Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Syyskävely

Rauhallinen lenkki keskeytyy ei-toivottuun huutoon.
Syyskävelyllä

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 57 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Lasinalunen 4.10.2016 2:23
      Tulos: -533 (1037 ääntä)
      Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…

      Lainaa

    2. Tulos: +783 (1057 ääntä)
      Joo just.
      Lasinalunen: Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…
      Musta Kirsti teki täysin oikein näpäyttäessään kyseistä suomileijonasetää. Ei tollaset juntit muuten opi, jos sillonkaan...

      Lainaa

    3. Lasinalunen 4.10.2016 2:54
      Tulos: -257 (567 ääntä)
      Siis joo, olen ihan Kirstin puolella tässä, mutta tarkoitin vaan sitä ironiaa tilanteessa, jossa yrittää "todistaa", ettei ole terroristi uhkailemalla pään irrottamisella. Kun tiedät varmaan, mistä IS yms. tunnetaan...

      Lainaa

    4. Tulos: +554 (568 ääntä)
      Kaikesta ihmiset valittaakin. Mut että melusta ulkona o_O

      Lainaa

    5. Tulos: +383 (445 ääntä)
      Lasinalunen: Siis joo, olen ihan Kirstin puolella tässä, mutta tarkoitin vaan sitä ironiaa tilanteessa, jossa yrittää “todistaa”, ettei ole terroristi uhkailemalla pään irrottamisella. Kun tiedät varmaan, mistä IS yms. tunnetaan…
      Tuossa on pointtia! :) Saattaa myös olla, että Kirsti sanoi hyökkäävän lauseen (vieläpä lapin murteella) läpällä ja tarkoituksenaan käyttäytyä 'suomileijonasedän' ennakkoluulojen mukaisesti. Tällöin 'suomileijonasetä' voisi (mahdollisesti) älytä, kuinka typeriä hänen ennakkokäsityksensä ovat. Olipas hankalasti sanottu, anteeksi! :D

      Lainaa

    6. Urmas Käenpoikanen 4.10.2016 4:13
      Tulos: +112 (144 ääntä)
      Mikko! (y) (y) :)

      Lainaa

    7. Tulos: -91 (145 ääntä)
      Lasinalunen: Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…
      Totta, eikös se ole enemmän ollut tämän kyseisen ryhmän toimintaa. Ainakin mitä uutisissa on ollut. Katillahan tuossa on ihan pointti, siis ihmisten käytöstavat, mutta ne nyt on menetetty jo ajat sitten.

      Lainaa

    8. Tulos: +93 (193 ääntä)
      Lasinalunen: Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…
      On se, kunhan sen tekee mitä selkeimmällä suomen murteella. Jos kieltennumerot olivat koulussa enintään vitosia mukaanlukien äidinkieli, täytyy kuulapäässä alkaa raksuttaa jotain silloin kun luulee yllättäen osaavansa arabiaa, farsia tms. Ja sitä olen vuoden ihmetellyt, minkälaisen nuijan logiikalla nimenomaan terroristit pakenisivat hengenvaarallisia reittejä ulkomaille, jos lähtömaassa on vallassa heidän oma sakkinsa. En nimittäin ole havainnut esim. persujen pakenevan Suomesta sankoin parvin, vaikka heitä on tässä maassa paljon. Oletteko te???

      Lainaa

    9. Tulos: +73 (103 ääntä)
      Mursu: On se, kunhan sen tekee mitä selkeimmällä suomen murteella. Jos kieltennumerot olivat koulussa enintään vitosia mukaanlukien äidinkieli, täytyy kuulapäässä alkaa raksuttaa jotain silloin kun luulee yllättäen osaavansa arabiaa, farsia tms. Ja sitä olen vuoden ihmetellyt, minkälaisen nuijan logiikalla nimenomaan terroristit pakenisivat hengenvaarallisia reittejä ulkomaille, jos lähtömaassa on vallassa heidän oma sakkinsa. En nimittäin ole havainnut esim. persujen pakenevan Suomesta sankoin parvin, vaikka heitä on tässä maassa paljon. Oletteko te???
      Historiankirjoja lukemalla tämäkin voi vähän avautua, niin ei tarvitse yksin miettiä. Terrorismihan on eräänlaista sissisotaa, jossa tarkoitus on lähinnä aiheuttaa pelkoa ja hajaannusta muualla kuin jo hallussa olevilla maa- ja merialueilla.

      Lainaa

    10. Tulos: -24 (242 ääntä)
      Minä ainakin olen Katin kanssa samaa mieltä. Jos tilanne on se, että 1) huomaat lähistöllä vauvan tai vaunut/rattaat, joissa oletettavasti on vauva, ja 2) sinun ei ole ihan pakko suorittaa asioitasi kovaan ääneen juuri sillä sekunnilla, niin olisi ihan normaalin ihmisen ystävällistä käytöstä pitää ääntä pienemmällä. Ei tarvitse hiipiä, kuiskata eikä varoa vaatteitaan kahisemasta, mutta ei myöskään tarvitsisi kailottaa tai heilutella mekkalakelloja. Ellei siis kyse ole jostain tulipalosta tai näkövammaisten kokoontumisesta. Ei se ole mitään sellaista, että pitäisi muka tehdä oma elämänsä mahdollisimman vaikeaksi toisia miellyttääkseen. Voisi kuitenkin harjoittaa pientä huomaavaisuutta silloin, jos se saattaisi helpottaa jonkun toisen elämää. Minäkin otan joskus junaan matkaevääksi karkkeja, mutta jos viereen istuukin pieniä lapsia, niin sitten pidän karkit piilossa, ihan vain ettei vanhempien tarvitsisi kestää mahdollista "mäkin haluun karkkia"-paraatia. Jos on verensokerit alhaalla ja väsyttää ja pakko saada vähän energiaa elimistöön, niin sitten otan namit käteen repun sisällä, vedän ne käden sisällä naamaani, ja jos lapset jotain kysyvät, niin vastaan popsivani vitamiineja. Ei minulla itselläni lapsia ole tai mitään, mutta kyllä minä tiedän, että vanhemmuus voi olla tosi väsyttävää hommaa. Minä ainakin toivon, että osaisin omalla käytökselläni edes hieman säästää vanhempien jo koeteltuja hermoja. Ei ole helppoa kasvattaa tähän maailmaan uusia kunnon ihmisiä silloin, jos kärsii kuolemanväsymyksestä.

      Lainaa

    11. Tulos: -41 (81 ääntä)
      Just: Totta, eikös se ole enemmän ollut tämän kyseisen ryhmän toimintaa. Ainakin mitä uutisissa on ollut. Katillahan tuossa on ihan pointti, siis ihmisten käytöstavat, mutta ne nyt on menetetty jo ajat sitten.
      Tämän kyseisen ryhmän? Uusnatseista jo olen kuullut ja odineista, mutta että suomileijonamies-ryhmä :--D

      Lainaa

    12. Tulos: +38 (84 ääntä)
      Just: Historiankirjoja lukemalla tämäkin voi vähän avautua, niin ei tarvitse yksin miettiä. Terrorismihan on eräänlaista sissisotaa, jossa tarkoitus on lähinnä aiheuttaa pelkoa ja hajaannusta muualla kuin jo hallussa olevilla maa- ja merialueilla.
      Historiankirjoissa lukee käytännössä aina, että terroristit toimivat alueella, joka on perinteisesti heidän aluettaan, mutta jonkun valloittajan hallinnassa. Tällaista toimintaa on harjoitettu mm. Suomessa silloin, kun olimme suuriruhtinaskunta. Samanlaista terrorismia on esimerkiksi baskimaassa ja palestiinassa. Historiankirjoista löytyy mitättömästi esimerkkejä muualla toteutetusta terrorismista. Silloin kun näin on toimittu, on tehty iskuja sellaiseen maahan, joka sotii terroristin kotialueilla (syyskuun 11., siirtomaa-aikaiset terrori-iskut, Pohjois-Irlanti). Sellaista terrorismia, jossa joku kulkee muutaman tuhat kilometriä vaikka Suomeen terrorisoimaan, en historiankirjoistani löytänyt. Luemmeko eri historiaa?

      Lainaa

    13. Voimafantasiat 4.10.2016 9:07
      Tulos: -37 (113 ääntä)
      semmoset voimafantasiat Kirstillä

      Lainaa

    14. Tulos: -32 (92 ääntä)
      Jozz: Joo just. Musta Kirsti teki täysin oikein näpäyttäessään kyseistä suomileijonasetää. Ei tollaset juntit muuten opi, jos sillonkaan…
      Koko Kirsti postaus on /tämätapahtui osaston materiaalia. Puuttui vain hitaasti taputtava yleisö ja Albert Einstein.

      Lainaa

    15. Tulos: -36 (138 ääntä)
      Suuresti epäilen, että Kirstin tarinasta ei sanakaan ole totta.

      Lainaa

    16. Tulos: +32 (68 ääntä)
      Mursu: On se, kunhan sen tekee mitä selkeimmällä suomen murteella. Jos kieltennumerot olivat koulussa enintään vitosia mukaanlukien äidinkieli, täytyy kuulapäässä alkaa raksuttaa jotain silloin kun luulee yllättäen osaavansa arabiaa, farsia tms. Ja sitä olen vuoden ihmetellyt, minkälaisen nuijan logiikalla nimenomaan terroristit pakenisivat hengenvaarallisia reittejä ulkomaille, jos lähtömaassa on vallassa heidän oma sakkinsa. En nimittäin ole havainnut esim. persujen pakenevan Suomesta sankoin parvin, vaikka heitä on tässä maassa paljon. Oletteko te???
      Vai olisiko kuitenkin niin, että terroristi voisi soluttautua pakolaisten sekaan? Tuskin kuitenkaan edes Suomeen pääsee kertomalla olevansa terroristi. Enkä nyt siis tarkoita sanoa että kaikki pakolaiset olisivat terroristeja, vaan että on olemassa mahdollisuus että joku heistä on. Silti hädänalaisten ihmisten vastaanottaminen on tärkeää työtä, ja vaikka siinä on riskinsä, niin kuuluu silti tehdä.

      Lainaa

    17. spamminorsu 4.10.2016 10:32
      Tulos: +34 (50 ääntä)
      Jozz: Musta Kirsti
      Ba-dum-tss

      Lainaa

    18. Tulos: -63 (133 ääntä)
      Lasinalunen: Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…
      Se on vaan tota sallittua ja parempaa vasemmiston väkivaltaa.

      Lainaa

    19. Tulos: +106 (154 ääntä)
      Links.: Se on vaan tota sallittua ja parempaa vasemmiston väkivaltaa.
      Jos vasemmiston väkivalta koostuu siitä että tytöt huutavat kommentteja miehille jotka huusivat ensin, ja sitten kommentoivat Facessa, niin ehkä se sitten tosiaan on parempaa väkivaltaa. Kun kukaan ei kuollut ja muuta pientä => En edes väitä että asia on niin, mutta jos tämä on mielestäsi verrattavissa vaikka siihen tyyppiin joka eilen tai toissapäivänä ampui ihmisiä ilmakiväärillä koska maahanmuuttokriittisyys...

      Lainaa

    20. Tulos: +5 (63 ääntä)
      Oi Kirsti! Juuri tuommoinen nöyristelemätön asenne. Arvostan. Käy selvästi ilmi, mistä päin sitä ollaan lähtöisin.

      Lainaa

    21. Tulos: +16 (50 ääntä)
      Juuso: Historiankirjoissa lukee käytännössä aina, että terroristit toimivat alueella, joka on perinteisesti heidän aluettaan, mutta jonkun valloittajan hallinnassa. Tällaista toimintaa on harjoitettu mm. Suomessa silloin, kun olimme suuriruhtinaskunta. Samanlaista terrorismia on esimerkiksi baskimaassa ja palestiinassa. Historiankirjoista löytyy mitättömästi esimerkkejä muualla toteutetusta terrorismista. Silloin kun näin on toimittu, on tehty iskuja sellaiseen maahan, joka sotii terroristin kotialueilla (syyskuun 11., siirtomaa-aikaiset terrori-iskut, Pohjois-Irlanti). Sellaista terrorismia, jossa joku kulkee muutaman tuhat kilometriä vaikka Suomeen terrorisoimaan, en historiankirjoistani löytänyt. Luemmeko eri historiaa?
      No vaikka tuo mainitsemasi syyskuun 11. Lisäksi senkin tekijöistä suurin osa oli Saudi-Arabiasta, joka ei ole edes minkään miehittäjän hallussa. Saatan toki olla erehtynytkin, mutta mielestäni Yhdysvallat ei nyt ihan Saudi-Arabian rajanaapuri ole.

      Lainaa

    22. Tulos: -25 (87 ääntä)
      Pakko kyllä sanoa että se olisi ihan kiva jos oikeasti ei lastenvaunujen vieressä kiljuttaisi. Näin on mun kohalla käyny kun liikennevaloihin vaunujen kanssa pysähdyin ja nuori nainen pysähtyi viereen ja alkoi kiljua täyttä kurkkua. Ilman mitään syytä.

      Lainaa

    23. ThatHappened 4.10.2016 14:11
      Tulos: -28 (88 ääntä)
      Varmasti tapahtui Kirstin juttu :)

      Lainaa

    24. Tulos: -55 (119 ääntä)
      Lasinalunen: Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…
      En ole IKINÄ kuullu että nää kiitoshupparipellet huutelis kenelklekään. Ja kuljen keskustassa lähes päivittäin. Ettei nyt olis vaan kaksitty juttu.

      Lainaa

    25. Puolikiero_savolainen 4.10.2016 15:41
      Tulos: +37 (77 ääntä)
      Hyvä Kirsti! Jos jotain tässä elämässä on oppinut, niin ei kannata alkaa lappalaisnaisten kaa hippasille tai viinanjuontiin.

      Lainaa

    26. Tulos: -38 (114 ääntä)
      Jiusonium: Suuresti epäilen, että Kirstin tarinasta ei sanakaan ole totta.
      Tuli sama mieleen. Eiköhän tässä ole taas jonkun vihervasurin muka-tosi-läppä kyseessä. Päästään sitten joukossa ihmettelemään, että kyllä suomalainen on rasisti sika...

      Lainaa

    27. Tulos: +83 (115 ääntä)
      Jiusonium: Suuresti epäilen, että Kirstin tarinasta ei sanakaan ole totta.
      Eiköhän tarina ihan totta ole. Minullekin huudeltiin kadulla ählämiä perään kun kävelin huivi päässä, ilmeet oli hyvät kun hupun alta paljastui punahiuksinen kalkkilaivan kapteeni.

      Lainaa

    28. Tulos: +136 (144 ääntä)
      Voi Kati. Kun pyöräilijänä en voi tietää osaako se sinun haukkusi pysyä siinä vieressä, vai onko sillä kenties joku saatanallinen fiksaatio polkupyöriin. Siksi mielelläni vähän ilmoitan että hei ohitan teidät pian, haluatko tehdä jotain toimenpiteitä.

      Lainaa

    29. Tulos: -42 (76 ääntä)
      Kyllä jotkut suomalaisnaisetkin ovat kääntyneet muslimeiksi. Joten olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa, vähän mauton läppä jos oli jollain tavalla tarkoitus poistaa ennakkoluuloja muslimeja kohtaan.

      Lainaa

    30. Tulos: +130 (136 ääntä)
      Tuplarattaat ja koira. Eli, jos tuosta kombosta haluaa ohitse, pitää tehdä ... mitä? Nämä tapaukset kun tuppaavat tukkimaan koko väylän, nähtävästi koko maailman pitäisi pysähtyä unikävelyn (vai unessa kävelyn) ajaksi.

      Lainaa

    31. Tulos: +64 (78 ääntä)
      Marsa: Eiköhän tarina ihan totta ole. Minullekin huudeltiin kadulla ählämiä perään kun kävelin huivi päässä, ilmeet oli hyvät kun hupun alta paljastui punahiuksinen kalkkilaivan kapteeni.
      Joo, ja minun poikaystävällekin on pari tyyppiä kadulla ohi kävellessä allahu akbaria huutanu, ja ihan vaan ilmeisesti tumman parran takia. Ei kyllä jaksettu vaivautua vastaamaan niille mitenkään ku ei ollu mitään tarvetta alkaa omaa suomalaisuuttaan todistelemaan.

      Lainaa

    32. Rva Jestasson 4.10.2016 17:25
      Tulos: +105 (117 ääntä)
      Susanna: Pakko kyllä sanoa että se olisi ihan kiva jos oikeasti ei lastenvaunujen vieressä kiljuttaisi. Näin on mun kohalla käyny kun liikennevaloihin vaunujen kanssa pysähdyin ja nuori nainen pysähtyi viereen ja alkoi kiljua täyttä kurkkua. Ilman mitään syytä.
      Kiljua ilman mitään syytä? Ja vielä täyttä kurkkua? :O Oletko varma ettet työntänyt niitä lastenvaunuja sen jalan yli? Tai jos sen päähän lensi kauhea irtokivi ohiajavasta autosta. On se kumma kun lähimmäisen tuskanhuudot eivät kirvoita sääliä tai auttamishalua, vaan vain ärtymystä: -Huuda hiljempaa! Vauva herää.

      Lainaa

    33. kiikiiconfused 4.10.2016 17:32
      Tulos: +70 (88 ääntä)
      Lasinalunen: Siis joo, olen ihan Kirstin puolella tässä, mutta tarkoitin vaan sitä ironiaa tilanteessa, jossa yrittää “todistaa”, ettei ole terroristi uhkailemalla pään irrottamisella. Kun tiedät varmaan, mistä IS yms. tunnetaan…
      Ilta-Sanomat? En tiennytkään että paskalehdet on alkanu irrottelee päitä O.o

      Lainaa

    34. Tulos: +28 (72 ääntä)
      Miksi suomileijona on nykyään synonyymi rasismille?

      Lainaa

    35. spede pasanen haudan takaa 4.10.2016 22:03
      Tulos: -36 (82 ääntä)
      Vasemmistolaista false-flagia taas mediassa, ei mitään uutta.

      Lainaa

    36. Kakkeli-kille 5.10.2016 1:56
      Tulos: -13 (25 ääntä)
      Varmaan pitäis se kati laittaa rattaisiin ja nukuttaa ku niin kuohut... Shh shhhh... Nuku nyt kati ;) shhh

      Lainaa

    37. Tulos: +14 (52 ääntä)
      Lanttu: Miksi suomileijona on nykyään synonyymi rasismille?
      Älä muuta sano, sairaaksi on touhu mennyt!

      Lainaa

    38. Tulos: -40 (72 ääntä)
      Sannni: Jos vasemmiston väkivalta koostuu siitä että tytöt huutavat kommentteja miehille jotka huusivat ensin, ja sitten kommentoivat Facessa, niin ehkä se sitten tosiaan on parempaa väkivaltaa. Kun kukaan ei kuollut ja muuta pientä => En edes väitä että asia on niin, mutta jos tämä on mielestäsi verrattavissa vaikka siihen tyyppiin joka eilen tai toissapäivänä ampui ihmisiä ilmakiväärillä koska maahanmuuttokriittisyys…
      Suomessa vasemmisto on se joka tuhoaa paikkoja ja v*ttuilee "väärää" mieltä oleville.

      Lainaa

    39. Tulos: -2 (38 ääntä)
      Just: Totta, eikös se ole enemmän ollut tämän kyseisen ryhmän toimintaa. Ainakin mitä uutisissa on ollut. Katillahan tuossa on ihan pointti, siis ihmisten käytöstavat, mutta ne nyt on menetetty jo ajat sitten.
      Että minkä ryhmän? Muslimien? Kyllä he päitä repivät ihan konkreettisestikin irti.

      Lainaa

    40. Tulos: +47 (65 ääntä)
      ha: Tämän kyseisen ryhmän? Uusnatseista jo olen kuullut ja odineista, mutta että suomileijonamies-ryhmä :–D
      Miksi muuten Suomea ja suomalaisuutta puolustava, ihannoiva ja korostava ryhmä on nimennyt itsensä ruotsalaisen jumalan mukaan englannin kielellä?

      Lainaa

    41. Tulos: -41 (53 ääntä)
      Kirsti ole hyvä ja tule yrittämään. Opettele myös kirjoittamaan, ihme nysvä oot ku et "kylmää" kestä

      Lainaa

    42. muodikas goy 5.10.2016 12:35
      Tulos: -20 (36 ääntä)
      Terrorismi, vaikka onkin näkyvää, on vain jäävuoren huippu, rinteillä on asioita kuten no-go-zonet, Calaisin tiesulut, murhat, ryöstöt, (joukko)raiskaukset.

      Lainaa

    43. TapioRautaWaara 5.10.2016 22:28
      Tulos: -9 (21 ääntä)
      DuppaadaidappaadauöiArmotontaa menoaaa

      Lainaa

    44. Naamapalmu 6.10.2016 0:59
      Tulos: -3 (19 ääntä)
      Katin logiikalla pitäisi varmaan vetästä jokaista vastaantulijaa kellotauluun kun on itse joutunut pahoinpitelyn kohteeksi.

      Lainaa

    45. Tulos: +40 (54 ääntä)
      Nainen: Suomessa vasemmisto on se joka tuhoaa paikkoja ja v*ttuilee “väärää” mieltä oleville.
      No mutta onneksi (ääri)oikeisto(populisti)puolueiden kannattajat eivät missään kerro tai kommentoi mielipiteistään vihervasemmistolaisuudesta! Etenkään vittuilua en ole havainnut!

      Lainaa

    46. Tulos: +46 (60 ääntä)
      Vähän kyl surettaa et täälläkin keskustelu on menny tällaseks oikeisto-vasemmistonönnönnööks mitä netti on muutenkin puolellaan. Tyylillä "ei oo ok tappaa ihmisii" "pidä sinä suvakki turpa kii ihme haihattelija vittu etkö sinä ymmärrä maailmasta mitään" "no mut- -" "mamut vittuun!!2"

      Lainaa

    47. Laskutaitoinen 6.10.2016 9:34
      Tulos: +34 (50 ääntä)
      Lanttu: Miksi suomileijona on nykyään synonyymi rasismille?
      Koska rasistit ovat omineet sen itselleen, valitettavasti. Mielestäni kansallisten symboleiden tms. kantaminen osana omaa habitusta on hieman erikoista, mikäli ei ole nimenomaisesti edustamassa maataan jossain kansainvälisessä tapahtumassa.

      Lainaa

    48. Tulos: +5 (27 ääntä)
      Rva Jestasson: Kiljua ilman mitään syytä? Ja vielä täyttä kurkkua? Oletko varma ettet työntänyt niitä lastenvaunuja sen jalan yli? Tai jos sen päähän lensi kauhea irtokivi ohiajavasta autosta. On se kumma kun lähimmäisen tuskanhuudot eivät kirvoita sääliä tai auttamishalua, vaan vain ärtymystä: -Huuda hiljempaa! Vauva herää.
      Itse olin tullut liikennevaloihin ensin eli pysähdyksissä eli en ajanut vaunujen kanssa kenenkään jalan yli. Kiviä ei ohi ajavista autoista lentänyt. Naisen mielestä tuo kiljuminen näytti olevan hauskaa kun ihan nauroi päälle. Eli en jaksa uskoa tuskan tai avun huutoihin.

      Lainaa

    49. Tulos: +31 (51 ääntä)
      Kala: Minä ainakin olen Katin kanssa samaa mieltä. Jos tilanne on se, että 1) huomaat lähistöllä vauvan tai vaunut/rattaat, joissa oletettavasti on vauva, ja 2) sinun ei ole ihan pakko suorittaa asioitasi kovaan ääneen juuri sillä sekunnilla, niin olisi ihan normaalin ihmisen ystävällistä käytöstä pitää ääntä pienemmällä. Ei tarvitse hiipiä, kuiskata eikä varoa vaatteitaan kahisemasta, mutta ei myöskään tarvitsisi kailottaa tai heilutella mekkalakelloja. Ellei siis kyse ole jostain tulipalosta tai näkövammaisten kokoontumisesta. Ei se ole mitään sellaista, että pitäisi muka tehdä oma elämänsä mahdollisimman vaikeaksi toisia miellyttääkseen. Voisi kuitenkin harjoittaa pientä huomaavaisuutta silloin, jos se saattaisi helpottaa jonkun toisen elämää. Minäkin otan joskus junaan matkaevääksi karkkeja, mutta jos viereen istuukin pieniä lapsia, niin sitten pidän karkit piilossa, ihan vain ettei vanhempien tarvitsisi kestää mahdollista “mäkin haluun karkkia”-paraatia. Jos on verensokerit alhaalla ja väsyttää ja pakko saada vähän energiaa elimistöön, niin sitten otan namit käteen repun sisällä, vedän ne käden sisällä naamaani, ja jos lapset jotain kysyvät, niin vastaan popsivani vitamiineja. Ei minulla itselläni lapsia ole tai mitään, mutta kyllä minä tiedän, että vanhemmuus voi olla tosi väsyttävää hommaa. Minä ainakin toivon, että osaisin omalla käytökselläni edes hieman säästää vanhempien jo koeteltuja hermoja. Ei ole helppoa kasvattaa tähän maailmaan uusia kunnon ihmisiä silloin, jos kärsii kuolemanväsymyksestä.
      Mitä helvettiä? En rupea järjestelemään omia syömisiäni sen mukaan, sattuuko naapurin kakaralle tulemaan paha mieli :DD Miten syöt sämpylän? Työnnät pään reppuun ettei vain kukaan näe? Vai annatko evääsi sille kiukuttelevalle (ja tuntemattomalle) lapselle ja olet itse nälissäsi?

      Lainaa

    50. Tulos: +43 (47 ääntä)
      Mie käytän myös huivia kylmällä säällä. Olen aina käyttänyt ja niin käytti muuten myös äiti ja mummo. Parin viime vuoden ajan on alkanut noita huutelijoita tulla. Ei aina tajuta, että ei se huivi nyt ihan mikään tuontijuttu kuitenkaan ole, aina on mammat ja emännät menneet täällä huivit päässä kesät talvet. Malli vain vaihtelee. Kiva, että sinä tuntematon mies tulet muka naisen oikeuksiin vedoten vaatimaan päätäni paljaaksi. Huivi nyt vain on hyvä vaate. Tosin en kyllä myöskään kenenkään pakottamana sellaista laittaisi päähäni, eikä pitäisi kenenkään muunkaan.

      Lainaa

    51. King Arthur 9.10.2016 14:41
      Tulos: +24 (32 ääntä)
      jukkapalmu: En ole IKINÄ kuullu että nää kiitoshupparipellet huutelis kenelklekään. Ja kuljen keskustassa lähes päivittäin. Ettei nyt olis vaan kaksitty juttu.
      Hah, just eilen tuli vastaan hieman juhlatunnelmainen kööri kyseisiä herrasmiehiä jotka huutomantrasi "N**kerit vittuun Suomesta!". Siinä olet kyllä oikeassa etteivät huudelleet kenellekään tietylle. Kaverin ex-poikaystävä oli myös klani Leijonamies. Meni huutelemaan laumalle mielestään ulkomaalaisen näköisiä teinejä ja pääsi viettämään loput vappuaatosta teho-osastolle. Tekijät saatiin onneksi vastuuseen mutta huutelusta jäi pysyvä muisto naamavärkkiin, ikävä kyllä. :/ Että kaikkea täällä sattuu vaikket sinä koskaan sitä näekään. Muistan myös että väitit tyttöjen syyttävän sua seksuaalisesta ahdistelusta jos niitä ojennat vartijan ominaisuudessa. Itselle ei ole sellaista koskaan sattunut eli ei sitä sullekaan tapahdu.

      Lainaa

    52. King Arthur 9.10.2016 15:10
      Tulos: +13 (19 ääntä)
      foo: Miksi muuten Suomea ja suomalaisuutta puolustava, ihannoiva ja korostava ryhmä on nimennyt itsensä ruotsalaisen jumalan mukaan englannin kielellä?
      Koska se pyrkii hyväksikäyttämään kansainvälistä pohjoismaaromantiikkaa eikä kukaan ole koskaan kuullutkaan meidän omasta Ukosta. Perkele olis ehkä ollut melki toimiva mutta ei yhtä hienon kuuloinen Ämyriikassa.

      Lainaa

    53. Kuulapiälle ja muillennii mulukuille 13.10.2016 0:13
      Tulos: +14 (24 ääntä)
      Hilppuli: Kyllä jotkut suomalaisnaisetkin ovat kääntyneet muslimeiksi. Joten olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa, vähän mauton läppä jos oli jollain tavalla tarkoitus poistaa ennakkoluuloja muslimeja kohtaan.
      Ei ole tarkoitus poistaa ennakkoluuloja muslimeja kohtaan vaan lisätä niitä lappalaisnaisia kohtaan, jotta sie kuulapiä ossoot kiertää ne kaakaa. Sammoo suosittelen mittee lämpimämmin jos ossuu savolaesakka huivi piässä kohille. Suatan taputtoo jos et uso iliman.

      Lainaa

    54. Tulos: +20 (24 ääntä)
      Kuules Kati. Jos joku kilisyttelee kelloja, niin varmaan sieltä ois pyörä tulossa ohi. Ja sinä olet mahdollisesti tukkimassa tietä - tai sitten haluavat varoittaa, ettei koira säikähdä.

      Lainaa

    55. Tulos: +11 (13 ääntä)
      kurq: Mie käytän myös huivia kylmällä säällä. Olen aina käyttänyt ja niin käytti muuten myös äiti ja mummo. Parin viime vuoden ajan on alkanut noita huutelijoita tulla. Ei aina tajuta, että ei se huivi nyt ihan mikään tuontijuttu kuitenkaan ole, aina on mammat ja emännät menneet täällä huivit päässä kesät talvet. Malli vain vaihtelee. Kiva, että sinä tuntematon mies tulet muka naisen oikeuksiin vedoten vaatimaan päätäni paljaaksi. Huivi nyt vain on hyvä vaate. Tosin en kyllä myöskään kenenkään pakottamana sellaista laittaisi päähäni, eikä pitäisi kenenkään muunkaan.
      Heikossapa ovat näiden suomenleijonakiitoshupparipellejen tiedot jos luulevat jokaista huivipäätä muslimiksi. Vilkaisisivat edes joskus vaikka Mummo-sarjakuvaa.

      Lainaa

    56. Voi ei se on taas se 9.6.2020 13:44
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Lasinalunen: Kirstille vinkiksi, että kun sinua syytetään (olkoonkin mauttomasti ja perättömästi) muslimiterroristiksi, ei paras tapa puolustautua ole ehkä kuitenkaan uhkailla pään irti repimisellä…
      Onpa.

      Lainaa

    57. heimosenkeimo 12.1.2023 12:49
      Tulos: 0 (4 ääntä)
      Ja koko bussi nousi taputtaan kirstille.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kävely, lenkki, kuva, huivi, terroristi, terrorismi, hiljaa, meteli, huutaa, huutelu, huuto, maahanmuuttajat, ulkomaalaiset

  • Uusimmat

  • Kategoriat