Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mielensäpahoittajat, osa 3

Partiolaiset rappiolla.
Mielensäpahoittajat, osa 3

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 63 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1222 (1270 ääntä)
      Toivotan Outille lämpöistä joulua :)

      Lainaa

    2. Tulos: +652 (696 ääntä)
      ihan hirvittää noin tiukat pipot

      Lainaa

    3. töttöröö 4.11.2014 1:35
      Tulos: +235 (263 ääntä)
      Jotkut ne vaan jaksaa..

      Lainaa

    4. Tulos: +273 (311 ääntä)
      Eikö outilla satu jo päähän ku pipo on niin kireällä :D

      Lainaa

    5. Tulos: -51 (103 ääntä)
      disaster girl, attac!!

      Lainaa

    6. Tulos: +346 (368 ääntä)
      Kyllä, tarkoitus on mainostaa tuhoa.

      Lainaa

    7. Tulos: -71 (435 ääntä)
      Nope. Ihan uskomattoman surkea veto laittaa tuo meemi mainostamaan partiolaisten kalenteria.

      Lainaa

    8. Tulos: +250 (318 ääntä)
      Juuri Outin kaltaisten herne-imureiden takia suomessa kohta kaikki on kiellettyä... Kiitos todella paljon! Kaikesta voi ja saakin vetää huumoria, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin...

      Lainaa

    9. partiolainen 4.11.2014 3:00
      Tulos: -106 (290 ääntä)
      Ei kyllä mustakaan sovi tommonen huumori partiolaisten puhtaaseen kirkon pyllyä nuolevaan imagoon, eli kyllä vähän suuttu aiheesta. Meillekin opetettiin taluttamaan mummoja kadun yli, ei polttamaan niitä. Entäs ne perheet joiden läheiset on kuollut tulipalossa?

      Lainaa

    10. Tulos: +48 (92 ääntä)
      Kui tyhmä ihminen voi olla

      Lainaa

    11. Tulos: +104 (144 ääntä)
      Ärsyttää noi ihmiset joiden on otettava ihan joka ikinen asia kirjaimellisesti.

      Lainaa

    12. Tulos: -15 (133 ääntä)
      mr: Nope. Ihan uskomattoman surkea veto laittaa tuo meemi mainostamaan partiolaisten kalenteria.
      Totuus: Ei ole.

      Lainaa

    13. Tulos: +148 (302 ääntä)
      Se, että kyseessä on meemi, ei tarkoita sitä etteikö tuo olisi varsin huonolla maulla varustettu mainos.

      Lainaa

    14. Tulos: +74 (144 ääntä)
      Missä on ihmisten huumorintaju? Mua naurattaa tuo vieläkin..

      Lainaa

    15. Tulos: +290 (306 ääntä)
      mr: Nope. Ihan uskomattoman surkea veto laittaa tuo meemi mainostamaan partiolaisten kalenteria.
      Ei tuota ole laitettu mainostamaan partiolaisten adventtikalentereita : D Scout.Me.In on partiolaisten oma huumorisivu Facebookissa, mihin ilmestyy jos minkämoista läppää, välillä parempaa, välillä vähemmän hyvää.

      Lainaa

    16. Tulos: -139 (245 ääntä)
      Veljeni perheineen menetti kotinsa ja terveytensä jokunen vuosi sitten tulipalossa juurikin joulun alla. Piponi ei kiristä, mutta huumoriksi tätä en voi laskea. Ja parhaillaankin roihuaa Turussa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110418806036_uu.shtml Aivan kaikesta ei voi tehdä huumoria, ei vaan voi.

      Lainaa

    17. pers reikä 4.11.2014 7:33
      Tulos: -178 (242 ääntä)
      Antakaa Outille anteeksi. Hän on nainen, eikä voi sille mitään.

      Lainaa

    18. Sivua seuraillut alusta saakka 4.11.2014 7:48
      Tulos: +290 (318 ääntä)
      Niin no, kyseessähän ei todellakaan ole mainos... Scout.Me.In on PARTIOLAISILLE tarkoitettu sivu, ja Outi ei ole partiolainen. Että kuvan tarkoitus ei ole mainostaa kalenteria ulkopuolisille vaan ilmaista sitä kaikille partiolaisille tuttua suurta turhautumisen tunnetta kun yrittää myydä kalentereja ja ihmiset käyttäytyvät tylysti.

      Lainaa

    19. Tulos: +163 (173 ääntä)
      Huomatkaaa, että toi kuvahan on Scout Me In:in julkaisema eli siis sivun joka "kertoo asialliset ja asiattomat totuudet partioelämästä." He eivät edusta Suomen Partiolaisia ja yleensä ainaki omasta mielestäni niiden julkaisut on ihan hauskoja.

      Lainaa

    20. Tulos: -37 (65 ääntä)
      Outilla oli joo pipo vähän kireällä, mutta ei ton toisenkaan vastaus ystävällisemmästä päästä ollut.

      Lainaa

    21. Tulos: +124 (154 ääntä)
      pers reikä: Antakaa Outille anteeksi. Hän on nainen, eikä voi sille mitään.
      Antakaa pers reiälle anteeksi. Hän on persreikä, eikä voi sille mitään.

      Lainaa

    22. partiolainen 4.11.2014 9:05
      Tulos: +97 (113 ääntä)
      Luu: L
      Kyseessä ei ole mainos. Scout.Me.In ei ole Partion virallinen FB-sivu, vaan harrastepohjalta kyhätty sivu jossa jaetaan partioaiheisia meemejä ja muita hauskoja kuvia. Ja minusta tämä on mainio vitsi siinä kontekstissa, että kyseessä tosiaan on vain vitsi.

      Lainaa

    23. Hörhöjä kaikkialla 4.11.2014 9:17
      Tulos: +14 (30 ääntä)
      Outo on varsinainen kukkahattutäti.

      Lainaa

    24. Tulos: -49 (77 ääntä)
      No onhan toi aika mauton veto. Kalenterin kyllä ostin.

      Lainaa

    25. Tulos: +2 (18 ääntä)
      kukkahattutäti... pääsiköhän Johan Bäckmanin vaimoksi

      Lainaa

    26. Tulos: +59 (81 ääntä)
      Outi selaa ensimmäistä kertaa internettiä? Voi pojat. :D

      Lainaa

    27. Kalenteri tännekin 4.11.2014 10:25
      Tulos: +142 (162 ääntä)
      partiolainen: Ei kyllä mustakaan sovi tommonen huumori partiolaisten puhtaaseen kirkon pyllyä nuolevaan imagoon, eli kyllä vähän suuttu aiheesta. Meillekin opetettiin taluttamaan mummoja kadun yli, ei polttamaan niitä. Entäs ne perheet joiden läheiset on kuollut tulipalossa?
      Kyllä tätä vanhaa partiolaista ainakin nauratti. Yhtäkään taloa en ole polttanut, vaikka tämä kuva hauska olikin. Osaan kyllä erottaa mielikuvitusmaailman todellisuudesta ja huumorin siitä, mikä ei elävässä elämässä ole hauskaa. Minusta huvittava oli myös Varustelekan "vaimonhakkaajapaidasta" noussut kohu. Entisenä perheväkivallan uhrina sekin jaksoi naurattaa ja minulla lienee oikeus nauraa, koska niinsanotusti asiasta on omakohtaista kokemusta? Huumoria se on mustakin huumori. Kun tarpeeksi elämä potkii päähän, niin p*skallekin on voitava naruaa, muuten siihen hukkuu. Perheväkivaltataustastani johtuen minua taas ahdistaa kaikki häähölmöily ja ohjelmat. En minä silti levittele pitkin nettiä protesteja kaikkia hääohjelmia vastaan, koska minua se nyt sattuu ahdistamaan. Vitsiä toki häistäkin heitän aina tilaisuuden tullen! En ole koskaan voinut ymmärtää, miten ihmeessä joku saa aina sotkettua tällaiset asiat todelliseen elämään.

      Lainaa

    28. Tulos: +71 (87 ääntä)
      Miksi se, että partiolaisilla on huumorintajua, olisi jotenkin väärin? Älkää olko niin tekopyhiä, hemmetti sentään.

      Lainaa

    29. Tulos: -4 (38 ääntä)
      Itse nauroin myös, mutta ehkä Outin tai Outin jonkun läheisen kokemukset tulipalosta saa ajattelemaan kuvaa hieman erilailla. Itse ainakaan en ihan helposti osaa ottaa huumorilla sellaisista asioista heitettyjä herjoja, jotka ovat kovasti satuttaneet omalla kohdalla.

      Lainaa

    30. Tulos: +7 (19 ääntä)
      T. Entinen pitkänlinjan partiolainen itekin

      Lainaa

    31. Tulos: +27 (43 ääntä)
      Ostetaan nyt kaikki adventtikalenteri ja sit meemi "Kyllä polttouhkaukset auttoi", kun tulee ennätysmäärä kalenterien myynnissä. Ja ostetaan samalla korttipakka ja laitetaan Outille kortti jouluksi, jos vaikka vähän auttaisi palkokasvien poistumista hengityselimistä...

      Lainaa

    32. Tulos: +60 (70 ääntä)
      Hei haloo, toi scout.me.in on muutaman nuoren partiolaisen ylläpitämä sivusto, jossa on aina tuollaisia hauskoja meme juttuja. Ei todellakaan mikään Suomen partiolaisten virallinen sivusto. Ymmärtäisin tälläsen "kamalaa huumoria" haloon jos se olisi virallinen sivu. Itseäni tämä juttu ainakin naurattaa, löysätkää pipojanne. Ainahan tälläsellä huumorilla vitsaillaan. Ja kunhan sitä ei oo kohistettu kehenkään tiettyyn ihmiseen, it's alright

      Lainaa

    33. Tulos: +86 (100 ääntä)
      Miten musta tuntuu että näistä "epäpartiomaisista" meemeistä, vitseistä ja tapahtumista vouhkaavat suurimmaksi osaksi ne, jotka eivät itse partiossa ole? Porukalla on vaan stereotyyppinen (jostain Aku Ankasta saatu?) mielikuva reippaista, raittiista ja kristillisistä partiotytöistä ja pojista, jotka tekevät solmuja ja taluttelevat mummoja tien yli. Ei ole nykyaikaa se enää, ei ainakaan meidän lippukunnassa. Sairaimma läpät syntyvät kuulkaas juuri partioretkillä, aamuyön pikkutunteina :)

      Lainaa

    34. Tulos: +10 (54 ääntä)
      partsa: Hei haloo, toi scout.me.in on muutaman nuoren partiolaisen ylläpitämä sivusto, jossa on aina tuollaisia hauskoja meme juttuja. Ei todellakaan mikään Suomen partiolaisten virallinen sivusto. Ymmärtäisin tälläsen “kamalaa huumoria” haloon jos se olisi virallinen sivu.
      Mäkin oisin suhtautunut tähän sillä huumorilla, jos sivuston tyylistä olisi ollut jonkinlainen maininta postauksen yhteydessä. Konteksti on aika tärkeää... Eli ylläpito varmaan vois mainita asista :) Partiolaisten omana läppäsivustona tuo on ihan ok, jonakin vakavampana ei. Kieltämättä ihmettelen, miten Outi on tuonne eksynyt.

      Lainaa

    35. Ei voi kaikkia miellyttää 4.11.2014 13:01
      Tulos: +53 (61 ääntä)
      Hiphei: Veljeni perheineen menetti kotinsa ja terveytensä jokunen vuosi sitten tulipalossa juurikin joulun alla. Piponi ei kiristä, mutta huumoriksi tätä en voi laskea. Ja parhaillaankin roihuaa Turussa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110418806036_uu.shtml Aivan kaikesta ei voi tehdä huumoria, ei vaan voi.
      Tällä periaatteella Leikolan pankkivitsikin pitäisi kieltää! Onhan joku joskus kuollut pankkiryöstön yhteydessä!?

      Lainaa

    36. Pierrot le Fou 4.11.2014 13:26
      Tulos: +41 (47 ääntä)
      Hiphei: Veljeni perheineen menetti kotinsa ja terveytensä jokunen vuosi sitten tulipalossa juurikin joulun alla. Piponi ei kiristä, mutta huumoriksi tätä en voi laskea. Ja parhaillaankin roihuaa Turussa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110418806036_uu.shtml
      Ja oliko kummankaan syynä adventtikalentereita myyvä partiolainen tai vaikka pikkutyttö?
      Aivan kaikesta ei voi tehdä huumoria, ei vaan voi.
      Löysää pipoa, kyllä voi. Mikään ei ole liian pyhää, etteikö sille voisi nauraa... tragediaa on se, kun saan sormeeni haavan ja komediaa taas se, kun putoat kaivoon ja kuolet. Terveisiä Mel Brooksille.

      Lainaa

    37. Tulos: -43 (69 ääntä)
      On kyllä partio muuttunut sitten omien partioaikojen. Annetaanko nykyään kalenterikierrokselle mukaan bensaa ja tikut, vai onko ne hankittava omasta takaa? Niin ja tuleeko tästä sitten esim. nuotionsytyttämismerkki paitaan ommeltavaksi?

      Lainaa

    38. Tulos: +35 (41 ääntä)
      Hyvä tietää ettei ollut partiolaisten virallinen sivusto. Mielestäni tuo olisi sopinut hieman huonosti viralliseen viestintään, vaikka olikin hauska.

      Lainaa

    39. Tulos: -11 (21 ääntä)
      Eihän tuo oikein aisaankuuluva meemi ollut, mutta kyllä Outin kukkahattuilu meni silti yli nyt...

      Lainaa

    40. Tulos: +28 (36 ääntä)
      Hiphei: Veljeni perheineen menetti kotinsa ja terveytensä jokunen vuosi sitten tulipalossa juurikin joulun alla. Piponi ei kiristä, mutta huumoriksi tätä en voi laskea. Ja parhaillaankin roihuaa Turussa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110418806036_uu.shtml Aivan kaikesta ei voi tehdä huumoria, ei vaan voi.
      Jos tulipaloista ei saa tehdä huumoria niin ei saa sitten mistään. Kuka tahansa voi pahoittaa mistä tahansa mielensä. Joko huumoria tulipalolla tai sitten ei ollenkaan.

      Lainaa

    41. Tulos: +6 (28 ääntä)
      Bethos: Eihän tuo oikein aisaankuuluva meemi ollut, mutta kyllä Outin kukkahattuilu meni silti yli nyt…
      Kukkahattukommentit alkavat olla jo aika kuluneita, kun niitä ihan kaikille eri mieltä oleville heitellään.

      Lainaa

    42. Tulos: +48 (50 ääntä)
      Hiphei: Veljeni perheineen menetti kotinsa ja terveytensä jokunen vuosi sitten tulipalossa juurikin joulun alla. Piponi ei kiristä, mutta huumoriksi tätä en voi laskea. Ja parhaillaankin roihuaa Turussa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110418806036_uu.shtml Aivan kaikesta ei voi tehdä huumoria, ei vaan voi.
      Isäni poltti meidän talon kännissäpäin joulun alla jokunen vuosi sitten. Ikävää se oli ja siinä menetettiin paljon tärkeitä sukukalleuksia, valokuvia yms. mitkä olivat tunnearvoltaan täysin korvaamattomia, se ei kuitenkaan tarkoita että elämäni olisi ohi. En ehkä tykkäisi jos joku heittäisi läppää joka olisi KOHDISTETTU meidän tapaukseemme vartavasten mutta yleisesti jos joku haluaa vitsailla jostain asiasta niin siitä vain, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Henkilökohtaisuudet poislukien kaikesta saa ja pitää tehdä huumoria, muuten elämä menee liian vakavaksi. :)

      Lainaa

    43. Tulos: -17 (37 ääntä)
      Huumori on huumoria ja kaikelle saa nauraa. Kummasti vain jotkut aiheet ovat sallitumpia kuin toiset? Miettikää mikä haloo nousisi, jos joku heittäisi raiskausläppää? Älkääkä nyt vain väittäkö että raiskaus olisi jotenkin pahempi asia kuin tulipalo.

      Lainaa

    44. Tulos: +21 (29 ääntä)
      Jenn: Huumori on huumoria ja kaikelle saa nauraa. Kummasti vain jotkut aiheet ovat sallitumpia kuin toiset? Miettikää mikä haloo nousisi, jos joku heittäisi raiskausläppää? Älkääkä nyt vain väittäkö että raiskaus olisi jotenkin pahempi asia kuin tulipalo.
      Öö.. Tulipalo ei välttämättä ole sama asia kuin polttaa joku elävältä. Vai tarkoititko talon raiskaamista?

      Lainaa

    45. Tulos: +30 (38 ääntä)
      partiolainen: Ei kyllä mustakaan sovi tommonen huumori partiolaisten puhtaaseen kirkon pyllyä nuolevaan imagoon, eli kyllä vähän suuttu aiheesta. Meillekin opetettiin taluttamaan mummoja kadun yli, ei polttamaan niitä. Entäs ne perheet joiden läheiset on kuollut tulipalossa?
      Voi hyvää päivää. Entäs sanonta "kuolen nälkään!" tai monen varsinkin nuoren suusta kuultu random "mä kuolen" yhteydessä "mulla on paha olo"? Aika ikäviä heittoja, sietäisivät palaa helvetin lieskoissa ne jotka näin ovat erehtyneet sanomaan, onhan joku joskus ihan oikeasti kuollut! Ja pyydän syvästi anteeksi kaikki kristityt tai muut asiaan liittyvät uskovaiset helvetti-teeman käytöstä huumorimielessä!

      Lainaa

    46. Partiolainen 4.11.2014 22:38
      Tulos: +23 (31 ääntä)
      Minäkin olen sitä mieltä, että mokan yhteydessä voitaisiin selventää Scout Me In -sivuston tarkoitusperiä ja taustaa, jottei lukijoille tulisi sellaista kuvaa, että kyseessä on Suomen Partiolaisten virallinen sivu tai yritys mainostaa adventtikalenteria.

      Lainaa

    47. Tulos: +26 (34 ääntä)
      Jenn: Huumori on huumoria ja kaikelle saa nauraa. Kummasti vain jotkut aiheet ovat sallitumpia kuin toiset? Miettikää mikä haloo nousisi, jos joku heittäisi raiskausläppää? Älkääkä nyt vain väittäkö että raiskaus olisi jotenkin pahempi asia kuin tulipalo.
      Kyllä vain väitän että raiskaus on paljon pahempi asia kuin tulipalo, tai jopa kuolema: tulipalo ei aina johda kuolemaan, ja kuoleman takana voi olla ihmisistä riippumaton tekijä (esim. syöpä, onnettomuus), inhimillinen vahinko (esim. lasten aseleikit) tai itsepuolustus. Raiskaus on aina tietoisesti ja aktiivisesti pahaa tarkoittava teko, jota ei voi mitenkään perustella, ikinä. Huumori on defenssi, jolla käsitellään omia pelkoja karmeiden asioiden sattumisesta itselle. Tulipaloja, kuolemia ja raiskauksia sattuu joka päivä, mutta vain raiskaukset ovat pysäytettävissä pelkästään ihmisen omalla toiminnalla, pysyvästi. Se, että niitä silti tapahtuu, on syy miksi raiskausvitsit eivät naurata.

      Lainaa

    48. Tulos: +6 (14 ääntä)
      onko partiolaisuus joku syy miks ei sais tykätä ja jakaa mustaa huumoria ? ei mun mielestä, tiedän ripariohjaajiakin, jotka kertoo pahempia ja hauskempia, että lämmintä jouluu Outi bro

      Lainaa

    49. kaikkea kanssa 5.11.2014 9:31
      Tulos: +12 (20 ääntä)
      Luuleeko joku tosiaan, että toi olis partiolaisten mainos? Ja siis pitääkö sitä vielä erikseen täällä selitellä, että ei ole mainos? Olen sanaton....

      Lainaa

    50. töttöröö 5.11.2014 12:14
      Tulos: +19 (21 ääntä)
      Hiphei: Veljeni perheineen menetti kotinsa ja terveytensä jokunen vuosi sitten tulipalossa juurikin joulun alla. Piponi ei kiristä, mutta huumoriksi tätä en voi laskea. Ja parhaillaankin roihuaa Turussa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110418806036_uu.shtml Aivan kaikesta ei voi tehdä huumoria, ei vaan voi.
      Olen pahoillani veljesi kohtalosta, mutta Kyllä voi, maailmassa heitetään paljon mustempaa huumoria koko ajan. Se, että jonkun omainen kuoli vaikkapa lentokoneturmassa, ei saa estää muita heittämästä jotai lentokoneisiin liittyvää vitsiä. Kaikkea ei tarvi ottaa henkilökohtasesti :) tuota oli tuskin tarkoitettu sinulle, tai veljesi perheelle mitenkään henkilökohtaisesti.

      Lainaa

    51. töttöröö 5.11.2014 12:19
      Tulos: -4 (12 ääntä)
      tuuli: Kukkahattukommentit alkavat olla jo aika kuluneita, kun niitä ihan kaikille eri mieltä oleville heitellään.
      Ei heitetä eri mieltä oleville. Vain ja ainoastaan tiukkapipoille, jotka ottavat kaiken liian vakavasti elämässä.

      Lainaa

    52. Tulos: +11 (11 ääntä)
      töttöröö: Ei heitetä eri mieltä oleville. Vain ja ainoastaan tiukkapipoille, jotka ottavat kaiken liian vakavasti elämässä.
      jaajaa. eikös sekin oo aika kovaa tiukkapiposuutta, ettei kestetä eriävien mielipiteiden ilmaisua? kukas sen määrittää mikä on "liian vakavasti otettu"? toi "olet kukkahattutäti" on vähän leimi hyökkäys, vois mielummin keskustella ja argumentoida asioista. tässä ketjussa onkin ollut paljon hyviä pointteja! mun mielestä outi on ihan pihalla kuten täällä monet ovat todenneetki. sen sijaan ihan liian usein törmää tohon kukkahatutteluun kaikenlaisissa tärkeissä syrjintää koskevissa keskusteluissa.

      Lainaa

    53. Tulos: +2 (14 ääntä)
      Ei sillä, etteikö vastaava mielensäpahoittaminen ärsyttäisi minuakin, mutta nämä jatkuvat "löysää pipoa" -kommentit alkavat aiheuttaa samanlaisia tunnetiloja. Onko oletusarvo sitten, että kaikilla pitäisi olla samanlainen huumorintaju ja moraalikäsitykset? Pitääkö kaikkien pitää tällaista hauskana? Eikö mistään saa enää loukkaantua, ettei saisi heti tiukkapipoisen kukkahattutädin leimaa?
      partsa: Ja kunhan sitä ei oo kohistettu kehenkään tiettyyn ihmiseen, it’s alright
      Tällä perusteella tuomittavaa olisi esimerkiksi Tuksun pilkkaaminen, joka tuntui olevan jonkin sortin muoti-ilmiö jokunen vuosi sitten. Just a thought.
      Bethos: Eihän tuo oikein aisaankuuluva meemi ollut, mutta kyllä Outin kukkahattuilu meni silti yli nyt…
      Olisipa siinä netti, jos meemejä käytettäisiin vain oikeassa kontekstissa ja tapauksissa, joissa ne oikeasti liittyisivät asiaan. Melkoinen utopia.

      Lainaa

    54. Tulos: +13 (19 ääntä)
      Kala: Toivotan Outille lämpöistä joulua
      SIIS TOIHAN OLI NYT SELVÄSTI IHAN SELVÄ LAITON UHKAUS KUN AJATTELIT LÄMMINTÄ JOULUA JOKA TARKOTTAA ETTÄ OUTI SYTYTETTÄISIIN TULEEN!!!!!!!!!!!! T. Outin ajatukset

      Lainaa

    55. Tulos: +4 (8 ääntä)
      E: Ei sillä, etteikö vastaava mielensäpahoittaminen ärsyttäisi minuakin, mutta nämä jatkuvat “löysää pipoa” -kommentit alkavat aiheuttaa samanlaisia tunnetiloja. Onko oletusarvo sitten, että kaikilla pitäisi olla samanlainen huumorintaju ja moraalikäsitykset? Pitääkö kaikkien pitää tällaista hauskana? Eikö mistään saa enää loukkaantua, ettei saisi heti tiukkapipoisen kukkahattutädin leimaa? Tällä perusteella tuomittavaa olisi esimerkiksi Tuksun pilkkaaminen, joka tuntui olevan jonkin sortin muoti-ilmiö jokunen vuosi sitten. Just a thought. Olisipa siinä netti, jos meemejä käytettäisiin vain oikeassa kontekstissa ja tapauksissa, joissa ne oikeasti liittyisivät asiaan. Melkoinen utopia.
      Nämä ihmiset tuppaavat "pahoittamaan" mielensä lähes jokaisesta asiasta. Tarkoituksena ei ole heillä tuoda omia mielipiteitään esille, vaan yksinkertaisesti kiusata ja häiritä muiden elämää. Jos naapurisi lähettelisi sulle viikottain useita valituskirjeitä, kuinka lopetit suihkussa käymisen vasta 22.01 (jos 22.00 on hiljaisuus), kuinka autosi oli puoli senttiä liian vinossa parkkiruudussa, kuinka piereskelysi aiheuttaa hengitysvaikeuksia, kuinka sänkysi natisee nukkuessa (vaikka ei edes natise), kuinka kissasi meluaa öisin (vaikka et omista kissaa), kuinka vessanpönttösi pitää liian voimakasta ääntä, kuinka imurointi häiritsee Sirkka-Liisan kauneusunia, kuinka vieraasi ovat pysäköineet niin, että auton keula peittää osan nurmikkoa, kuinka paskantaessasi heidän asunto tärisee, kuinka voimakasta lorinaa kuuluu kun olet kusella ja niin pois päin, niin olen aika varma ettet vetoa siihen, että "jokaisella on oikeus mielipiteeseen!!!!"

      Lainaa

    56. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Pointtina on se, että kiusanteko ja mielipiteen ilmaisu ovat kaksi täysin eri asiaa.

      Lainaa

    57. Tulos: +7 (7 ääntä)
      meh:
      Kuten tuossa aiemmin jo (ilmeisen huonosti) ilmaisinkin, en minäkään tämän tyyppisistä ihmisistä millään tasolla pidä, enkä yrittänyt heitä mitenkään puoltaa tuolla räntilläni. Lähinnä halusin tuoda esiin myös toisen näkökulman. Olen melko varma, etteivät kaikki vitsit ja meemit ole sinustakaan hauskoja. En toki väitä, että niistä loukkaantuisit mokassa esiintyvän henkilön tavoin.

      Lainaa

    58. Tulos: +2 (4 ääntä)
      E: Kuten tuossa aiemmin jo (ilmeisen huonosti) ilmaisinkin, en minäkään tämän tyyppisistä ihmisistä millään tasolla pidä, enkä yrittänyt heitä mitenkään puoltaa tuolla räntilläni. Lähinnä halusin tuoda esiin myös toisen näkökulman. Olen melko varma, etteivät kaikki vitsit ja meemit ole sinustakaan hauskoja. En toki väitä, että niistä loukkaantuisit mokassa esiintyvän henkilön tavoin.
      Eivät tietenkään ole. En usko kuitenkaan että henkilö oikeasti pahoitti mieltään tuosta.

      Lainaa

    59. Tulos: -1 (25 ääntä)
      Partiolaisten tehtävä on auttaa sammuttamaan tulipaloja, ei sytyttää niitä. Mautonta meeminkäyttöä, mautonta ylipäätään vihjata että partiolaiset ottavat noin pahalla jos joku ei osta kalenteria. Turhaan sivuston ylläpitäjä tuossa yrittää puolustella että yleinen meemi, toki joo, mutta tilanteeseen vähän mauton.

      Lainaa

    60. Tulos: -3 (15 ääntä)
      On nyt ehkä lähtisi mieltäni pahoittamaan, mutta olihan tuo aika huono veto. :D Järjestön edustajana on kuitenkin vähän eri asia mitä voi nettiin laittaa kuin yksityishenkilönä.

      Lainaa

    61. Tulos: -1 (7 ääntä)
      pers reikä: Antakaa Outille anteeksi. Hän on nainen, eikä voi sille mitään.
      Olen nainen, ja nauroin tuolle silti. Tarkoittaako se, että minulla on jossain sisälläni pieni penis, josta en ole ollut tietoinen? Olen siis hermafrodiitti. Ja sanoisin, että olet seksistinen urpo, mutta mitä minä tiedän, olenhan nainen, enkä voi sille mitään, joten annathan anteeksi?

      Lainaa

    62. Partionjohtaja 17.2.2015 23:47
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Voi elämä, lukeehan tuolla scout me in-ryhmän kuvauksessakin jo seuraavaa: "scoutmein ei edusta suomen partiolaisia" ja kuka tahansa täysjärkinen tajuaa sivua hetken selattuaan, että huumorisivustosta on kyse. Hiton idiootit.

      Lainaa

    63. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Outi halusi tekosyyn olla auttamatta muita.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: partio, kuva, Disaster Girl, meemi, tulipalo, kalenteri, adventtikalenteri