikeutuksesta en ole puhunut mitään, enkä suoraan sanoen ole kiinnostunut satojen vuosien takaisten valloitusten oikeutuksista. En yhtään sen enempää kuin mitä kyselen minkään muunkaan muinaisen valloituksen oikeuden perään. Siihen aikaan oli eri standardit oikeutuksille kuin nykyään, enkä näe tarvetta ruveta sitä kanssasi humppaamaan vahvasti anakronistisessa hengessäsi. Enkä myöskään jää itkemään veristen ja julmien kulttuurien perään. Vahvempi voitti, kuten ihmiskunnan historiassa lähes aina käy. Juutalaiset ovat siinä melkeinpä ainoa poikkeus. Arviolta 90% intiaaneista, jotka kuolivat eurooppalaisten saapuessa, kuolivat tauteihin. Ikävä juttu, mutta tough luck. Jos heillä olisi ollut immuniteetti uusiin tauteihin, ei niin moni tietenkään olisi kuollut. Immuniteetin puuttesta ei voi eurooppalaisia syyttää, vaan tuhansien vuosien mittainen eristäytyneisyys ja sen oli syynä.

      Lainaa

    45. Neiti Knatterton 20.3.2018 16:58
      Tulos: +46 (50 ääntä)
      Näen Sirkan sieluni silmin huutamassa lähipubissa nuorille urheilijatytöille: "Saatiin Suomeenki huume luola, ha ha!"

      Lainaa

    46. Tulos: +47 (47 ääntä)
      Joo harvemmin sitä tangomarkkinoilla selväpäistä väkee näkeekään. :''D

      Lainaa

    47. Pervot pois 20.3.2018 20:17
      Tulos: -74 (80 ääntä)
      Liberaalissa muotihömpässä on vain yksi hyvä puoli. Se että sekaisin olevat pervot paljastavat itse itsensä! :D Muuten se onkin sitten melko täyttä roskaa. Ja intiaaneista muistui mieleen kun jossain oli juttua että joillain intiaaneilla oli tapana homoilla täysin avoimesti ja näitä sitten eurooppalaiset syöttivät koirille eli ihan oma vika.

      Lainaa

    48. Sattumaako? 20.3.2018 20:31
      Tulos: +71 (73 ääntä)
      Mistähän johtuukaan, että järkeviä ja hyvin perusteltuja kommentteja kirjoittavat harvoin joutuvat selittämään, kuinka "netissä ei tarttemitään kielioppia tää ei oo mikäään äikän essee osaan kyl tarvittaes kirjottaa okein".

      Lainaa

    49. Tulos: +23 (23 ääntä)
      Einari: Voi Sirkka tätä myötähäpeän määrää…
      Niin, Sirkan ei tarvitse lainkaan hävetä, koska muut tekevät sen hänen puolestaan.

      Lainaa

    50. Tulos: +56 (56 ääntä)
      Menemättä nyt edes tankotanssin ja stripteasen lajijakoon, niin... ...Onko tuo täti tietoinen, että Suomessa strippibaarit eivät ole varsinaisesti mikään uusi asia, ja että niissä ei varsinaisesti ole oltu "selvin päin" vaan aika pitkälle päästy ihan tuon alkoholin voimalla? Voin olla väärässäkin, mutta yleisesti vaikuttaisi heteromiesten seksuaalinen draivi olevan sellainen, että vähäpukeisten naisten katseluun juuri ja juuri kykenee jopa ilman heroiinia.

      Lainaa

    51. Tulos: -35 (41 ääntä)
      Anekdootti intiaaneista, jenkit teki yli 400 sopimusta intiaanien kanssa - ja rikkoi ne kaikki. Tankotanssi kuuluu samaan ryhmään cheerleadingin kanssa, tärkeämpää on muotojen esittely ja jalkojen levittely kuin muut sivuseikat.

      Lainaa

    52. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Jono huumeluolaan

      Lainaa

    53. Tulos: +34 (38 ääntä)
      Olen itse harrastanut huumeluolailua jo vuoden. Huumeluolailu on minulle mielekkäämpi ja toimivampi liikunnan muoto, kuin esimerkiksi salilla käyminen.

      Lainaa

    54. Tulos: +42 (42 ääntä)
      Huumeluolathan on paljon kiinnostavampia kohteita kuin olen kuvitellut. Jotenkin mielikuva on sellainen likainen murju jossa haisevat nistit piikittää itseää ja ikkunat on peitetty jätesäkeillä. En ole tiennyt että niissä on timmejä mimmejä (ja kundeja) vetämässä treenejä myös. Täytyy käydä joskus

      Lainaa

    55. Tulos: +32 (38 ääntä)
      Pervot pois: Liberaalissa muotihömpässä on vain yksi hyvä puoli. Se että sekaisin olevat pervot paljastavat itse itsensä! Muuten se onkin sitten melko täyttä roskaa. Ja intiaaneista muistui mieleen kun jossain oli juttua että joillain intiaaneilla oli tapana homoilla täysin avoimesti ja näitä sitten eurooppalaiset syöttivät koirille eli ihan oma vika.
      Trollaatko? Kysyn ihan huolestuneisuudesta, jos oikeasti ajattelet että ihmisiä pitäisi syöttää koirille tai muuten ihannoit väkivaltaa, niin hoitoa on saatavissa, ja siihen kannattaisi hakeutua ennen kuin joudut esivallan kanssa tekemisiin. Vaikka trollaisitkin niin väkivaltaan yllyttäminenkään ei taida olla laillista. Ei ehkä sen arvoista jos haluaa vain esittää netin kovaa poikaa?

      Lainaa

    56. anteeksi mitä? 21.3.2018 15:55
      Tulos: +26 (36 ääntä)
      Jospa puhut vaan ihan omasta puolestasi. Mä nautin sinkkuna olosta ja tulevaisuuden suunnitelmissa ei todellakaan ole hankkia ketään rinnalle "jakamaan" asioita, pidän mieluummin kaikki elämäni päätökset 100% omassa hallussani. Satunnainen sänkyseura tosin on ihan vitun jees.
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?

      Lainaa

    57. Hysteriankirja 21.3.2018 22:43
      Tulos: +1 (9 ääntä)
      hattufolio: En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka luulevat toisen ikään vetoamisen olevan kovinkin pätevä argumentti sellaisessa väittelyssä, jossa se ei ole erityisen olennaista. Usein vielä yhdistettynä sanan “kultapieni” eri variaatioiden viljelyyn (jota ei tässä sentään tapahtunut, luojan kiitos), jotta mahdollisimman paljon vielä voisi korostaa, kuinka vastapuoli on pelkkä mistään mitään tietämätön lapsi. Voihan sitä olla vaikka miten paljon vanhempi ja silti tyhmä kuin saapas?
      Sirkka on kumuloinut tyhmyytensä Mount Everestin korkuiseksi, vaikka sen kippaisi Mariaanien hautaan. 20 km:n läjä norsunpaskaa, Sirkka.

      Lainaa

    58. Tulos: +12 (16 ääntä)
      haukansilmä: Sirkka on ihan oikeassa. Nuoret luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka eivät tosiasiassa tiedä vielä mistään mitään.
      Sirkka, nyt simmut kii ja nukkumaan ;)

      Lainaa

    59. Hysteriankirja 22.3.2018 6:49
      Tulos: +8 (20 ääntä)
      hattufolio: En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka luulevat toisen ikään vetoamisen olevan kovinkin pätevä argumentti sellaisessa väittelyssä, jossa se ei ole erityisen olennaista. Usein vielä yhdistettynä sanan “kultapieni” eri variaatioiden viljelyyn (jota ei tässä sentään tapahtunut, luojan kiitos), jotta mahdollisimman paljon vielä voisi korostaa, kuinka vastapuoli on pelkkä mistään mitään tietämätön lapsi. Voihan sitä olla vaikka miten paljon vanhempi ja silti tyhmä kuin saapas?
      Sirkka on kumuloinut tyhmyytensä Mount Everestin korkuiseksi, vaikka sen kippaisi Mariaanien hautaan. 20 km:n läjä norsunpaskaa, Sirkka.
      miafe: Sirkalla on toki ulosannissaan parantamisen varaa, mutta kertokaa minulle yksikin positiivinen asia jonka seksuaaliliberalismi on tuonut tullessaan? Sukupuolitautien määrä on räjähtänyt käsiin, syntyvyys nälkävuosien tasolla, yhä useampi on syrjäytynyt, irtosuhteet eivät tee ihmisiä onnelliseksi. Seuraavaksi ollaan normalisoimassa polygamiaa, mitä sen jälkeen?
      Sen jälkeen sinä kuolet sukupuuttoon ja meillä muilla on kivaa. Sukupuolitauteja on ollut aina. Syntyvyyden lasku ei johdu naisten haluttomuudesta lisääntyä, vaan lähinnä työsyrjinnästä ja fiksujen miesten vähyydestä. Lapsia syntyy tarpeeksi maailmassa, ja maahanmuutto korjaa sen, mihin suomalaismies ei peruskoulupohjalta pysty. Paluuta patriarkaaliseen unelma-aikaasi ei ole.
      haukansilmä: Sirkka on ihan oikeassa. Nuoret luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka eivät tosiasiassa tiedä vielä mistään mitään.
      Osa vanhoista on ollut aina idiootteja. Ämpärissä kasvaneille on oma marginaalipuolue.

      Lainaa

    60. Tulos: +15 (21 ääntä)
      Pluri: Olisiko parantunut itsemäärämisoikeus ja erilaisuuden ymmärtäminen mielestäsi hyviä asioita? Pahoittelen laitoin kaksi siltä varalta jos et toista hyväksy.
      Jep. Moni asia on parantunut seksuaaliliberalismin myötä. Sitä en vain tajua, miten se liittyy tankotanssiharrastukseen. =D

      Lainaa

    61. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Jospa ottais vähän piriä, että jaksaa taas tankotanssia koko yön.

      Lainaa

    62. bananaforscale 1.6.2018 0:07
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Sirkka kuulostaa mun broidilta. Ei ole hyvä tämä.

      Lainaa

    63. Tulos: -8 (8 ääntä)
      Läskit haukkuu ku tanko katkes

      Lainaa

    64. Tulos: +1 (1 ääni)
      riesa: Miksei kukaa vaan voinut yksinkertaisesti selittää Sirkalle, että tankotanssikurssi ei oo stripparikoulutus? Siis olis nyt joku vääntäny ihan rautalangasta, että mitä se tankotanssi oikeasti on, eikä vaan heittäny tommosia turhia kommentteja. Paljo hedelmällisempi keskustelu olis syntynyt, mutta ehkä näin siitä tuli hauskempi? Eipä sitä tiiä.
      Samaa mieltä. Asiallisella valistuksella saa useimmiten aikaan oppimista toisessa yksilössä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kurssi, alamaailma, huumeet, tanssi